מסיבת פורים שכונת הפרחים
מסיבת פורים שכונת הפרחים

דיג'יי, תחרות תחפושות ואלכוהול: מסיבת פורים לתושבי שכונת הפרחים

תושבי שכונת הפרחים החליטו לארגן לעצמם מסיבת פורים קהילתית. "גם לקהל המבוגר בשכונה מגיע ליהנות, רצינו משהו שכונתי וקרוב לבית", אומר אחד ממארגני האירוע

פורסם בתאריך: 21.2.18 18:35

תושבי שכונת הפרחים בעיר שהרגישו שאין בעיר מספיק מסיבות פורים לקהל המבוגר החליטו לארגן לעצמם מסיבה משלהם. המסיבה נוצרה כאשר הבינו המארגנים שגם להורים מגיעה מסיבת פורים שמחה וקרובה לבית. "זה משהו שבעינינו היה מאוד חסר בנוף העירוני", מספר לב הלמן, אחד ממארגני המסיבה, "רוב הפעילויות הקהילתיות הן בדרך כלל לילדים ונוער וגם אם יש אירוע למבוגרים הוא אירוע מסוג אחר. הקהל המבוגר גם רוצה ליהנות ממסיבת פורים עם ריקודים, שתייה ותחפושות, אין פתרון ברעננה והחלטנו לעשות משהו שכונתי".

איך חשבת על הרעיון?

"בשנה שעברה הייתי במסיבה דומה בצור יצחק והתלהבתי מהרעיון. חשבתי שיהיה נחמד לעשות דבר כזה פה. הקהל הראשוני של האירוע הם תושבי השכונה שיוכלו להגיע ברגל, ושלא יצטרכו להזמין מונית, אך מבחינתי כולם מוזמנים לאירוע".

יפעת שוב, גם ממארגני המסיבה מספרת כי עד כה היוזמה מקבלת תגובות חיוביות. "אנשים מתלהבים ושמחים שיש מסיבה קרובה אליהם לבית והם יוכלו לבוא לחגוג את פורים".

האחראי על המוזיקה באירוע יהיה DJ  אורן נהרי, תתקיים תחרות תחפושות נושאת פרסים שנתרמים על ידי בעלי עסקים מקומיים מרעננה,  ומכירת הכרטיסים היא לא למטרות רווח אלא לכיסוי ההוצאות, היתרה תיתרם.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה המקום המדוייק בו יתקיים נשף פורים השכונתי

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר