חיים סילבס צילום נמרוד גליקמן
חיים סילבס צילום נמרוד גליקמן

יניב לביא יצטרף אל סילבס בקרית שמונה

על אף ההפסד להפועל חיפה, הפועל רעננה הבטיחה רשמית את מקומה בליגת העל ובקבוצה מדגישים: "נפיק את הלקחים" גם עוזר המאמן יעזוב

פורסם בתאריך: 4.5.17 13:23

שני מחזורים לסיום העונה, הבטיחה הפועל רעננה באופן רשמי את הישארותה בליגת העל. הקבוצה אמנם הפסידה ביום חמישי שעבר באיצטדיון בנתניה 2:0 להפועל חיפה (הקשר יובל שבתאי הורחק בכרטיס אדום), אולם בעקבות הפסדה של הפועל תל אביב למ.ס אשדוד נותר הפער בין המועדון מהשרון ובין הקו האדום על שבע נקודות. לפני פתיחת המשחק הוענק לקבוצת הנשים של הפועל רעננה, העולה הטרייה לליגה העל מגן אליפות הליגה הלאומית.
"במחצית הראשונה עשינו משחק יחסית טוב, אבל לא הצלחנו להבקיע. המחצית השנייה שלנו לא היתה טובה, הפועל חיפה היתה עדיפה וכבשה פעמיים. מבחינתו, מאוד מאכזב להפסיד", ניתח עוזר המאמן יניב לביא, "זה שבכל עונה אנחנו נשארים בצורה חלקה בליגה, מראה על המסורת שהפועל רעננה בונה לעצמה". עוד הוסיף לביא: "אני ממש לא חושב שהעונה הזו היא כישלון. ברור שחלק מהדברים שעשינו היו לא טובים וצריך לשפר אותם ואנחנו נפיק את הלקחים. בסופו של דבר במבחן התוצאה עמדנו, ואפילו מעבר לזה. גם בעונה לא טובה שלנו, לא היינו בשום שלב מועמדים לירידה. רצינו אמנם להבקיע יותר שערים ולהיות קבוצה אטרקטיבית יותר, אבל לפעמים הדברים לא מתפתחים כמו שרוצים". לביא עצמו צפוי לחבור לחיים סילבס בהפועל קרית שמונה.
אחד משחקני רעננה סיפר על מצב הרוח בחדר ההלבשה בעקבות הבטחת המקום בליגה העל: "נשארנו בליגה וזה מה שחשוב, כולנו שמחים. אפשר להוריד את הרגל מהגז ולשחק משוחרר, אין יותר טוב מזה".
נכון לאמצע השבוע הפועל רעננה טרם בישרה על מינויו של דודו אברהם למאמן הקבוצה בעונה הקרובה, ובמועדון הסבירו כי על רקע יום הזיכרון ויום העצמאות החתימה התעכבה ושרק שהדברים יסגרו באופן סופי תצא הודעה בנושא.
מי שעשוי להיפרד מהפועל רעננה אחרי ארבע שנים הוא השוער אריק ינקו, שחוזהו מסתיים בקיץ הקרוב. השוער מחוזר בקרב מכמה וכמה קבוצות בליגה הבכירה, כשסוכנו גלעד קצב בודק גם אופציות מעבר לים. ינקו עצמו סירב השבוע להגיב בעניין, אולם מקורב לשוער ציין: "אריק צריך לבחון את כל ההצעות כשגם הפועל רעננה רלוונטית. הוא קיבל מהמועדון מסרים כי יהיו מוכנים לשבת איתו שוב על התנאים".
בשבת הקרובה במסגרת המחזור ה־32 של הפלייאוף התחתון תתארח הפועל רעננה המדורגת במקום העשירי אצל מ.ס אשדוד, הניצבת מקום אחד מעליה בטבלה (18:00, איצטדיון הי"א). יובל שבתאי ועמנואל אמבולה המורחקים ייעדרו, שניר שוקר, בן בנימין, אריק ינקו ועידו לוי בספק עקב פציעות. "אנחנו רוצים לעשות שני משחקים טובים ולסיים את העונה כמו שצריך", הדגיש גורם הקבוצה, "חשוב לנו להשאיר את ההפסד להפועל חיפה מאחור ולסיים כמה שיותר גבוה".
קבוצת הנוער עלתה לגמר גביע המדינה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר