זאב בילסקי צילום דוברות רעננה
זאב בילסקי צילום דוברות רעננה

"צר לי שרעננה תיכנס לסחרור של מחטפים וקומבינות פוליטיות על גב הציבור"

הרשת החברתית סערה אמש לאחר הודעתו של השר כחלון כי בילסקי יכנס לתפקיד יו"ר מטה הדיור באוצר בעוד מספר חודשים. בדקנו מה חושבים חברי המועצה על המהלך של ראש העיר

פורסם בתאריך: 22.1.18 09:17

אמש בישר שר האוצר, משה כחלון כי את תפקידו של יו"ר מטה הדיור באוצר, שיעזוב בחודש מארס הקרוב, ימלא ראש עירייה רעננה, זאב בילסקי. הכרזתו של כחלון עוררה סערה ברעננה, שכן בילסקי אמור להיכנס לתפקיד בסביבות חודש אפריל הקרוב והבחירות לראשות העירייה יתקיימו רק בחודש אוקטובר. הדבר אומר שכאשר בילסקי יעזוב את תפקידו תחליט מועצת העיר על ראש עיר שיכהן עד לבחירות.

כאמור, הבשורה עוררה אינספור תגובות ברשת החברתית, חלקן מברכות את בילסקי על מינויו לתפקיד, חלקן כועסות על כך שזו הפעם השנייה שבילסקי נוטש לטענתן את רעננה (לאחר שבשנת 2005 עזב את ראשות העירייה לכהן כיו"ר הסוכנות היהודית) וחלקם תהו מי הולך למלא את מקומו. ביקשנו מחברי מועצה וכאלה שהודיעו על ריצה לראשות העיר בבחירות הקרובות להגיב על הודעתו של בילסקי.

חבר המועצה מטעם האופוזיציה ומועמד מוביל לראשות העירייה, חיים ברוידא: "נולדתי ברעננה. כאן נולדו ילדיי. תמיד אהבתי ואוהב את רעננה. עבורי העיר הזאת מעולם לא הייתה ולא תהייה ברירת מחדל. היא נוף חיי. לצערי ילדינו נאלצו לעקור ממנה מאחר שהנהגת העיר הזניחה משך שנים עיסוק במציאת פתרונות דיור לדור הבא. מתחייב לעשות הכל כדי להקטין את הנזק. גם התדמיתי שייגרם, וגם זה שלצערי כבר נגרם, לאחר שראש העיר נוטש את רעננה בפעם השניה!!! באמצע קדנציה. אני מאוכזב. ותושבי רעננה יודעים שמגיע להם יותר. רעננה תצא מחוזקת. מגובשת יותר וממוקדת לצרכים, לחזון ולאופי המנהיגות הנחוצים לעיר לשנים הבאות. למרות התדמית הרעה והצינית, ויש מן הצדק בדבר, אני מאמין שפוליטיקה זה מקצוע רציני. שליחות ציבורית בעלת אופק. לא מנוף לקידום אישי וניצול הזדמנויות. מנהיגות נבחנת ביציבות ובמצפן של אחריות ציבורית. זו מחויבות ולויאליות לציבור שהביע נאמנות בקלפי לאיש ולדרך שיוביל אותו. צר לי וכואב שרעננה תיכנס לסחרור של מחטפים זולים וקומבינות פוליטיות, על גב ציבור שנתן אמונו ומבטחו בפוליטיקה נקייה".

 

חיים ברוידא. צילום מתוך הפייסבוק

חיים ברוידא.

חבר המועצה ויו"ר הוועדה לתכנון ובנייה, איתן גינזבורג: "אני מברך את חברי הטוב זאביק בילסקי על המינוי לתפקיד יו״ר מטה הדיור הלאומי. לאחר שעבדתי במחיצתו במשך שנים אני חושב שאין ראוי ומתאים ממנו למשימה שהיא אולי החשובה ביותר כיום לאזרחי ישראל, הורדת מחירי הדיור. אני מודה לו בשם כל תושבי רעננה על שנים ארוכות של עשייה למען העיר ומיצובה כעיר המובילה בישראל ורואה עצמי מחויב להמשיך את דרכו ולפעול להמשך קידומה ופיתוחה של העיר רעננה".

איתן גינזבורג. צילום פרטי

איתן גינזבורג. צילום פרטי

עו"ד איתן גליק, שהודיע לאחרונה כי ירוץ לראשות עיריית רעננה: "אני מאחל לזאביק בילסקי המון הצלחה בתפקידו החדש. תם עידן בילסקי בעיר לאחר 22 שנים, ולדעתי תם גם עידן הגוורדיה הישנה שמלווה אותנו בעירייה שנים רבות מידי. העיר זקוקה לרוח חדשה, לאנרגיה חדשה, ולתפיסות שיובילו את העיר לעשור חדש. המירוץ לראשות העיר יחל מיד לאחר עזיבת בילסקי, ואני משוכנע שתושבי העיר ידעו לבחור בזה שיביא את הרוח החדשה הנדרשת כיום לעיר".

איתן גליק

איתן גליק

חבר המועצה מטעם האופוזיציה, ניר קריסטל, שהודיע לאחרונה כי ירוץ בבחירות הקרובות למועצת העיר עם רשימה עצמאית: "זאביק איש ביצוע מהמעלה הראשונה. אני מאחל לו הצלחה מכל ליבי בתפקיד החשוב שלקח על עצמו ובטוח בהצלחתו. מקווה שכל מועצת העיר יחד, תגלה בגרות בתקופה רגישה זו של שנת בחירות, כדי לוודא תפקוד תקין של העיר למען תושבי רעננה היקרים לנו כל כך".

ניר קריסטל

ניר קריסטל

סגניתו של ראש העירייה וחברת המועצה מטעם סיעת מרצ, רונית וינטראוב: "אני מתחייבת בכוח הניסיון והתמיכה הציבורית שלי להתרכז בתקופה זו בשמירה על יציבותה של רעננה ורציפות השירות לתושבים. זאביק עשה רבות למען העיר רעננה ואני מאחלת לו ולמדינת ישראל הצלחה בתפקידו".

רונית וינטראוב

רונית וינטראוב

סגנית וממלאת מקום ראש העירייה, שפתחה לאחרונה בקמפיין הבחירות לראשות העיר, סימה פרי: "זאביק עדכן אותי אתמול על החלטתו. אני מאחלת לו הצלחה רבה בתפקידו החדש. אני לומדת את הנושא ומשמעויותיו. אין ספק שהבחירות יהיו מעניינות".

סימה פרי. צילום דני שביט

סימה פרי. צילום דני שביט

תגיות:

תגובות

3 תגובות
  1. יעקב

    יעקב
    חבל שהוא פורש רק עכשיו, ושהפריע בזמנו לחופרי להבחר שנית.

  2. תמר

    הנטישה של זאביק מעליבה אותנו,אותם התושבים ששמרו לו אמונים. חבל

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר