אילן כהן
אילן כהן

אילן כהן שוקל להתמודד לראשות העיר

אחיו הצעיר של עוזי כהן ז"ל, שמשמש בחודשים האחרונים כיועץ פוליטי של השרה מירי רגב, אומר היום לצומת השרון: "אין מועמד ראוי ולכן אני שוקל להתמודד"

פורסם בתאריך: 22.11.17 14:59

חבר מועצת העיר לשעבר ופעיל הליכוד, אילן כהן, אחיו הצעיר של עוזי כהן ז"ל שהיה ראש העירייה ברעננה, שוקל בימים אלה להמשיך את דרכו של אחיו ולרוץ לראשות עיריית רעננה בבחירות 2018.

בחודשים האחרונים משמש כהן כיועץ הפוליטי של שרת התרבות והספורט, מירי רגב והוא מספר כי הוא לא רואה מועמד מתאים לראשות העירייה ברעננה ולכן הוא שוקל להתמודד.

כהן (53), כיהן בעבר כחבר מועצה במשך קדנציה וחצי. את החלטתו הסופית לגבי הריצה לראשות העיר אמנם עוד לא קיבל אבל כן הודיע כי יחזור לרוץ ברשימת הליכוד למועצת העיר. "ממה שאני רואה כרגע אין מועמד ראוי וחזק שייקח את הבחירות ברוב מכריע", אומר כהן, "כרגע נפתחה המערכה ויכול להיות שיצטרפו אנשים חדשים, בעלי דרגה כזו או אחרת. עדיין מוקדם אבל בשלב הזה אני בהחלט שוקל את הנושא. אני בעיקרון רץ ברשימה למועצת העיר על מנת להביא כמה שיותר מנדטים. אם אני אראה שיהיה מועמד אחר בעל שיעור קומה אני אשקול את זה".

כהן מספר כי הוא הוא מרגיש שעליו להמשיך את דרך אחיו, עוזי. "אני גם היום דואג להמשיך את דרכו של אחי, הייתי חבר מועצה במשך שבע שנים ובסניף הליכוש. יש עשייה שעושים אותה בלי לדבר הרבה אבל עושים. אני נפגש עם הרבה תושבים באופן עצמאי יום יומיים בשבוע ועוזר להם לפתור בעיות ככל שאני יכול".

 

 

מה עוזי היה אומר על זה שאתה שוקל לרוץ?

"אני חושב שהוא היה שמח שמחה מלאה. גם על זה שאכנס למועצת העיר וגם על זה שאכהן כסגן. כרגע אני לא רואה מהמועמדים מישהו שמוביל בפער גדול. אני חושב שאני מתאים לתפקיד ואני אשקול את צעדי".

עוזי כהן. צילום סיצי גלעד

עוזי כהן ז"ל. צילום סיצי גלעד

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר