תלמידי בית ספר זיו מקבלים תעודת הוקרה מאיתן גינזבורג ומנהלת מחלקת החינוך
תלמידי בית ספר זיו מקבלים תעודת הוקרה מאיתן גינזבורג ומנהלת מחלקת החינוך

בתי הספר היסודיים ברעננה יצאו ליום "אמץ אתר"

כיתות ד' יצאו ליום מיוחד בו הם אימצו אתר היסטורי בעיר וסיפרו לעוברים והשבים על המקום

פורסם בתאריך: 31.5.17 12:14

כמידי שנה יצאו כיתות ד' מכל בתי הספר היסודיים בעיר ליום "אמץ אתר" שנערך במסגרת פרויקט "רעננה עירי". כחלק מהפרויקט התלמידים למדו במשך כל השנה על ההיסטוריה של רעננה, על המורשת של הישוב ועל אתרים שונים ברחבי העיר. את הפעילות הוביל אגף החינוך ומחלקת חינוך יסודי בשיתוף עם המועצה לשימור אתרים.

ביום "אמץ אתר" הלכו תלמידי בית הספר היסודיים לאתר היסטורי בעיר, אותו הם אימצו ולמדו עליו במהלך השנה ולימדו את העוברים והשבים על המקום. לדוגמא, בית ספר פעמונים אימץ את מגדל המים שנמצא בסמוך לבית הספר.  התלמידים סיפרו את סיפור המקום,  איך הביאו מים בעבר  ומה עשו עם המים ולאחר מכן ערכו טקס חגיגי.

בית ספר זיו אימץ את "היער הקטן" שזו חורשת אקליפטוסים ברחוב ארלוזרוב בה שיחקו ילדי המושבה  משחקים של פעם. בית ספר בילו קיבלו כלי עבודה מימי המושבה והדגימו איך חלבו פעם, איך עשו כביסה, ואיך היה החלבן מוביל את החלב. בנוסף בתי הספר קיבלו תעודת של מובילי שימור.

"יום אמץ אתר הוא אירוע שיא של תכנית חינוכית, יצירתית וערכית, המאפשרת לתלמידי רעננה להכיר לעומק את המורשת של העיר, על ידי למידה משמעותית, תוך מפגש מרתק ומרגש של הדור הצעיר עם וותיקי העיר והקהילה כולה", אמר איתן גינזבורג, חבר מועצת העיר ויו"ר הועדה לשימור אתרים, "מעורבותם הפעילה של הילדים בתכנית מחזקת את תחושת השייכות שלהם לרעננה ומהווה מקור גאווה אמיתי".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר