ברים מומלצים בשרון

הכירו את חמשת הברים המומלצים באזור השרון

היום כבר לא צריך לצאת לתל אביב ולבזבז זמן על חניה ומחירים מופקעים. אזור השרון מפוצץ בברים טובים, עם אווירה מיוחדת, משקאות מיוחדים והרבה שמח. קבלו את חמשת הברים שאתם חייבים להכיר באזור השרון

פורסם בתאריך: 29.1.18 10:45

 

שנקין בר ומטבח

רחוב היצירה 5, רעננה
טלפון: 09-740-0050
שעות פתיחה: א'- ה', מוצ"ש 18:00 עד אחרון הלקוחות. בשישי פותחים בשעה 22:00
לינק לאתר   לינק לאירועים   לינק לפייסבוק
נגישות: יש חניה צמודה בחינם, שירותי נכים ונגישות לבעלי מוגבלויות.

 

על המקום: שנקין בר רחוב, נפתח בשנת 2011 ומהווה את האלטרנטיבה המושלמת לבילוי מקומי, כולל בר מעוצב בצורת רחוב ומבחר אינסופי של בירות, קוקטיילים ותפריט אוכל שיגרום לכם לחייך בין ביס לביס וליהנות מליינים ואירועים ההופכים כל בילוי במקום לחוויה. ולראיה, לקוחות וותיקים וחדשים מאזור השרון בגילאי 22 ומעלה, המבלים מדי שבוע לצד לקוחות המגיעים מכל רחבי הארץ וזוכים בכל ערב לחיות את חיי הלילה של תל אביב בשרון.

מי בעסק: מאחורי שנקין בר ומטבח עומדים 6 שותפים (אור כרמל – מנהל המקום והפנים של השנקין, אורן קלונר, עידו קפלן, עידו ואסף דותן וברט זקס), שועלי לילה ותיקים שלא רק מאמינים במוצר אלא חיים את השינויים ודרישות הקהל, דואגים לערבי קונספט, הופעות, מסיבות וגם הקרנות של משחקי כדורגל וכדורסל במקרן HD על מסך ענק, כל אלו ועוד, מעניקים ללקוחות המקום, הקהל היפה בשרון, חווית בילוי בלתי נשכחת, במקום שהוא בר שכונתי ברמה גבוהה.

שנקין

העיצוב: אור כרמל, מנהל המקום, מבהיר, "שם המקום, שנקין בר, מתכתב עם אווירת הרחוב המזמינה ששורה בבר ומרמז על תשובה לוקאלית לתרבות הבילוי התל-אביבית. חלל המקום מעוצב כרחוב צדדי המעוטר בקירות מבנה עתיקים ותריסי עץ המוארים בתאורה חמה המקנה למקום אווירה מזמינה ואינטימית".

על השולחן: תפריט האלכוהול העשיר כולל מבחר אלכוהול מהארץ ומהעולם, כולל חמישה סוגים שונים של בירה מחבית (ווינשטפן, טובורג, גינס, קרלסברג, סטלה) ו-45 סוגי בירות פרימיום מכל רחבי תבל (ביניהן גם היצע רחב של בירות מנזרים בלגיות), מבחר קוקטיילים מיוחדים ועוד.כמו כן, יש לנו מבצע מיוחד ללקוחות המקום, HAPPY HOUR, כל יום בין 18:00 עד 20:30, על האוכל והאלכוהול. חשוב לציין שיש לנו בשנקין, מטבח שף איכותי המציע תפריט רחוב בסגנון פיוז'ן, אוכל שמתאים לכולם, כולל מנות פתיחה וגם נשנושים אחרי העבודה. בתפריט מנות כמו: כריך חזה אווז, פיש אנד צ'יפס, סטייק אנטריקוט, סלטים, קינוחים ומתכון "סודי" להמבורגר הבית שלנו.

הייחוד שלנו: בסופי שבוע פוקדים את עמדת התיקלוט D.J מהשורה הראשונה ובמהלך השבוע מתנגן פלייליסט מתחלף על טהרת הרוק'נרול. במקום נערכים ערבי קונספט: הופעות, ליינים, הרצאות, מסיבות רחוב, ערבים מיוחדים, הקרנות של משחקי כדורגל וכדורסל במקרן HD על מסך ענק שמעניקים חווית צפייה בלתי נשכחת. הקהל של שנקין הינו איכותי ושופע יופי.

 

 

מרפ'יס רעננה Murphys Raanana 

בר כשר

רחוב הסדנא 3, רעננה
טלפון:  077-504-0620 שעות פתיחה: כל יום (כולל מוצ"ש* מהשעה 18:30 בערב ועד הלקוח האחרון. שישי סגור)
לינק לאתר  לינק לפייסבוק

 

על המקום: מרפי'ס רעננה, בר אירי מרשת הפאבים מרפ'יס (פולג נתניה, הרצליה), בר אירי כשר, נפתח בעיר רעננה לפני כארבע שנים, על ידי שי לוי, איש חיי לילה מוכר, אשר חיפש לפתוח מקום בעל קונספט מיוחד בלב העיר רעננה, במרכז הבילויים של אזור התעשייה. המקום הפך במרוצת השנים למקום עלייה לרגל למבלים בכל הגילאים, כולל צעירים ובליינים בגילאי 30+, בשל הליינים המיוחדים, הופעות חיות וכמובן השירות, היחס האישי ותחושת הבית שיש במקום. לא בכדי מככב הסלוגן, Murphys Raanana – Always Smile, כסלוגן המקום.

מי בעסק: שי לוי, בעלי המקום והרוח החיה אשר יחד עם מנהל הבר, אבירן אפרתי, הצליח להביא את אירופה לאזור השרון, עם בר המתאפיין בעיצוב ואווירה אירופאית ותפריט פיוז'ן המשלב בין אירי למיינסטרים. ללקוחות מחכה בכל בילוי, מקום מעוצב ומבחר אלכוהול מטורף הכולל מבחר מגוון של בירות, למעלה מ- 100 סוגי ויסקי, וודקה וקוניאק משובח ומבחר קוקטיילים מיוחדים, המתאימים כמו כפפה לתפריט האוכל במקום.

מרפיס

העיצוב: "המקום מתהדר בעיצוב אירופאי כמיטב המסורת האירית", מבהיר שי לוי. לדבריו, "באמצעות שילוב אלמנטים ואובייקטים מרכזיים של פריטים מעץ, כולל פריטים בעבודת יד אותנטית, ויטראז'ים וגם תמונות, חלקם יובאו במיוחד למקום, זוכים המבלים במקום, ליהנות מאווירה אירופאית ממש כמו בברים מובילים באירלנד. בכל ביקור במקום, אתם בוחרים איפה לשבת. בפינות הישיבה, במרפסת המקורה בעונת החורף או על הבר המרשים באולם המרכזי הגדול. למי שמחפש מקום אינטימי לחגוג, כדאי להכיר את מפלס הגלריה שלנו המשמש גם כחדר VIP נפרד, להזמנות ואירועים".

על השולחן: "יש לנו במקום מבחר אלכוהול ייחודי הכולל 18 סוגי בירות מהחבית וכ- 27 סוגי בירות מהחבית, בנוסף כמובן למגוון של כל סוגי האלכוהול, מהמשובחים בעולם, כולל קוקטיילים מיוחדים של המרפ'יס. בנוסף, המקום מציע ללקוחות, תפריט אוכל מגוון, החל ממנות מהמטבח האירי(שאפרד פאי, נקניקיות), עיקריות מפנקות (פרגיות, אנטריקוט, שניצל, כנפיים ועוד, מוגשות עם תוספת לבחירה), ההמבורגרים הידועים של המרפ'יס, סלטים וכריכים, מנות נשנושים וראשונות, קינוחים (טרופיקל אננס, סופלה שוקולד, וופל בלגי וקינוחים נוספים וטעימים, כולם כשרים) ועוד", מפרט לוי ומוסיף, "במהלך השבוע יש לנו ליינים מיוחדים ומבצעים שווים. בימים ראשון עד רביעי, מבצע HAPPY HOUR , 1+1 , בין השעות 18:30 – 21:30 על כל האלכוהול, בימי ראשון 1+1 על ההמבורגרים כל הערב, ימי שלישי ערב יין ובירה ללא תחתית ב- 59 ש"ח בלבד ובמוצ"ש ערב ישראלי עם מוזיקה עברית מכל הזמנים. בנוסף, אנו מציעים בכל יום גם מבצע ארוחה עסקית ב- 69 ש"ח (מנה ראשונה, עיקרית,שתייה), עד השעה 21:30, לא כולל שבת".

הייחוד שלנו: המקום מתאים לכולם, בעיקר לקהל שמחפש מקום בילוי שהוא כשר. סאונד איכותי, מסכי פלזמה ומקרן ענק, הם רק חלק מהבונוסים שמקבלים המבלים במקום, בעיקר בזמן שידורי משחקים מובילים. מחפשים מקום ייחודי ומעוצב לאירוע? במרפיס תמצאו מישהי שמטפלת בנושאי אירועים, כמו למשל אירועי צהריים ואירועים עסקיים, כולל חתונות וגם קומה פרטית המתאימה לאירועים עד 40 איש, בכל שעות היום. המקום נגיש לכולם, כולל בעלי מוגבלויות ומשפחות עם ילדים.

דוקטור גונזו

כתובת: היוזמה 3 כפר סבא

טלפון: 052-426-7005

שעות פתיחה: 19:30 עד אחרון המבלים ולפעמים גם בצהריים שווה לבדוק

לינק לפייסבוק

נגישות: מיקום מעולה, חנייה צמודה ובשפע, נגישות לכולם

 

המקום: Welcome to Dr.Gonzo, בר חדש בסצנת חיי הלילה של אזור השרון. בתוך הדוקטור תוכלו ליהנות משילוב של אווירה נהדרת, מנות אוכל טובות וקוקטיילים ייחודיים, המביאים את החדשנות התל אביבית לאזור השרון. בנוסף, מפתיעים הבעלים עם שלל ליינים מיוחדים למקום, אירועים ומנות, שיגרמו לכם לחזור שוב ושוב לבקר את הדוקטור.

מי בעסק: דוקטור גונזו, הוקם לפני חצי שנה על ידי קבוצת גרגא שמחזיקים בנוסף בגרגא פיטיץ, טיילר דרדן, יאמה ורשת מיקאסה עם הטמעת הדגשים של הקבוצה על עיצוב, שירות ואיכות. הקבוצה חוזקה באנשי חיי לילה נוספים מהאזור ביניהם דביר ממקום בלב המיתולוגי ואחרים, המביאים לקבוצה, ניסיון, וותק וראייה חדשנית בתחום עולם הבילוי והלילה.

הבר מפואר מלמעלה

העיצוב: את המקום עיצבה רוני קרן שעובדת עם הקבוצה שנים רבות ונתנה לכל מקום את הייחוד העיצובי שלו. המקום עוצב ברמת עיצוב גבוהה, המשלבת מטבח ובר בהשראת שנות ה–50, עם חצר נעימה, טנדר בר וקומה סודית עם קוד כניסה שרק מי שצריך יודע. לרגל החורף, ערכו במקום התאמות למזג האוויר ולכן באי המקום יזכו לאווירה מיוחדת, הודות לסגירת חורף חדשה ומהממת.

הייחוד של המקום: לדוקטור גונזו יש קטע! מקום מגניב וייחודי, המוביל את סצנת הבילוי באזור, מחדש ומתחדש, ומביא את ה- THE BEST של חיי הלילה לשרון. למבלים במקום מחכים ליינים מיוחדים, תפריטי קונספט, מבחר אלכוהול מטורף  וגם מסיבות מחתרתיות ואירוח תקליטנים מובילים מהארץ והעולם.  כחלק מההשקעה בפרטים הקטנים כגדולים, השקיעו הבעלים גם בעיצוב. התוצאה, המקום מחולק למספר חללים שעוצבו בהשראה של בית מלון בוגאס ומאובזרים במערכת סאונד המשלבת איכות והנאה. אז למה אתם מחכים?

על השולחן: תפריט מנות חלוקה מקוריות וטעימות עם ספיישל ים משתנים וקונספט שבת פותחים שולחן עם טעימות זורמות מכל הטוב שבעולם. מה בתפריט? מבחר קוקטיילים מיוחדים, מנות מפנקות (2 מיני קציצות בורגר עם ירקות ורוטב איולי צ'יפוטלה, פרחי כרובית זהובים על מצע טחינה וסלסת עגבניות שובבה, סלט פנזונלה חריף לוהט עם פטה וירקות שחתוכים גס גס או סלט קרוסטיני עם פלפל קלוי, שרי, קרוסטיני וגבינת עיזים מותכת) וגם ליינים שאסור לפספס. החל ממסיבות חמישי- שישי שוות במיוחד עם מיטב הדי ג'י על העמדה, ליין מוצ"ש בו אתם מוזמנים לנגב או לסובב? כולל יין וצ'ייסרים ללא הגבלה וגם סלטים מתחלפים. בימי ראשון מחכה לכם מבצע מיוחד, מנת אוכל מהתפריט הייחודי + בירה או יין ב-49 שקלים בלבד ובימי שלישי ליין שלישי אישי – שכונה עם שלי ואופיר, הליין הכי שמח באזור עם מוזיקה מרימה, מנות מיוחדות(מלבי, קסטה, מיקס צ'יפס וכדורי פלאפל) וצ'ייסרים בעשרה שקלים בלבד.

 

טמפל בר כפר סבא

רחוב ויצמן 301, מתחם G כפר סבא
טלפון: 1-700-700-004
שעות פתיחה: מהשעה 17:00 עד אחרון הלקוחות
לינק לאתר   לינק לפייסבוק
נגישות: מתחם חניה צמוד, נגיש לבעלי מוגבלויות

 

טמפל בר

על המקום: ה- Temple Bar בכפר סבא, הוקם בשנת 2009 על ידי דותן ששון, הבעלים של ארומה בעיר, המביא איתו ניסיון וותק מעולם המסעדנות והשקעה מטורפת, בשל החלום לפתוח בר. "שנים שחלמתי לפתוח בר מושקע ומיוחד, וברגע בו דרכי הצטלבה עם רשת ה- Temple Bar, ידעתי שזה הכיוון שאני רוצה לעסק". ולראיה, בר מושקע מאוד, בעיצוב אירי מיוחד ומוקפד המשלב פריטי עיצוב אשר יובאו היישר מאירלנד. "ברבות השנים הפך הטמפל בר למוסד בעיר המספק ללקוחות שלנו, חוויית בילוי בניחוח אירי, לא רק בשל העיצוב של המקום המותאם ל- 330 לקוחות בישיבה, אלא בגלל הבר המרווח שלנו המציע תפריט אלכוהול עצום ומגוון לצד תפריט אוכל עשיר הכולל מנות פתיח, נשנושים, עיקריות וקינוחים", מוסיף ששון. לדבריו,"ייחודו של המקום בכך שהוא מספק חווית בילוי מלאה לכולם. הודות לשלושה מפלסים, זוכים המבלים למבחר אופציות ישיבה החל מקומת מעשנים סגורה וגדולה המכילה 130 מקומות ישיבה, קומה ללא עישון המכילה 170 מקומות ישיבה וחדר VIP המכיל עד 30 מקומות ישיבה. בכל החללים ממוקמים מסכי צפייה וגם מקרן בגודל 250 אינץ' היחיד מסוגו בישראל וסאונד היקפי ההופכים את הצפייה במשחקים לחוויה בלתי נשכחת".

מי בעסק: ההצלחה של העסק מגיעה מעבודה משותפת של 4 שותפים, דותן ששון, המשמש כמנכ"ל החברה והרוח החיה של המקום, עומר קקון, שותף פעיל ומנהל המתפעל את המקום באופן שוטף, שי טובי, מנהל השיווק של ה- Temple Bar וגדי רייכמן, מנהל הפאן הטכנולוגי המתקדם של המקום.
העיצוב: החיבור בין רשת Temple Bar ודותן ששון, יצר חלל מעוצב המשלב בין קו עיצובי בסגנון אירי ומיוחד לנגיעות נוסטלגיות, ברוח הברים הישנים באירלנד, כיאה לרוח המקום. המקום מחולק לשלושה מתחמים, קומת מעשנים מרווחת וסגורה הנותנת פתרון מושלם למעשנים, קומה ללא עישון המכילה גם את הבר של המקום ומסך ענק בגודל 250 הנותן חווית צפייה מושלמת וחדר VIP לאירועים קטנים. הייתרון בעיצוב שכזה הוא בכך שהוא מתאים לא רק לערבי קונספט(הרצאות, הופעות, מסיבות וכו'), אלא גם לאירועים פרטיים ואירועי חברה.

על השולחן: תפריט האוכל שלנו מגוון ועשיר ולכן מתאים לכל שעת בילוי. התפריט כולל מנות פתיח ונשנושים, סלטים, המבורגרים, קדרות איריות מיוחדות (שמבושלות רק אצלנו בו במקום), המבורגרים, פרגיות, סלטים מיוחדים ועוד. לצד מנות אלו, המקום מציע תפריט אלכוהול משובח ומגוון הכולל 22 סוגי בירות מהחבית (דיספלאיי מהגדולים בארץ), ומעל 100 סוגי וויסקי ועוד מבחר עשיר של משקאות, כולל וודקה, ליקרים, קוקטיילים וכו'.

הייחוד שלנו: ה – Temple Bar ממוקם בקניון G כפ"ס ולכן מציע פתרון בילוי לכולם, בכל יום (כמעט) בשבוע, גם בזמן שופינג בשעות הערב המסתיים בדרינק על הבר וגם כפתרון לפגישת עסקים אחרי שעות העבודה. מעבר לאירועים וליינים קבועים, HAPPY HOUR (במהלך השבוע בין השעות 17:30-20:30) ומבצעים, מתמחים בTemple Bar בתפירת אירועים לפי דרישת הלקוחות. כמו כן, המקום מציע חווית ספורט אשר מושכת אליה אוהדים מכל הארץ המחפשים אחר מקום אשר משדר משחקים ברמה של חו"ל. יש לציין כי מעבר לערבים הקבועים, מתקיימים גם ליינים מיוחדים של הרצאות, פיינט דייט, הופעות וכו'. רוצים להתעדכן אחר כל האירועים? עקבו אחר דף הפייסבוק של הבר ובאתר שלהם.

 

קופי טרי כפר סבא  

פאב, מסעדה, משפחה

רחוב ויצמן 24, כפר סבא

טלפון:  09-966-6160

שעות פעילות: פתוח בימים ראשון-חמישי מהשעה חמש בערב ועד אחרון הלקוחות. שישי שבת מהשעה אחת ועד אחרון הלקוחות.

לינק לפייסבוק

נגישות: יש נגישות לאנשים בעלי מוגבלויות. חניה בסמוך למקום.

 

על המקום: ה- Coffee Tree, פאב, מסעדה, משפחה – הוקם בשנת 1994 והפך במרוצת השנים לאייקון הנצחי של אזור השרון. כיום, בבעלות חדשה, הקופי האהוב חזר לפעילות מלאה. המקום שנפתח מחדש לפני כחצי שנה, זוכה לחיבוק מקהל המבלים הוותיק והצעיר שנהנה מתפריט מעודכן, צוות מדהים וגם אווירה, הסיבות שהפכו אותו למוסד בסצנת הבילויים של האזור.

מי בעסק? קורל, מי שעומדת מאחורי הרכישה של ה- Coffee Tree, שומרת על רוח המקום כמוסד וותיק ומוכר, ומביאה לבליינים, לא רק מקום שהוא בית, אלא גם תפריט משודרג של מנות ואלכוהול וליינים חדשים, מפנקים במיוחד. את המקום מנהלת איימי אדמונד, אושיית לילה ידועה ומי שמביאה בכל משמרת שמחת חיים, שירותיות ויחס אישי לכל לקוח. לדבריה, "80% מהלקוחות שלנו הם לקוחות קבועים, אנשים שהיו מבלים במקום לפני הסגירה. כיום עם הפתיחה המחודשת והשדרוג של הקיים, זוכים הלקוחות שלנו למקום שהוא לא רק בר, אלא גם מסעדה עם מנות וספיישלים מעולים(משתנים)* וגם ה- מקום לצפות בו במשחקים, הודות למשחקי ענק וסאונד מטורף.

קופיטרי

העיצוב: אוורגנדי בקונספט המשלב בין מודרני לנוסטלגי במשחקים של שחור(קירות) ולבן(כסאות וחפצי ריהוט), כולל שני ברים מרווחים, מסכי פלזמה לצפייה במשחקים ואזורי ישיבה שיגרמו לכם להיות IN ולהרגיש OUT, כשברקע מוזיקת עולם מגוונת ואווירה טובה. המנורות המטריפות והצבע השחור ששולט, רק מעצימים את התחושה שאתם מבלים באיזה בר שווה במיוחד מעבר לים.

על השולחן: התפריט המוכר והידוע זכה לשדרוג, אולם חלק מהמנות הוותיקות והאהובות נשארו, כמו למשל הצ'יפס בטטה שזו מנת WOW וגם הפסטה המוקרמת הידועה של המקום. מצד שני, התפריט שודרג ולצד קינוחים חדשים (עוגת גבינה אפויה בתוספת קרמבל וניל עם נגיעת פירות יער, עוגת שוקולד פקאן. רוטב פירות יער. או קרם מלבי עם שמנת בתוספת שערות חלווה, פיסטוק וקוקוס), כדאי לכם להכיר את מנת הספיישל, פטריות שמפניון בטמפורת בירה עם נגיעות טריאקי  או סלומון בטריאקי שזו מנה פיגוז וגם את הכריכים החדשים, במיוחד את כריך האסאדו המעולה.

הייחוד: המקום והצוות כמובן. "אנחנו לא רק בר מסעדה אלא המקום הנכון להיות בו",מבהירה איימי."אנחנו פתוחים אחר הצהריים מתוך רצון לתת לאנשים בעיר, מקום לבלות בו אחרי העבודה. אתם מוזמנים להגיע ולשבת על בירה כמו בבירות העולם המובילות, ליהנות מתפריט הספיישלים שלנו וגם להכיר את המבצעים המיוחדים שלנו'". אתם שואלים מה המבצעים? אז למשל, בימי ראשון פותחים שבוע עם מבצע בירות ויין ללא תחתית, פלטת גבינות מצוינת והכל ב-Fix Price מפנק במיוחד. כמו כן, יש במקום בימים ראשון עד רביעי Happy Hour, בין השעות 18:00 – 21:00, מבצע 1+1 על כל הבירות שלנו. בימי רביעי נהנים הלקוחות ממבצע, כל הערב צ'ייסר ערק ב- 5 שקלים בלבד. ויש גם גם את ה- Late Night החדש של ה- Coffee Tree החל מהשעה 2:00 בלילה, מבצעים מטורפים על ההמבורגר ובירות מהחבית. חוץ מזה, את מגוון שידורי הספורט שיש במקום, לא תמצאו באף מקום אחר".

תגיות:

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר