צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

הסיבה המדאיגה שבגללה תושבי רעננה לא ישנו בלילה

תושבי העיר התעוררו עייפים היום, זאת לאחר שבמשך הלילה נשמעו ברחבי העיר פיצוצי נפצים. "זה קורה כל שנה אחרי חנוכה ועד כחודש אחרי פורים", אומרת תושבת העיר

פורסם בתאריך: 18.12.17 12:50

תושבים רבים התעוררו הבוקר עייפים, לאחר לילה ללא שינה. הסיבה: במשך הלילה נשמעו ברחבי העיר פיצוצים של נפצים. מספר תושבים סיפרו כי תופעת הנפצים היא משהו שחוזר על עצמו בכל שנה כאשר פיצוצים מתחילים להישמע ברחבי העיר כבר בחופשת החנוכה ועד לסיום חג הפורים. החוק בישראל מגדיר את הנפצים הללו כ"צעצועים מסוכנים" ואוסר על מכירה ושיווק שלהם. אך למרות זאת חומרי הנפץ האלו זמינים וילדים הם המשתמשים העיקריים בהם, בעיקר כשאר הם בחופשה מבית הספר. אתמול (ראשון) פרסמנו באתר "צומת השרון הרצליה" על תושבי הרצליה שסובלים מאותה הבעיה. האם ימישיכו תושבי אזר השרון לסבול מהתופעה? כנראה שכן.

דנה כשדי תושבת העיר מספרת כי היא שמעה את רעש הפיצוצים לאורך כל הלילה. "התקשרתי למוקד ושם אמרו שזה מגיע מהרצליה", היא אומרת, "אמרתי להם שזה בוודאות מגיע גם מרעננה, הם היו ליד הבית שלי בוודאות, כנראה גינת שבזי. במוקד המשיכו להגיד שזה רק מהרצליה. זה קורה כל שנה אחרי חנוכה ועד כחודש אחרי פורים".

"לי יש שתי כלבים בבית והם ממש נכנסים להתקפי חרדה מהרעשים האלו", אומר תושב העיר שסבל הלילה, "התקשרתי בלילה למוקד ואמרו לי שעשו סיור מסביב לשכונה ולא מצאו שום דבר וכנראה הרעש מגיע מהרצליה אבל זה לא הגיוני. שמעתי את הפיצוצים ממש מתחת לחלון. אני חושב שהעירייה צריכה להגביר ערנות ולהתחיל לאכוף את התופעה המסוכנת הזאת".

 

"אני והילדה שלי חולות אז הייתי ערה רוב הלילה", אומרת רונית זקס ארליך שגרה ברחוב הפרחים, "שמעתי את הפיצוצים בלי הפסקה בהפרשים של כמה דקות משעה 2:30 בערך ועד 5 בבוקר. זה היה מבהיל. התכוונתי להתקשר למשטרה אבל הרגשתי כל כך חולה שלא הצלחתי לקום ולא רציתי להעיר את שאר המשפחה".

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר