יד שרה. צילום אמיל סלמן
יד שרה. צילום אמיל סלמן

מביך: רק תושבת אחת פנתה לעמותת יד שרה שמחפשת מתנדבים ברעננה

דורון בכר, מקדם התנדבות בעיריית רעננה, פרסם פוסט בפייסבוק בו ביקש מתושבים להתנדב לעמותת יד שרה ורק אישה אחת פנתה אליו

פורסם בתאריך: 31.1.18 08:26

השבוע פרסם דורון בכר, מקדם התנדבות בעיריית רעננה, פוסט בפייסבוק בו ביקש מתושבי העיר לבוא ולהתנדב בעמותת יד שרה ברעננה. בכר מספר כי בעקבות הפרסום פנתה אליו רק אישה אחת.  "יד שרה זו עמותה שעוזרת לאנשים לקבל ציוד ברגע שקורה להם משהו בחיים כמו תאונה או הגבלה רפואית זו או אחרת והם זקוקים לשיקום. הם מגיעים אל יד שרה ושם הם מקבלים  את הציוד שהם צריכים לפרק הזמן שהם צריכים אותו, ללא תשלום אלא תמורת ערבון. הבעיה היא שהמוצרים האלו חוזרים אל סניף רעננה או סניפים אחרים של יד שרה.התפקיד שלי בעירייה זה לעזור למתנדבים לחפש יעד התנדבות שמתאים להם, אני משמש כשדכן בין המקומות שצריכים. אני חושב שהתנדבות היא ערך ולא עבודה ולכן פרסמתי את הפוסט הזה. לצערי לא פנו אלי הרבה וחבל".

איך אתה מסביר את זה?

"פנתה אלי בחורה אחת  וזהו. מאז עברו כבר כמה ימים ואף אחד נוסף לא פנה. אני לא יודע למה אנשים לא פונים. בעיר רעננה רשומים 4,900 מתנדבים כי זו עיר שיש בה הרבה פעילות התנדבותית, ומתוכם 270 מתנדבים רשומים ביד שרה אבל לא כולם מגיעים באופן סדיר. זו לא עבודה קשה ויש מתנדבים מבוגרים בני 80 שמתנדבים שלוש פעמים בשבוע".

 

 

מה המתנדבים צריכים לעשות או לדעת?

"בבית המלאכה של יד שרה ברעננה, לא מחפשים נגרים או מהנדסים אלא אנשים שיעזרו בתחזוקה של הציוד שחוזר אלינו. יש לנו כרגע בצוות שמתנדב במקום, "אנשים של פעם", אנשים מבוגרים שבאים לעזור ולהתנדב והם מאוד נחמדים ומגיעים בכל יום, אבל אנחנו צריכים עוד.  ההתנדבות הזו מתאימה גם לעולים חדשים שרוצים להשתפשף בעברית ולא מצאו עדיין עבודה או נכים בכיסא גלגלים, אנשים שיכולים לעזור בחיזוק הברגים של מוצרים למשל. זו התנדבות שמתאימה גם לנשים או אנשים מבוגרים כי זה מקום שנוח בו להתנדב ויש בו אווירה של צוות. לפרטים נוספים : 09-7610707

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר