התכנסות מחנות העולים
התכנסות מחנות העולים

בתנועת הנוער "המחנות העולים" זוכרים מה זה להיות יהודים

כחלק מתהליך שנתי בנושא ציונות ויהדות הגיעו חניכי מכל הסניפים בארץ של תנועת הנוער "מחנות העולים" לרעננה וקיימו כנס בנושא יהדות

פורסם בתאריך: 1.2.18 18:15

כ-100 נציגים מכלל המחנות (סניפים) בכל הארץ של תנועת הנוער "מחנות העולים" הגיעו לאולם של בית ספר "יחדיו" ברעננה לכנס בו ניסו לברר מה היא היהדות ומה הוא העם היהודי? ההתכנסות היא של "מרכז התנועה"- המוסד הדמוקרטי העליון של חניכי התנועה בו מכריעים בסוגיות הנבחרות ע"י המזכירות  שנבחרת בכל שנה.

במהלך ההתכנסות החניכים עיצבו מחדש את השבת, בנו קבלת שבת והלחינו מזמור חדש לקבלת השבת. דנו בנושא העלייה והמקום של חניכי הבוגרת בלקיחת אחריות על העולים החדשים וצירופם לתנועה. בנוסף, החניכים, בנו את התוכן השנתי לחניכים הצעירים  בנושאים של ציונות ויהדות. במטרה לחזק את ערכי הציונות בשכבות הצעירות.

נציגי מחנות העולים

נציגי מחנות העולים

יעל גיטליץ, נציגת המחנה ברעננה אמרה:  "ההתכנסות הייתה משמעותית. למדנו המון על ציונות, על העליות השונות, על החשיבות של תנועות הנוער במהלך ההיסטוריה הציונית. ציונות היא אחת מעוגני התנועה, ועד עכשיו לא היה לי ברור איך הוא מתבטא, עכשיו שאני מבינה שכמעט כל דבר שאנחנו עושים: טיולים עם הלינה בשטח, לימוד על החלוצים זה הכל חלק מהמהלך החינוכי הרחב. אני רוצה להעביר לחניכים שלי במחנה את התכנים שבנינו כאן ושנבנה בהמשך. חשוב לי שגם הם יהיו ציונים"

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר