GetMoving

אתר חדש למציאת מובילים ברעננה

אחד המשתנים אשר יקבעו באיזו חברת הובלות תבחרו יהיה המחיר. לרשותכם אתר חדש אשר מבצע השוואת מחירים בזמן אמת, בשקיפות מרבית וללא עלות!

פורסם בתאריך: 24.1.18 15:07

כולם יסכימו פה אחד שמעבר דירה זהו תהליך מלחיץ. גם אם חוויתם זאת בעבר וכבר עברתם כמה וכמה בתים, בכל פעם שרק עולה המחשבה על אריזה והובלת כל תכולת הבית הדאגות מתחילות לרקום עור וגידים והלחצים והחששות רק הולכים ומתעצמים. כדי להבטיח שהמעבר יהיה כמה שיותר רגוע ושקט ועל מנת לחסוך מכם את ההתעסקות, מגל מולנר, לירון פלד ושרון דודיאן מרמת גן הקימו אתר אשר מתיימר לעשות סדר בדברים, להוזיל את עלויות ההובלה ולסייע לכם במציאת מובילים מקצועיים ואמינים ברעננה די בקלות. לחצו להשוואת מחירי הובלות ברעננה.
איך האתר עובד וכיצד הוא יכול לסייע לכם ביום המעבר? מיד כל הפרטים.

החלום: שקט נפשי מחברת ההובלה

הצרכן הממוצע מעמיד לנגד עיניו מטרה עיקרית והיא מציאת התמורה הגדולה ביותר למחיר. הדבר מקבל משנה תוקף כאשר מדובר בשירותי הובלה, רוב האנשים היו רוצים כי השירות יהיה במחיר משתלם ושווה לכל כיס. מלבד המחירים, כמעט כל הצרכנים היו רוצים להימנע מאי נעימויות או מהפתעות בלתי צפויות ביום המעבר עצמו, לכן אילו רק יכלו לגרום לחברת ההובלות להתחייב על כל אלו ועוד, היו עוברים את המעבר בראש שקט וללא דאגות. נשמע כמו חלום? מה אם היינו אומרים לכם שזו יכולה להיות המציאות?

מערכת Getmoving עורכת השוואת מחירי הובלה עבורך

מערכת Getmoving  פותחה עבור מטרה זו בדיוק. החזון הוא לפשט את יום המעבר ולהפוך אותו לכמה שיותר קל, נוח, מהיר ויעיל. יתרה מכך האתר מלווה את כל התהליך מתחילתו ועד סופו על מנת לוודא שהכל מתנהל על מי מנוחות. חברות ההובלה אשר מופיעות באתר גם הן משתפות פעולה במטרה להימנע מלקוחות טרחניים ולהם דרישות מוגזמות. הן חותמות על הסכמי עבודה מחמירים ומתחייבות שלא להעלות את המחיר שניתן בעבור השירותים שצוינו ביום ההובלה עצמו. השירות הניתן באתר הנו חינמי, המכרז מבוצע בזמן אמת כך שלכל אורך הדרך אתם נשארים מעורבים.

רבים היו פה לפניכם

לאחר ההובלה צוות האתר שולח ללקוחות טופס משוב אשר את תוצאותיו מוסיפים לעמוד העסקי של חברת ההובלה. בדרך זו כאשר אתם מקבלים הצעת מחיר תוכלו לקרוא חוות דעת אמיתיות, ביקורות והמלצות של קודמיכם ולהסתמך עליהן בעת קבלת ההחלטה. הדבר מאפשר תהליך קבלת החלטות יותר מושכל המבוסס על חוכמת ההמונים. זאת לצד איתור ומציאת חברות הובלה המספקות שירותים במחירים הוגנים ומשתלמים, תנאי אשר גם הוא לא פחות חשוב בעת המעבר, שכן מדובר בתהליך אשר נלוות אליו הוצאות לא מעטות.

בשלושה שלבים פשוטים תוכלו לפתוח מכרז חי ברעננה, להשוות בין מובילים הפועלים בסביבתכם ולקבל הצעות מחיר אטרקטיביות. בחרת במובילים? התשלום מועבר ישירות אליהם, ללא דמי תיווך, כך שהסכום שאתם רואים הוא זה שבפועל תשלמו.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר