כליבאת. צילום: זאב שטרן

מוחמד כליבאת מתלבט בין רעננה לסכנין

הקבוצה של דודו אברהם תפתח את אימוניה ביום רביעי, כשאסף צור הוא נכון לעכשיו השוער היחיד בסגל. סולומון יחליף את גניש כמאמן השוערים

פורסם בתאריך: 20.6.17 18:51

הפועל רעננה ממשיכה לחמם מנועים לקראת העונה הבאה תחת הדרכתו של דודו אברהם. המשימה הדחופה ביותר מבחינת המועדון היא החתמת שוער במקומו של אריק ינקו, שעזב כזכור להפועל תל אביב. הקבוצה הגיעה לסיכום השבוע עם שוער קרואטי, אך ככל הנראה המהלך לא ייצא לפועל מכיוון שקבוצתו הקרואטית אינה מסכימה לשחררו.

העמדה הדחופה ביותר בה מתכוונת הקבוצה להתחזק היא כמובן עמדת השוער הראשון. כרגע נותרה הקבוצה רק עם אסף צור הצעיר, שמיועד למלא את תפקיד השוער השני בעונה הקרובה. צור, שזכה עם קבוצת הנוער בגביע המדינה בעונה שעברה, אף זכה להשתלב במדי הקבוצה הבוגרת לקראת תום העונה שעברה.

פרט לעמדת השוער, המאמן דודו אברהם מחפש גם מגן וקשר שייחזקו את הסגל. המועדון מימש השבוע את האופציה על החלוץ דור חוגי, שימשיך במועדון עונה נוספת. החלוץ, שכבש בעונה שעברה שלושה שערי ליגה ושער אחד בגביע המדינה, מושאל לקבוצה של אשר אלון ממכבי חיפה. רעננה עדיין לא הצליחה להגיע לסיכום עם חברו של חוגי לחוליית ההתקפה, מוחמד כליבאת. "אמורה להתקיים פגישה ביני ובין רעננה, אבל גם בני סכנין חזק בתמונה", אמר כליבאת השבוע ל"ספורט צומת השרון". "אשר אלון יצר איתי קשר ואני אמור להחליט בעוד כמה ימים. אני לוקח את הזמן כי אני שחקן חופשי עכשיו, אני לא רוצה לא רוצה לקבל החלטות מהירות כי יש עוד זמן".

על העונה שעברה עליו במועדון מהשרון אמר החלוץ: "היה לי מצוין השנה ברעננה ונהניתי מכל דקה. הדברים תלויים גם ברעננה ואני מקווה מאוד שנסתדר". הקשר הארגנטינאי אלחנדרו ברברו טרם חתם על חוזה בקבוצה ובמועדון עדיין לא ויתרו על שירותיו של השחקן. בין השחקנים שחתומים לעונה הבאה אפשר למצוא את שניר שוקר, מוחמד שכר, עדי נמני ויובל טיטלמן.

 

גיא סולומון, ששימש העונה כמאמן השוערים של בית"ר ירושלים, יחליף את עמי גניש בתפקיד. "עוד לא חתמתי אבל זה עניין פורמלי", סיפר השבוע סולומון. "אני שמח על הצטרפותי לרעננה, המקום בו התחלתי את הקריירה שלי. אני חוזר למקום שאני מאוד אוהב אותו, אני מאוד קשור לאנשים ברעננה ולבעלים אשר אלון. ברמה האישית המטרה היא להמשיך לקדם שוערים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר