מימין: אעיתן גינזבורג, זאב בילסקי וח"כ רועי פולקמן צילום באדיבות העירייהפולקמן 1
מימין: אעיתן גינזבורג, זאב בילסקי וח"כ רועי פולקמן צילום באדיבות העירייהפולקמן 1

המטרה: בניית דירות להשכרה לטווח ארוך ברעננה

ח"כ רועי פולקמן, יו"ר סיעת כולנו, ביקר בעיר. הנושא המרכזי היה קידום פרויקטים של שכירות לטווח ארוך, נושא בו עוסק הח"כ בכנסת

פורסם בתאריך: 12.12.17 15:27

ח"כ רועי פולקמן, יו"ר סיעת כולנו, ביקר ביום ראשון השבוע בעיר. במהלך ביקורו נפגש פולקמן עם ראש העיר זאב בילסקי, סגניות ראש העירייה, סימה פרי ורונית וינטראוב, יו"ר הועדה לתכנון ובניה עו"ד איתן גינזבורג ומנכ"לית העירייה מיכל הירש נגרי. הביקור נפתח בדיון מקצועי, בחשיבה משותפת במטרה לקדם פרויקטים להשכרה לטווח ארוך ברעננה, והמשיך בסיור במוקדים שונים ברחבי העיר.
בדיון שנערך בלשכת ראש העירייה, נידונה בין היתר, סוגיית הפיקוח על דירות להשכרה ארוכת טווח על מנת להבטיח שמירה על היקף הדירות המוקצות לשכירות בפרויקט, ופיקוח על המחיר הקבוע. בנוסף, נידונו נושאים כגון תכנון שכונות חדשות תוך חשיבה על עירוב שימושים, שימוש במבני ציבור קיימים כגון אשכול גנים לצרכים קהילתיים, וגיבוש תכנון הוליסטי כחלק מהתחדשות עירונית, המספק לתושב את כל השירותים הנדרשים לו בטווח סביבת המגורים שלו.

במהלך הסיור נחשף פולקמן לפרויקט "רובינשטיין על הפארק", המאפשר לשכור דירה עם התחייבות לחוזה ארוך טווח. הח"כ התרשם מהסטנדרטים הגבוהים של הדירות וממגוון התשתיות והשירותים הנלווים הניתנים לשוכרים. ח"כ פולקמן ציין לטובה את עיריית רעננה כגוף המכיר בחשיבות של תפיסת תכנון חדשה בשכונות החדשות, הדוגלת ב'עירוב שימושים' בשכונה.
בסיום הביקור הודה ראש העירייה זאב בילסקי לח"כ פולקמן על ביקורו ואמר: "אנו עדים לפעילות המבורכת שאתה מקדם במסגרת פעילותך כחבר כנסת בתחום השכירות לטווח ארוך ומכירים בחשיבות נושא זה המסייע במציאת פתרונות דיור לתושבי העיר. כעירייה המרכזת את תכנון השכונות בעיר, אנו מקפידים להביא לתושבי רעננה את פתרונות הדיור המתקדמים ביותר תוך ניצול מרבי של משאבי הקרקע".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר