שבט הדר צילום גיא הורן
שבט הדר צילום גיא הורן

מתי בפעם האחרונה עשיתם משהו טוב? שבט הדר מזמין אתכם לתרום שיער לחולי סרטן

באירוע שמארגנים חניכי השבט ישתתפו שבעה ספרים מרעננה שיסייעו בהתרמת השיער

פורסם בתאריך: 5.3.18 12:02

בימים אלו מארגנים חניכי שבט הדר של הצופים אירוע התרמת שיער שיתקיים ביום שני (19.3) בשבט שנמצא ברחוב שיפונזה 29 ובו ייקחו חלק שבעה ספרים מקומיים שיסייעו בתספורות. עמית חיימוביץ, תלמידת כיתה י"ב ואחת ממארגנות האירוע מספרת איך נולד הרעיון: "צוות קהילה של השבט בו אני לוקחת חלק, אחראי לחיבור של החניכים לקהילה. בכל ישיבה אנחנו מנסים לעלות רעיונות ולמצוא דברים חדשים ואחד הרעיונות שעלו היה אירוע התרמת השיער. כל תרומה הולכת לפאות עבור חולי סרטן וחשוב שאנשים יבואו גם אם הם לא יכולים לתרום שיער כי יהיו עוד פעילות באירוע חוץ מההתרמה וחשוב עבורנו שאנשים יגיעו לראות את פעילות השבט".

 

כדי לקדם את האירוע, התחילו לפנות החניכים לארגונים שעוסקים בתרומות שיער לחולי סרטן. "התחלנו לברר עם עמותת "זכרון מנחם" והם לא יכלו להביא ספרים  שעובדים איתם אבל הם כן  הביאו לנו את הציוד", מספרת חיימוביץ', "התקשרנו לספרים בעיר ושאלנו אם הם מוכנים להתנדב ולבוא לשעתיים לשבט לאירוע. קיבלנו הסכמה של לא מעט מהם וביום ההתרמה יהיו שבעה ספרים מרעננה".

המטרה של השבט היא שיגיעו כמה שיותר אנשים כדי שהתרומה תהיה כמה שיותר גדולה. "פרסמנו את האירוע גם בפייסבוק, אנחנו גם שולחים הזמנות בווטסאפ בכל מיני קבוצות ואנחנו  מתכוונים ללכת ולעבור בבתי הספר  בעיר כדי לפרסם את זה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר