איתן גינזבורג ורוני בריק. צילום: כפיר סיון
איתן גינזבורג ורוני בריק. צילום: כפיר סיון

גינזבורג: "האתגר של תוכנית המתאר שלנו הוא ליצור מלאי דירות בעיר בנויה"

במפגש מועצת המנהלים של ענף הבנייה, אמר גינזוברג כי העירייה לא מבקשת סיוע מהמדינה, אלא לוקחת אחריות על פתרונות הדיור

פורסם בתאריך: 16.4.18 19:35

במפגש מועצת המנהלים של ענף הבניה שהתקיים בשבוע שעבר בהשתתפות ראשי ערים, יזמים ובכירים בענף הבנייה, אמר ראש העירייה, איתן גינזבורג כי עיריית רעננה לא מבקשת סיוע מהממשלה אלא דואגת לפתירת משבר הדיור בעצמה. "הפקנו ברעננה תוכנית מתאר ראשונה, שם מסומן באופן ברור איפה ומה אפשר לקדם", אמר גינזבורג, "האתגר של תוכנית המתאר שלנו הוא ליצור מלאי דירות בעיר בנויה. לקחת תוכנית מתאר, הכי קל לתכנן על שטחים פתוחים. זה יוצר בעיות, חניה, תנועה, לא רק בגלל ההתחדשות העירונית. היום אין משפחה שאין לה 2-3 כלי רכב. לכן אנחנו על זה. אנחנו לא מבקשים סיוע מהמדינה, לוקחים אחריות ועושים בעצמנו, מתוך מדיניות ברורה ושקולה״.

רוני בריק, נשיא התאחדות בוני הארץ אמר במפגש שאם הממשלה תמשיך במדיניותה, יהיה משבר גדול בארץ. "אנחנו מזהים מצב שבו הממשלה שולטת בקרקע באמצעות קבינט הדיור, גורמת לביקושים כבושים, וגורמת לציבור רוכשי הדירות לשבת על הגדר", אמר בריק, "בסופו של יום אם הממשלה תמשיך במדיניות הזו היא תביא במו ידיה את משבר הדיור הקשה ביותר שהיה פה".

שר הבינוי והשיכון יואב גלנט אמר בדיון ״הנחיתי את ראש הרשות להתחדשות עירונית, חיים אביטן, לפעול לכך שכל מה שקשור להחתמת דיירים, שנעשה בבלגן גדול, כל ועד בית שרוצה פתרון, במקום שיחתום אצל איזה מאעכר, שיתקע את הפרויקט, מי שיתן גיבוי לכך היא המדינה. זהו שירות וסף שהמדינה תיתן לאזרחיה".

 

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר