בנימין נתניהו צילום מגד גוזני
בנימין נתניהו צילום מגד גוזני

"ייתכן שחקירות ראש הממשלה יסתיימו בהגשת כתב אישום"

הפרלמנט העירוני עונה על השאלה אחת בשבוע. והפעם, האם המלצות המשטרה יובילו לכתב אישום נגד רא שהממשלה?

פורסם בתאריך: 24.2.18 18:56

שלומי חננאל:

הפרלמנט- חננאל שלומי

"רב הנסתר על הנגלה , כל החומר שנאסף על ידי חוקרי המשטרה עובר סריקה לפי אמות משפט ודין על ידי פרקליטות מחוז תל אביב , פרקליט המדינה ויועץ המשפטי לממשלה. לעניות דעתי , קיים קושי רב בתחום הוכחות והראיות לפי הדין. הציבור ניזון מרכילות עיתונאית ופרשנות. נראה שהראיות יסובו על נראות העבירות ודוגמא האישית המצופה ממנהיג בשיעור קומה של ראש ממשלה .בספקות הללו יתכן וראש הממשלה יחליט מצידו על פרישה בתום כהונה והציבור ימשיך הלאה".

 

שני דימנט:

הפרלמנט- שני דימאנט

"מי שמכיר אותי יודע שאינני חסידה גדולה של בנימין נתניהו. אבל בכל הקשור להגשת כתב אישום, אני בספק אם יצליחו להגיע לשם. אם בחקירות נגד נתניהו עסקינן אז בואו ניזכר כי הן החלו עוד בקדנציה הראשונה לכהונתו בשנת 1996 בפרשת ״בר און חברון״ , פרשת המתנות, פרשת הקבלן, וגם אז התקשורת רעשה וגעשה. בפועל, אף אחת מהפרשות לא החזיקה מעמד. כן נגרם לנתניהו נזק תדמיתי אך בזה הסתיים. אם תבחנו את מלאכת החקירות תגלו למעלה מ- 19 חקירות שונות לאורך השנים ועוד לא התייבשה העט מחקירת תיק 2000  ושר האוצר משה כחלון הודה בשיחות סגורות שאבי גבאי, יו”ר מפלגת העבודה ולשעבר איש מפלגת ‘כולנו’, פיתה אותו בכסף כדי לקבל תפקיד משפיע לאחר הבחירות. האם זו לא עבירה? האם עבירת שוחד חמורה פחות מסיגרים ושמפניות? האם לא ראוי שהדבר ייבדק? אז מה יש לנו היום? תיק 1000, תיק 2000, תיק 3000 ואולי גם נגלה פתאום תיק 4000. יש פה צונאמי של הדלפות וחקירות שלהערכתי יסתיימו בכישלון גדול, ופגיעה בתדמית ראש ממשלת ישראל. אבל לא בכתב אישום".

 

קארי פכטר:

קארי פכטר. צילום: עזרא לוי

 צילום: עזרא לוי

"יתכן שחקירות ראש הממשלה יסתיימו בהגשת כתב אישום, חשוב לציין שמשטרת ישראל הינה הגוף הממליץ ומי שקובע זהו היועץ המשפטי לממשלה. מדינת חוק אינה יכולה להרשות לעצמה חקירה של נבחרי ציבור בתקשורת. אינני יכולה להביע את עמדתי לעניין החקירות כי החומרים אינם עומדים בפני הציבור. אני כפעילה חברתית יכולה לבקש ולייחל שכל מועמד או נבחר ציבור יהיה נאמן לבוחריו. אני מאמינה ביושרה והגינות ומקווה שלא יוגש כתב אישום מפני שזה יביא לחוסר אמון של הציבור. אם יוגש כתב אישום מוטלת עלינו האזרחים החובה להחזיר את ערכי הנתינה ללא קבלת תמורה".

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר