עיריית רעננה צילום עזרא לוי
בניין עיריית רעננה צילום עזרא לוי

"חלק מעובדי העירייה הפכו את לשכותיהם למטה בחירות"

לצומת השרון הגיע מכתב ששלח עובד בעירייה למבקר העירייה, בו כתב כי בכירים מנהלים פגישות פוליטיות אישיות בלשכותיהם זאת למרות שהחוק אוסר על כך

פורסם בתאריך: 3.12.17 13:37

עובד בכיר בעיריית רעננה שלח מכתב תלונה למבקר העירייה, משה הנדין, בו טען שבעקבות הודעתו של ראש העירייה, זאב בילסקי, על כך שלא יתמודד בבחירות הקרובות, והכרזתם של נבחרי ציבור שכן יתמודדו, חלק מעובדי העירייה הפכו את לשכותיהם למטה בחירות. המכתב מתריע על כך שבכירים בעירייה שהכריזו על התמודדותם מסתודדים בחדרם עם מקורבים שאינם עובדי עירייה.
במכתב כתב עובד העירייה: "הכרזתו של זאביק על אי כוונתו להתמודד בבחירות הבאות יצרה תזזית במערכת העירונית  ומתקיימות פגישות במשרדי בכירי העירייה בשעות העבודה. אבקש את בדיקתך בנושא במידת האפשר כדי להפסיק את פעילויות אלו של הבכירים".

במכתבו מספר עובד העירייה על נבחרת ציבור שהסתגרה בלשכתה בשבוע שעבר יחד עם עובד לשעבר בעירייה ופעילים נוספים שאינם עובדי עירייה. עובד העירייה כתב למבקר כי הוא החליט לשלוח את המכתב בגלל שהדבר הפריע לעבודתו וביקש את התערבותו בנושא. יש לציין, שמבחינת החוק יש איסור על שימוש במתחם העירייה למטרות פוליטיות אישיות.

מעיריית רעננה נמסר: "חל איסור מוחלט על שימוש במוסדות העירייה למטרות הערכות לבחירות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר