מתווכים-רעננה
מתווכים-רעננה

מתווכים ברעננה חושפים את הטיפים בתחום

שוק הנדל"ן רותח וזה בדיוק הרגע בו צריך לבחור בצורה מושכלת מאוד מי המתווכים ברעננה שתרצו לעבוד איתם בין אם ברכישת דירה או במכירתה. יצאנו לבדוק עם מספר מתווכים ברעננה, את סודות המקצוע, הטיפים הקטנים ואת אהבתם הגדולה למקצוע

פורסם בתאריך: 28.3.18 14:53

עדכון אחרון: 14.1.20 00:00

קלר וויליאמס

אחד השמות הבולטים בעולם הנדל"ן בשרון הוא עומרי שפגט, שעל אף גילו ומראהו הצעיר, כבר רשם מספר גדול של עסקאות מוצלחות, לקוחות מרוצים, וממליצים – ונראה שידו עוד נטויה.

עומרי, בעל רישיון תיווך ממשרד המשפטים, מתמחה בתיווך ושיווק נדל"ן מזה כשבע שנים. הוא צבר ניסיון, ידע ומוניטין רב בעבודתו במשרד בוטיק ידוע בעיר (שנסגר לאחר עזיבתו)  ובנה את מעמדו כסוכן המוביל בחברה בעקביות שנה אחר שנה. לפני כשנה הצטרף עומרי למשרדם של אבי ורועי זלצמן, זכייני סניף רעננה מרשת תיווך הנדל"ן הבינלאומית "קלר וויליאמס".

על המהלך, שנרשם כזינוק המשמעותי בקריירה שלו, מספר עומרי: "העבודה במשרד הקודם היתה נהדרת ומספקת, למדתי המון וצברתי ידע מקיף בעולם הנדל"ן. לאחר שש שנים של עבודה כסוכן והניסיון המקצועי הרב שרכשתי, הרגשתי שזה הזמן להתקדם הלאה ולפתוח משרד משלי. התוכנית היתה משרד עצמאי אבל בדיוק אז הגיע לרעננה המודל העסקי של KW, מודל שתואם בדיוק את הצרכים שלי, ונותן לי את האפשרות להתפתח כעסק עצמאי, וזאת עם תמיכה של רשת התיווך הגדולה בעולם. אבי רועי ואני חברנו למשרד אחד, והחלטנו לצאת לדרך חדשה ומלהיבה יחד".

מדוע בחרת לחבור לקלר וויליאמס?

"קלר וויליאמס היא רשת תיווך הנדל"ן הגדולה והמובילה בעולם. לרשת מודל עבודה ייחודי ומצליח שמוכיח את עצמו שוב ושוב. הרגשתי שבאמצועותו אני יכול לספק ללקוחות שלי יותר. החברה נבחרת שנה אחר שנה על ידי Training magazine לרשת מספר אחת בתחום ההדרכות והאימון בארצות הברית ( לא רק לסוכני נדל"ן), ומציעה מעטפת הכשרות וקורסים המאפשרים לסוכן להתקדם כל הזמן. בנוסף, היא מספקת את המודל הכלכלי הטוב והמתגמל ביותר לסוכנים, עם חלוקת העמלות הגבוהה ביותר, קרן שיתוף ברווחי החברה, ליווי תמידי להבטחת ההצלחה של הסוכן, והשקעה מתמדת בו באמצעות הכשרות וקורסים (ללא תשלום כמובן) לאורך כל השנה. הבנתי שכאן אוכל לספק לסוכנים שלי הרבה יותר מאשר בכל מקום אחר ועל ידי כך להכשיר את 'הדור הבא' של מתווכי הנדל"ן בעיר".

"במשרד ברעננה אנו מצוידים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם תיווך הנדל"ן, במאגר נכסים עצום שמתעדכן כל הזמן, ועבדים במודל של שיתוף בתרבות משפחתית, נעימה ותומכת.

"נכנסתי למשרד כשותף עצמאי ובניתי לאורך השנה האחרונה את הצוות שלי שכולל סוכנים ותיקים וחרוצים בעלי נסיון רב בתחום ובעיר".

מהן תכניות העבודה הקרובות והעתידיות שלך?

"אני יודע שזה אולי נשמע קצת כמו קלישאה, אבל השאיפות שלי הן גדולות. התכניות שלי, יחד עם שותפיי, לנסות לשנות את כל ענף התיווך בארץ. משיטות העבודה ועד המיתוג. אני דוגל בלקדם את הסוכנים שלנו ככל האפשר, ולתת ללקוחות חווית שירות אחרת – כמו בחו"ל. יש לציין שכבר היום אנחנו היוזמים והמנהלים של לשכת מתווכי הנדל"ן של רעננה, גוף שמאגד מעל 100 מתווכים מורשים בעיר, מחוייב ומחייב לקוד אתי , מקיים התכנסויות עם השתלמויות מעשירות, מעודד שיתופי פעולה ואף משמש כגוף בוררות במידת הצורך".

"בהתמקדות במשרד, השאיפה שלי הייתה להפוך אותו למשרד הגדול והמוביל ברעננה ולשמחתי בכך הצלחנו: כיום יש במשרד מעל ל- 20 סוכנים במגוון התמחויות. בהמשך הדרך, המטרה היא להפוך לאחד המשרדים המובילים בישראל – וגם לשם אנחנו כבר בדרך"

מהם ההרגלים של מתווך נדל"ן מעולה?

"התשובה המתבקשת לשאלה הזו צריכה להיות: התמדה, אקטיביות, חיפוש מתמיד של לידים, ביצוע עשרות שיחות טלפון ביום ועוד. ולמען האמת זה נכון, אבל התשובה האישית שלי קצת שונה:  אני חושב שאינטליגנציה רגשית היא מרכיב סופר משמעותי אצל מתווך נדל"ן ומה שעושה את ההבדל בין סוכן מצליח וכזה שאיננו.

"צריך לדעת ולהבין כיצד לחבר את כל החלקים בפאזל המורכב הזה שנקרא 'עסקת נדל"ן', להיות מאוד יצירתי, גם פסיכולוג תומך ואוזן קשבת כשצריך. כמובן להיות הגון וישר, ולהשתמש בכל הקשרים שיש לך (בנק, עורכי דין, קבלני שיפוץ, וכד') כדי לגרום לעסקה להצליח. בנוסף, הדבר החשוב ביותר הוא החיבור והאמון עם הלקוח וההבנה של צרכיו ורצונותיו  – לא  לרדוף אחר הכסף  בצורה עיוורת ואם העסקה לא טובה עבור הלקוח, לדעת לוותר עליה כדי לשמור עליו.

"השם שלי הוא הדבר הכי חשוב לי ולראייה, לשמחתי היום רוב הלקוחות שלי הם לקוחות שפונים אלי מהמלצות חמות של בני משפחה או חברים. מחלק גדול מהם שמעתי איך תיקנתי להם 'טראומות' קודמות או שברתי להם סטיגמות לגבי עולם התיווך. זה הדבר החשוב ביותר עבורי – והוא שגורם לי לקום כל בוקר מחדש עם דרייב לעשות הכל עבור הלקוחות שנותנים בי את אמונם. ניסיון, אמינות, שקיפות, מקצועיות ומעל הכל – אנושיות. כי הכל מתחיל ונגמר באנשים – זה המוטו שלי".

מתווך נדל"ן עומרי שפגט, קלר וויליאמס רעננה
כתובת המשרד: החרושת 4, רעננה (בניין מחלקת ההנדסה של העירייה)
טלפון: 0522-594010
קישור לאתר אינטרנט

עומרי שפגט (צילום עצמי)

עומרי שפגט, מתווך נדל"ן ברעננה (צילום עצמי)


ד.ו.ר נכסים

תהיות וסימני שאלה רבים עלו לאחרונה בקרב תושבי רעננה, כאשר ביום אחד התגלה כי דלתות חברת 'שור נכסים' נעולות ומשרדיה ריקים מאדם.

כך , אותה חברה אשר פרצה אל תודעתנו  לפני כעשור,נטמעה בנוף העיסקי ושינתה את פני הנדלן בעיר. – כבר לא.

מה בעצם קרה שם?

הושבנו את רועי דננברג, הנדל"ניסט המצליח, אחד ממייסדי החברה לשיחה כנה , כדי להבין  מדוע סוגרים סיפור הצלחה  וכיצד ניפצו  לנו את סיפור סינדרלה של עולם הנדל"ן ?

חזרנו עם תובנות רבות.קבענו להיפגש בבית קפה  קטן מקומי בעיר, שולחן ליד חלון . אי אפשר היה שלא להתרשם ממנו. גבוה מאוד, מוקפד ומחוייך.

למה דווקא ליד חלון ? שאלתי. הוא לא ציפה לשאלה הזו , וענה בחיוך "אני אוהב לצפות על הרחוב על האנשים  על התנועה . אני אוהב את העיר הזו . משהו בתנועה, בזרימה, מניע אותי קדימה"

אז מה שלומך רועי ?

"היום ברוך השם הכל בסדר גמור, דברים מתחילים להסתדר".

ספר אם כך, איך זה קרה שחברה כל כך מצליחה עברה טלטלה כה גדולה עד כדי סגירה? הרי לא  היה מדובר בכישלון,

"בדיוק ההיפך. לפני כחודשיים הגענו להחלטה, שותפי ואני, לפרק את השותפות ולהמשיך כל אחד לדרכו. למרות כל הרחשים והרעשים הסביבתיים (והיו כאלו!) לא היתה שום מריבה.

חברת שור נכסים תמיד התנהלה ברמה משפחתית עם הרבה פעילויות , נופשונים וחוויות משותפות. אני בטוח שזה היה סוד ההצלחה של שור נכסים. זה נכון שהחלטה זו הפתיעה מאוד את כולם כולל עשרת הסוכנים שלנו. אף אחד לא היה מוכן לזה".

ד.ו.ר נכסים

אז אם הכל כל כך ורוד, מדוע לפרק עסק מצליח?

" תראה,  מגיל צעיר חינכו אותי ואת אחיי לעצמאות, לאמונה וביטחון עצמי. אני מאמין מאוד בדרך שליולרוב אני גם לא מתפשר עליה. מי שמכיר אותי ועובד איתי יודע שכשם שאני דורש מאחרים אני דורש גם מעצמי . כל אחד צריך לשאוף להגשים את עצמו, להציב מטרות, להציב יעדים ולעמוד בהם.

ברגע שראיתי שאין הלימה בין הציפיות והתכניות שלי למה שקורה בשטח, הבנתי שנדרשת חשיבה ובחינה מחודשת של הדברים, באיך להגיע למיצוי הכי גבוה שלהם".

ולאיזו מסקנה הגעת?

"שאני חייב לעשות שינוי. חייב להגשים את הוויז'ן שלי ולשם כך, האנשים שאיתי צריכים להאמין בדרך שלי. זה לא  ONE MAN SHOW, אני יכול להגיד לך שבתור ספורטאי לשעבר יש משמעות מאוד גדולה לקבוצה ולשיתוף פעולה.  אני מאמין שבקבוצה שמתנהלת נכון, השלם צריך להיות גדול מסך חלקיו, וביחד אפשר להגיע להישגים גבוהים יותר  וגם ליהנות מהדרך. 

והשותף שלך , כיצד הוא קיבל זאת? הרי הייתם חברים הכי טובים..

"אנחנו עדיין . החוויה הזו של לפתוח עסק ביחד, מאוד מעצימה. עברנו תהליכים, הפנמנו הרבה דברים. את שור נכסים  פתחנו כשהיינו מאוד צעירים ,עם המון מוטיבציה ודחף להצליח .למדנו לגלות עם השנים שאנשים משתנים, השקפות עולם משתנות, יעדים משתנים , תכניות משתנות – והכל בסדר.  כל אחד ו'האני מאמין' שלו. חברות וכנות הם ערך עליון עבורי .לכן אני שמח שהגענו להסכמה הדדית לפירוק השותפות והכל באווירה חיובית ".

מה התכניות שלו , אתה יודע?

"איני  יכול לפרט את תכניותיו, זה שלו . אני כן יכול לומר שכמוני , הוא אדם אמביציוני וכריזמטי , אני בטוח שעוד נשמע עליו ועל תכניותיו בעתיד".

ומה התכניות שלך?

"יש לי הרבה תכניות לעתיד שכבר נמצאות בקנה . התחלתי מזה שהקמתי חברה חדשה – דור נכסים בע"מ . המשרד החדש  נמצא באחוזה 146 רעננה . המשכתי עם הסוכנים: דויד מייזלס , קרולין זרביב פולני, דיצה מיראלי רוזנפלד ורויטל מורד, ויחד נמשיך את דרכינו בעולם התיווך וביעוץ השקעות נדלניות. לשמחתי כבר יש לנו פרויקטים עתידיים  והרבה הצעות עסקיות. אני שמח לנוכח הפניות המרובות ומקווה שנמשיך לגדול".

למה דור נכסים?

"דניאל בני בכורי נולד לפני מספר חודשים , אחד ההצלחות הגדולות והמרגשות שלי. זה סימן עבורי התחלה חדשה , חוויה חדשה , בשאיפה שאולי יום אחד כל זה יהיה שלו. דור זה למעשה חיבור של דניאל ורועי".

במה נבדלת שור נכסים מדור נכסים?

"אין ספק כי שור נכסים היתה סיפור הצלחה גדול מאוד, החברה שהיתה כאנדרדוג והוקמה על ידי שני יזמים צעירים וחדשים בענף, הפכה תוך זמן קצר לסוכנות נדל"ן הגדולה ביותר ברעננה  ועברה מבחינת גודלה את המתחרות הוותיקות והידועות בשוק. זה לא מובן מאליו. אנשים צמאים למשהו חדשני, יצירתי ומרענן.

מאחר והגעתי מהמקום הזה, המטרה שלי כעת היא למקסם את טווח הפעילות,, ליזום יותר שותפויות עיסקיות , ופרוייקטים חדשניים. פחות להתעסק בגודל , יותר בתוכן".

כמו מה למשל ?

"בנוסף לעולם התיווך, אנחנו כיום הרבה מתעסקים עם יעוץ להשקעות נדלניות. זהו צוהר חדש שפתחנו לפנינו, עם הצלחות לא מבוטלות. יש סיפוק גדול מאוד כשבא אלינו משקיע  ואנו מצליחים למקסם לו את הרווחים בצורה משמעותית. ויש הרבה דרכים לכך. לכל אחד אנו מתאימים את הדרך שמתיישבת עם צרכיו"

מה מאפיין את אזור השרון בהיבט הנדלנ"י?

"אזור השרון בכלל נמצא בנסיקה נדל"נית. נבנים פרויקטים רבים, וישנם רבים נוספים שהם בשלב התכנון. עולם התיוון הולך לכיוון שיתופי פעולה והרחבת פעילות, והמצע הגדול הזה מהווה קרקע פורייה להרבה עסקים טובים, ומאפשר לנו להתאים לכל אחד את העיסקה הנכונה לו".

ולסיכום מה הטיפ שלך לקהל קוראינו?

"יש כל כך הרבה טיפים ולכל אחד יתאים טיפ אחר. מה שבאמת חשוב זה שכל אחד יבין את המטרות שלו ברמת ההשקעה, האם המשקיע מחפש השקעה לטווח קצר או לטווח רחוק יותר. צריך ל"לתפור" לכל משקיע את "החליפה" שמתאימה לו.

במידה והנכם מחפשים נכס, ניתן למצוא אותנו במשכננו החדש באחוזה 146 רעננה, או בטלפון 054-3002212, אני והנבחרת המקצועית שלי נשמח לעמוד לשרותכם.".

 

ד.ו.ר נכסים

 


RE/MAX ONE

רעננה המלאכה 2 קניון רננים
טל' 09-7487877
 קישור לאתר
קישור לפייסבוק

 

רימקס-1

רימקס-1

 

מי בעסק: הזכיינים אלון וענת דיין, זוג בחיים האמיתיים וגם בעסק. אלון (43), מנכ"ל החברה ובפועל יושב בסניף כ"ס וענת, סמנכ"לית בחברה, אחראית על גיוס סוכנים חדשים וביחד עם איריס ברנשטיין, מנהלת מערך ההדרכה של הסניפים, מלוות ומדריכות את הסוכנים החדשים של החברה בכל שאלה, בקשה או עניין. אלון וענת דיין אף זכו בשנת 2016 תואר אנשי השנה של רימקס ישראל. "תחת חברת RE/MAX ONE,עובדים 4 סניפים המשווקים נכסים באזורים מוגדרים: סניף רמת השרון (רמת השרון והרצלייה), סניף רעננה, סניף כפר סבא (כפר סבא והוד השרון) וסניף כוכב יאיר-צור יגאל, אשר משווק נכסים באזור אלפי מנשה, כוכב יאיר-צור יגאל וצור יצחק. לרשות המשרדים שלנו עומדים כ- 60 סוכנים אשר עברו תהליך הכשרה מקיף ומעמיק והם מבחינתי הכוח האמיתי של המשרד."
איך התחיל: "הרומן שלי עם עולם הנדל"ן החל לפני כ – 14 שנים, כשפתחתי את רימקס בנס ציונה, כי החלטתי להפוך משכיר לעצמאי, תחום הנדל"ן מאוד קרץ לי והחלטתי ללכת על זה עם רימקס. הגעתי לתחום הזה בלי ניסיון ובלי עבר בתחום, אבל מהר מאוד התברר לי שבחרתי בצעד שנכון לגמרי עבורי. תוך כמה שנים מכרתי את הסניף בנס ציונה (מתוך שיקולים גיאוגרפיים), ורכשתי את הזיכיון לסניף כפר סבא. בהתחלה עבדנו אני ועוד כ- 8 סוכנים, תוך התרכזות בתחום היד שנייה בנדל"ן, קרי השכרה, קנייה ומכירה של נכסים. כיום RE/MAX ONE באזור השרון חולשת על פני 4 סניפים עם כ- 60 סוכנים אשר הגיעו מקשת רחבה של עיסוקים. אלו, עברו הכשרה מקצועית בביה"ס לנדל"ן של RE/MAX ישראל והפכו בזכות הידע ושיטות העבודה הייחודיות שלנו, לאנשי מקצוע מובילים בתחומם."
הייחוד שלנו: "מבחינתי הכוח האמיתי של המשרד שלנו RE/MAX ONE, הוא מערך הסוכנים העצום, שמחבר בין סוכני המשרד המסייעים זה לזה", מבהיר דיין בגאווה. "כמו כן, מי שמשתמש בעקרונות שאנו מלמדים בהכשרה (יושר, יושרה, אמינות, שקיפות, מקצוענות, מצוינות, אחריות, מחויבות ונחישות), מגיע הכי רחוק בתחום הזה ולראייה, אנחנו משרד

התיווך מספר 1 מתוך 5 משרדים מצליחים ברימקס ישראל, עם 4 סניפים משגשגים באזור השרון וסוכנים המגיעים לעבודה חדורי מוטיבציה גבוהה ועם חיוך. כולם, מחויבים להצלחה ובעלי אחריות אישית ואתית גבוהה. כל סוכן אצלנו חותם על קוד אתיקה המחייב אותו לעבוד על פי עקרונות אלו."
הקשר עם הלקוחות: "להיות סוכן נדל"ן זה להגשים לאנשים את החלום הכי גדול שלהם – בית! וכשאתה נמצא בשליחות אדירה שכזו, אתה חייב לזכור שטובת הלקוח היא טובתך ולהיפך. יתרה מכך, עבודת השטח של הסוכנים מביאה עימה גם קשרים אישיים עם הלקוחות שלנו וגם מצבים בהם לקוח מביא לקוח, בשל רמת שירות גבוהה, יחס אישי וזמינות גבוהה לכל לקוח. בכל עסקת נדל"ן אנו שמים דגש על הכרת הלקוח וצרכיו האישיים, כולל ההיבט הכלכלי, המצב האישי ואפילו חשיבה לטווח ארוך, למשל זוג צעיר ללא ילדים המחפש דירה ומעוניין במיקום הקרוב לבתי ספר, כבר במהלך החיפוש, נעזור להם ונרחיב את טווח האופציות, על מנת לתת בידם מספר אופציות מתאימות לבחירה."
הכנות לחג/ חול המועד: "אנחנו ב- RE/MAX ONE תמיד ערוכים ומוכנים כולל לתקופות עומס ולחץ של הרבה לקוחות שמחפשים אחר העסקה המוצלחת וההוגנת ביותר. לרוב בתקופות החגים והחופשים, לקוחות רבים מנצלים את הזמן הפנוי לחיפוש אחר נכס עתידי למגורים. חול המועד וחופשת החופש הגדול הן בדיוק התקופות הללו, המהוות אופציה ללקוחות עתידיים, ולכן אנו זמינים 24/7 ומוכנים עם שלל הצעות של נכסים יד שנייה למטרות קניה/מכירה או השכרה."


רון הורביץ

קלאוזנר 2 רעננה
טל' 09-7424433

 

רון הורוביץ

רון הורוביץ

קצת עלי: רון הורוביץ בן 48 נשוי ליעל ואבא לארד, תמיר,מיקה ומאיה , זכיין רשת התיווך הבינלאומית "רילטי אקזקיוטיב". נולדתי וגדלתי ברעננה.
חייתי מספר שנים בארצות הברית ולאחר מכן חזרתי לארץ בשנת 2009 החלטתי להמשיך לעסוק בנדל"ן מקצוע אשר רכשתי בארה"ב לכן רכשתי את הזיכיון של חברת הנדל"ן האמריקאית "ריילטי אקזקיוטיב".
עם התחלת העבודה הבנתי שיש יתרון העומד לזכותי מעצם עבודתי בארה"ב והוא תודעת שירות ברמה הגבוהה ביותר. החלטתי להפוך את חווית העבודה עם מתווך לחוויה חיובית שבה הלקוח מרגיש מוגן, שיש מי שמקשיב לו ומבין את צרכיו עד הסוף, נותן מענה אופטימלי ומבין שעבודת המתווך היא מתן שירות ללקוח ללא פשרות. את הידע הזה השרשנו אני ואשתי העובדת עמי לששת הסוכנים שלנו, והיום שש שנים לאחר הפתיחה אנו מתהדרים במתן שירות מהמעלה הראשונה, חוויה שונה ממה שהורגלו אליה הלקוחות שלנו. את ההצלחה לכך ניתן לראות בכמות הלקוחות החוזרים וכמות ההפניות של מעגל המשפחה והחברים של הלקוחות הפונים אלינו בהמלצתם.
כחלק מהטמעת הדרך של העלאת רמת השירות של כלל מתווכי רעננה, לקחתי חלק ביחד עם מספר מתווכים בעיר שהקימו את "פורום מתווכי רעננה" ובו איגדנו את מתווכי העיר כדי שנוכל כולנו לעמוד בסטנדרט גבוה. בתור חבר ועדת האתיקה של הפורום לקחתי חלק בכתיבת הקוד האתי שעליו חותם כל מתווך שמעוניין להצטרף לפורום.
כחבר בועדת האתיקה של הפורום אני יכול להעיד שכבר היו מקרים בהם הורחקו מספר מתווכים וחברותם נשללה לאחר שלא עמדו בכללי האתיקה המקצועית אותה אנו מעוניינים להנחיל בעיקר לטובת הלקוחות שלנו, דבר שישפיע באופן ישיר על רמת השירות שהלקוחות יקבלו.
החלטה מקצועית נוספת שלקחתי היא התמקדות והתמקצעות אך ורק ברעננה. הסיבה לכך היא משום שאני מאמין שמתווך צריך להכיר את סביבת עבודתו בצורה מקצועית ואינו יכול לעבוד במספר ערים במקביל באותה רמת אפקטיביות. כאשר אני מקבל בקשות מלקוחות לעזור להם במכירת נכס בערים שונות כמו הוד השרון, באר שבע או בכל מקום אחר בארץ אני מפנה אותם למשרדי הרשת שלנו בערים אלה או ממליץ להם למצוא מתווך מקומי ומקצועי אחר שיעניק מענה בצורה המיטבית עבורם. הסיבה לכך פשוטה, יש צורך להכיר את רחובות העיר על בוריים, את סוג האוכלוסייה באזורים מסוימים, את המחירים, בתי הספר, בתי הכנסת, מרכזי קניות קרובים וכל צורך שקיים אצל הלקוח כדי לעשות את עבודתנו נאמנה.
כאשר מדברים על בית מדברים על להכות שורש ואיני יכול שלא לעשות קישור ליום הזיכרון לשואה ולגבורה שיצוין בעוד מספר שבועות. לראשונה בחיי לפני מספר חודשים עשיתי מסע לפולין עם בני תמיר במשלחת הורים של תיכון אביב בארגונה המופלא של נירה שרון.
החוויה שעברתי הייתה לא פחות ממטלטלת, ההכנה לקראת המסע, הלימוד על ההיסטוריה שחשבתי שידעתי ורק במסע גיליתי כמה מעט ידעתי. לראות בעיניים את מחנות ההשמדה וללמוד על ההיסטוריה שלנו, לפגוש ניצולי שואה וחסידי אומות עולם. זוהי חוויה שונה לחלוטין וגורמת ליום הזיכרון לשואה ולגבורה להיות שונה לחלוטין מעתה ואילך ולהבנה מהו בית בישראל.


עליזה נכסים

054-2061406, 09-7402155
קישור לאתר
קישור לפייסבוק
[email protected]

 

עליזה-מתווכת

עליזה-מתווכת

עליזה אביטל– בעלת סוכנות נדל"ן "עליזה נכסים" בעלת ניסיון רב שנים. עליזה, מלווה ומסייעת ללקוחותיה בכל שלבי התהליך, מאיתור הנכס, המשא ומתן ועד שלב הסגירה, בדגש על יחס אישי ואמינות. ייעוץ מקצועי לפני יציאה למכירת נכס ועד המכירה בפועל.
עליזה, בת למשפחה שורשית ציונית, (אימי היתה פעילה פוליטית וקהילתית). אני אמא לשלוש בנות "אני מאוד גאה בבנות שלי, הן לא עובדות איתי בעסק, אבל מפרגנות, מייעצות ועוזרות כשנדרש". (הבת בנתה את האתר הנפלא שמסייע לי וללקוחות).
איך התחיל : עליזה אביטל, ילידת ירושלים, בעלת תואר שני במדעי המדינה, עבדה במשרד הבינוי והשיכון במשך 30 שנה, 15 שנה טיפלה בוועדות חריגים וועדות עליונות ובמשך 15 שנה היתה בתפקיד ראש תחום, מנתחת מערכות מיחשוב והקימה את מערכות מיחשוב חותכות אגפים למעקב אחר ביצוע החלטות וכן מערכת שסייעה לפינוי אתרי הקרוואנים של העולים "עבדתי במשרד השיכון בתקופת השר פואד ואף קבלתי "עובדת מצטיינת" על הקמת מערכת שסייעה לפינוי אתרי הקרוואנים" היא נזכרת.
לאחר שיצאה לפנסיה מוקדמת, היה לה ברור שהיא תמשיך להתעסק בתחום הנדל"ן והתיווך שבו יש לה ידע מרובה "לפני 14 שנה עברתי לרעננה ומאז אני עוסקת בתחום הנדל"ן בעיר. זה תחום שאני מאוד אוהבת, אני אוהבת לתת פתרונות דיור ללקוחות, לתת להם פתרונות יצירתיים ולתפור לכל אחד ואחת מהלקוחות שלי את העסקה המתאימה בהתאם לצרכיו".
האני מאמין. אחד הדברים עליהם עליזה לא מוכנה להתפשר זו האמינות והיושרה שלה מול הלקוחות "אני מאמינה שחשוב להיות ישרים ושקופים מול הלקוחות וכך כל הצדדים מרוויחים" היא מסבירה ומציינת שלאחר שהיא פוגשת את הלקוחות, היא לומדת להכיר אותם, להבין מה הצרכים שלהם ברכישת או מכירת הנכס ורק לאחר מכן היא יוצאת לדרך וקרה ש"לא פעם הסברתי ללקוח שזה לא נכון לו למכור את הבית בתקופה הזו ולרכוש בית אחר, בגלל הוצאות המיסוי,, מאחר ולא פעם יש פער בין מה שהוא יקבל לבין מה שהוא ירכוש באותו הסכום" היא אומרת ונותנת עוד דוגמא "לדוגמא לקוח שהחיים שלו במרכז רעננה והוא ראה דירה בשולי העיר, אסביר לו מדוע זה לא נכון עבורו, או למשפחה דתית, לא אמכור בית בשכונה שאין בה בית כנסת ולמשפחה שיש לה בן משפחה בכיסא גלגלים, אוודא שהמעלית מספיק רחבה לפני שהציע את הדירה" היא אומרת.
הקשר עם הלקוחות. הקשר של עליזה עם הלקוחות הוא קשר ארוך טווח. היא מכירה את מרבית הלקוחות שלה לאורך שנים, הם רכשו או מכרו אצלה דירה ולאחר מספר שנים חזרו לשדרג או לרכוש עבור קרובי משפחה "הקשר שלי עם הלקוחות הוא קשר טוב, אני כאמור עובדת בעיקר עם לקוחות חוזרים ומאוד חשוב לי שהלקוחות שלי יהיו מרוצים לאורך כל הדרך.
אצלי במשרד אין סרט נע, אני עובדת לבד "משרד בוטיק" ומעניקה לכל אחד מהלקוחות שלי את כל תשומת הלב הדרושה" היא אומרת ומבקשת להדגיש "שיטת העבודה שלי, שאני שמה על השולחן את כל הקלפים ובגלל הכנות, הלקוחות מעדיפים לעבוד איתי.
כשאני מגיעה לנכס של לקוח, אני קודם כל בודקת את הנכס ובמידה ויש ליקויים אני מבקשת לטפל בהם לפני שאנחנו מציגים את הנכס ללקוחות, מכוון שזה יעזור להם במכירה." ומוסיפה שיש מקרים בהם היא מוותרת על הנכס, במידה והמחיר שהלקוח מבקש הוא לא ריאלי לשוק.
התמחות: ההתמחות של עליזה זה התיווך באזור רעננה והידע הרב שלה "אני עובדת עם כלל הקהלים ומתאימה לכל אחד את מה שמתאים לו. ההתמחות שלי זה הידע שצברתי לאורך השנים, אני מכירה היטב את רעננה וכל לקוח שרוכש דרכי דירה יודע דרכי מהן העסקאות אשר נמכרו אצלו באזור, על מנת שיידעו את שווי השוק בו הם נמצאים.
יש לי לקוחות מחו"ל שרוצים לרכוש דירה בארץ ואני מעבירה להם חומרים, תמונות ומידע כללי לפני הרכישה, כך שירכשו את הנכס התאים להם ביותר.
כמו כן אני מחוברת לאנשי מקצוע, עורכי דין, אדריכלים שיפוצניקים, מעצבי פנים ושמאים ואני מנהלת מו"מ עבור הלקוחות שלי, כאילו מדובר בנכס שלי ומשיגה להם את המחירים הטובים ביותר".
לקראת החופש הגדול "הימים האלה, מיד לאחר חופשת הפסח ולקראת החופש הגדול, זו תקופה שבה משפחות רבות מתחילות להתארגן לקראת שנת הלימודים הבאה, הם מחפשים נכס להשכרה או רכישה, בודקים את האזור ואת מוסדות החינוך ואני מנסה למצוא עבורם את הנכס המיטבי".
המוטו: עם "עליזה נכסים" מ ת ק ד מ י ם
והכי חשוב: לא שוכחת מעשר, תרומה לחברות מקדמות קהילה.


סוכנות הנדל"ן BHOME: לחיות בכפר באמצע העיר

מחשיבים את עצמכם חלק מתושבי העיר שחולמים על בית צמוד קרקע ביישוב כפרי במרכז הארץ? אז כדאי לכם לפנות לסוכנות הנדל"ן BHOME שמתמחה בהגשמת חלומות מהסוג הזה בדיוק.

אם אתם תושבי רעננה שלא יכולים לוותר על החלום של בית צמוד קרקע עם גינה גדולה, יכול להיות שאירית ישי סדן וסוכנות הנדל"ן BHOMEהמצליחה שבבעלותה תוכל לדאוג לכם למפתח ומהר יותר ממה שחשבתם.

כבר כ-18 שנה שאירית היא יועצת נדל"ן בכירה, הבעלים והמנהלת של חברת BHOME נדל"ן ייעוץ ושיווק שיושבת במרכז המסחרי בצורן, ומשרתת גם תושבים מרעננה ומהאזור שמגיעים לראות איזה בית קרקע אפשר לקבל בצורן והסביבה, במחיר של דירת ארבעה חדרים בעירם.

לענף התיווך הגיעה כמעט במקרה במהלך מגוריה בארה"ב, שם הכירה מתווכת מקומית והתאהבה במקצוע. כך גילתה אירית שהיא רוצה לעשות טוב לאנשים, בכיף ובאהבה, ולחבר להם את חלקי הדירה לפאזל שלם ומוצלח. אז היא בחרה בתיווך כקריירה.

"חזרנו לישראל וב-2002 עברתי קורס נדל"ן. מאז אני בתחום", מתארת אירית. "שלוש שנים אחרי שפתחתי עסק עצמאי, גיליתי שחליתי בסרטן. זה עצר אותי לשנה שלמה של עבודה. זאת היתה שנה קשוחה. ההבראה מהמחלה העצימה את הרצון שלי לעשות טוב לאחרים. לשמוע את הצרכים שלהם, לעזור. פעמים רבות אני מגיעה לפגישה ורואה שאנשים מתלבטים ואין להם תקציב, אני מקשיבה ומכוונת רק למה שטוב להם ביותר".

במה המשרד שלך מתמחה?

"בעיקר בבתים יד שנייה ובדירות יד שנייה. עוסקים גם בבתים ודירות מקבלן. אני לא רוצה להתפרס יותר מדי, אלא לייצר אמינות ולהתמחות באזור שלי. אני פועלת בצורן, ברמת אמיר והסביבה. כדי להיות טוב צריך להכיר את המקום הקרוב אליך ולבלוט. אני מכירה הכל ומספקת מעטפת למי שרוצה להכיר את האזור בכל הקשור לנכסים, עו"ד, הזמנת שמאי, בדק בית, רישום לבתי ספר, ייעוץ עם הבנקים, אדריכלים, עיצוב פנים, קבלנים, עובדי ניקיון ועוד. הזמינות של המשרד היא 24 שעות שבעה ימים בשבוע. גם בחופשה".

אירית מדגישה שהמטרה שלה עם הקמת BHOME היא להגשים חלומות, וכפועל יוצא מכך היא מנסה להיענות לכל הבקשות של לקוחותיה. עד כה לדבריה לא היו בקשות מוזרות שהיא זוכרת, ובכל מקרה היא מקבלת הכול במטרה לבנות את הפאזל. "זה הסלוגן שלי", היא מדגישה. "אני מאמינה שגם הקשר של אנשים הוא נכס ואנחנו הנכס של הלקוחות".
הוכחה ליתרונות של משרד BHOME נדל"ן על פני האחרים היא בעובדה שהרבה מהלקוחות הם לקוחות חוזרים, שבאים שוב ושוב לעסקאות נדל"ן ושולחים חברים ובני משפחה. יש גם לקוחות שאירית שינתה את דרך חשיבתם לחיוב על עולם התיווך.

אז אם אתם מחפשים סוכנות תיווך מקצועית, משפחתית, שהדרך שמובילה אותה היא אמינות, יושרה וגם דיסקרטיות, בואו למשרד של BHOMEנדל"ן, ייעוץ ושיווק במרכז המסחרי בצורן, ותפגשו את משפחת BHOME – את אירית ובעלה הרצל סדן, את שרון ריגלר, יעל וולנסקי ופמלה כרמלי.

כולם פועלים לפי דרכה של אירית ישי סדן: במקצועיות, באמינות, בשקיפות מלאה, ביחס אישי, באתיקה מקצועית ובמסירות כדי להפוך את החלום שלכם למציאות.

BHOME נדל"ן, ייעוץ ושיווק מרכז מסחרי צורן
טלפון: 09-8989818 / 050-7543044
קישור לאתר
קישור לפייסבוק
מייל:[email protected]

צוות המשרד. תמונה באדיבות

צוות המשרד. תמונה באדיבות BHOME

אורית ישי סדן. תמונה באדיבות BHOME

אורית ישי סדן. תמונה באדיבות BHOME

 


כתבה שיווקית

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ומה עם ריל ברוקר בע"מ ברחוב הנגב?
    זה המשרד הכי מומלץ, מתווכים עם הלב והנשמה !

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר