כאן שביתה צילום רינת אברגיל
כאן שביתה צילום רינת אברגיל

בית ספר דקל: ההנהלה שינתה את הרכבי הכיתות, הלימודים הושבתו

בעקבות החלטה של הנהלת בית הספר דקל לערבב את תלמידי הכיתות בשכבת ג’ השביתו ההורים יום לימודים ולא שלחו את ילדיהם לבית הספר

פורסם בתאריך: 5.6.17 10:46

ביום שישי שעבר שבתו הורי תלמידי כיתות ג’ בבית הספר היסודי דקל ולא שלחו את ילדיהם לבית הספר בעקבות החלטה של ההנהלה לערבב את תלמידי הכיתות של השכבה. ביום שלישי שעבר נקראו נציגי ועדי ההורים לפגישה בה נאמר להם שלאחר עבודת חשיבה הוחלט לערבב את הכיתות במהלך שיחל למחרת בבוקר. לפי ההורים ערבוב תלמידי השכבה נעשה על מנת לפתור בעיה שקיימת באחת הכיתות וכי הדבר נעשה ללא שקיפות בנוגע לשיקולים העומדים בבסיס ההחלטה. לפי מספר הורים הנהלת בית ספר סירבה לדון בנושא למרות בקשותיהם ולכן הם השביתו את הלימודים. “גם אם זו החלטה מקצועית נכונה היה אפשר להסביר לנו ולהכין אותנו”, אומרת אמא של ילדה מהשכבה, “למעשה יש כל הזמן תנועה בתוך הכיתות ובאחת הכיתות נוצר מצב שהיא יחסית קטנה בעקבות עזיבה של ילדים”.
האם מספרת כי בנוסף לערבוב הכיתות במהלך השנה ההנהלה החליטה להפוך מחנכת כיתה אחת למחנכת של שתי כיתות במקביל, זאת בעקבות מורה שעזבה. “הייתה מורה חדשה ששובצה בתחילת השנה לאחת הכיתות והיא לא הסתדרה ועזבה את הכיתה. ההנהלה לקחה את המחנכת של הכיתה המקבילה ואמרה לה שהיא מחנכת את שתי הכיתות. ההתנהגות של ההנהלה בריונית וכרגע התחושה של רוב ההורים היא שניהול המשבר היה לקוי. בואו נגמור את השנה, אז הצוות יעשה שוב חשיבה ושנה הבאה אלוהים גדול. רק אחרי ההשבתה נוצר מצב של ניסיון להדברות וכרגע מתוכננת פגישה משותפת ונראה איך נמשיך מכאן”.
מעיריית רעננה נמסר: “תהליך קביעת הרכבי הכיתות בבית הספר דקל, מתבצע באופן מקצועי בשיתוף הפיקוח במשרד החינוך, המחלקה לחינוך יסודי והנהגת ההורים, כשטובת כלל ילדי השכבה עומדת לנגד עינינו”.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר