ניר קריסטל למועצת העיר: תאשרו צילום של ישיבות המועצה

ניר קריסטל הגיש הבוקר (ד') הצעה לסדר בה ביקש שישיבות מועצה יצולמו וישודרו באתר העירוני

פורסם בתאריך: 8.11.17 13:12

חבר מועצת העיר, ניר קריסטל, הגיש הבוקר (רביעי) הצעה לסדר לישיבת המועצה הבאה שעתידה להתקיים בסוף החודש בנושא צילום ותיעוד ישיבות המועצה. את ההצעה לסדר העלה קריסטל גם בשתי ישיבות מועצה שהתקיימו בשנת 2014 וב-2015 ומכיוון ששום דבר לא התקדם בנושא הוא החליט להגיש שוב את אותה ההצעה.

"אני שב היום ומביא בפניכם את הצעתי להחלטתה של מועצת העיר בדבר צילומן של ישיבות המועצה והצגתן לציבור בזמן אמת (on-line) באתר האינטרנט העירוני", כתב קריסטל בהצעה, "וכמובן לאפשר שמירתן של ישיבות מצולמות אלה, לשם אפשרות צפייה גם לאחר הישיבות באמצעות האתר לכל דורש. גוף נבחר כמועצת עיר, לא יכול להתנהל בצורה של "אחד בפה ואחד בלב". נשמת אפה של הדמוקרטיה היא השקיפות הציבורית. הציבור ברעננה בחר בנו להיות נציגיו, לשמש לו לפה, ולהוביל את העיר למענו. תושבי רעננה מצפים מאיתנו למלא במסירות את שליחותנו הציבורית למענם, וחובתנו ואני מדגיש חובתנו, ולא זכותנו. כמו שטענתי בעבר, ולצערי, בינתיים המצב רק החמיר, רעננה בפיגור עצום לעומת רשויות רבות, אשר מצלמות את ישיבות המועצה ומשתפות את הציבור בזמן אמת במידע על ההחלטות ועל דרך קבלתן. רעננה נותרה מאחור".

 

 

קריסטל אומר הבוקר כי הגיע הזמן שעיריית רעננה תתקדם כפי שהתקדמו רשויות אחרות בישראל. "בינתיים הנושא הזה התקדם ברשויות רבות והוא כמובן קיים בכנסת", הוא אומר, "אי אפשר להימלט מהאחריות הזאת. חשבתי אז שזה נכון ואני חושב היום שזה נכון שבעתיים במיוחד לאור העובדה שכל כך הרבה רשויות אימצו את זה. אז גם לא יכולים לספר שזאת חדשנות שלא יודעים איך לאכול אותה. הרבה אנשים שואלים אותי על הנושא הזה ולמה זה עוד לא קורה והגיע הזמן שנקבל את ההחלטה הנכונה, היא מתבקשת וברורה מאליה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר