מטרו ווסט. צילום: ניר קידר.
מטרו ווסט. צילום: ניר קידר.

תלמידים רעננים מקדמים את תדמיתה של ישראל ברשת

תלמידי כיתות נחשון בעיר למדו כיצד לנטר פעילות נגד ישראל ברשת והתנסו בכלים לניהול פעילות פרואקטיבית ישראלית

פורסם בתאריך: 22.2.18 08:08

עשרות תלמידי כיתות נחשון, בשכבת י' בתיכונים אביב, אוסטרובסקי ומטרווסט בעיר, נטלו השבוע חלק ייחודי בנושא 'פעילות פרואקטיבית ישראלית ברשתות החברתיות'. היום המיוחד נערך ביוזמת מנהל החינוך בעיריית רעננה, בשיתוף עם המיזם הסטודנטיאלי Act.IL- קהילת האון ליין למען ישראל, שהוקם במהלך מבצע "צוק איתן" ע"י קבוצת סטודנטים מצטיינים מבתי הספר לממשל ותקשורת במרכז הבינתחומי במטרה לקדם את תדמיתה של ישראל ברשת.

התלמידים נחשפו לחשיבותה של פעילות מאורגנת ברשת, בקידום תדמיתה של מדינת ישראל ואזרחיה ואף למדו עקרונות והתנסו בכלים לניהול פעילות פרואקטיבית ישראלית, לניטור עוינות ברשת, להפצת קמפיין ויראלי ולהעברת מסר לעולם דרך סרטונים ושידורים ברדיו.כן נפגשו התלמידים במהלך הפעילות עם ח"כ לשעבר ד"ר רונן הופמן- שמכהן כמרצה בכיר במרכז הבינתחומי  ועם יניב כהן, מנכ"ל קתדרת אבא אבן לדיפלומטיה בינלאומית .

ד"ר הופמן,  ששוחח עם התלמידים, אמר בין היתר כי יש להתייחס לפעילות המתנהלת ברשת נגד ישראל כמו למלחמה ולהירתם למאבק במלוא הרצינות: "כל אחד יכול להיות מעורב אקטיבית למען ישראל מכל מקום בעולם בצורה נגישה, חכמה ופשוטה, לשיתוף הפעולה יש השפעה נרחבת על תודעת הציבור העולמי".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר