זאב בילסקי צילום דוברות רעננה
זאב בילסקי צילום דוברות רעננה

ראש עיריית רעננה, זאב בילסקי, הגיש את התפטרותו

במכתב ששלח הבוקר בילסקי לשר הפנים מר אריה דרעי, הוא הודיע על התפטרותו. ביום חמישי תתכנס מועצת העיר כדי לבחור ראש עיר זמני עד לבחירות

פורסם בתאריך: 13.3.18 14:54

במכתב ששלח הבוקר ראש עיריית רעננה זאב בילסקי, לשר הפנים מר אריה מכלוף דרעי, הוא הודיע על התפטרותו מתפקידו כראש עיריית רעננה. ההתפטרות תכנס לתוקף תוך 48 שעות .ביום חמישי הקרוב (15.3), תתכנס מועצת העיר לבחירת ראש עיר זמני, שיכהן בתפקידו עד מועד הבחירות המוניציפאליות הכלליות שיתקיימו ב30.10.

בילסקי כתב נפרד בו הוא נפרד מעובדי העירייה:  ”בשלושת העשורים האחרונים שזורים חיי בחייה של רעננה ובחייה של עיריית רעננה. אולם יותר מכל שזורים שנים אלה בחייכם שלכם, עובדיה היקרים והמסורים של עיריית רעננה. זכיתי להכיר כל אחת ואחד מכם במהלך השנים האלה ולהיות שותף נאמן שלכם לעשייה הגדולה לפיתוח העיר רעננה ולקידום איכות חיי התושבים החיים בה.  לאורך כל שנותיי בראשות העירייה, באתי מידי בוקר למשרדי העירייה בשמחה גדולה ובחדוות עשייה, לשרת את תושבי רעננה ולהעניק להם את השירות הטוב ביותר. מיומי הראשון בעירייה ידעתי שנפלה בחלקי זכות גדולה לעבוד במחיצתכם, מנהלים ועובדים נפלאים –  מקצועיים, מסורים ואכפתיים, שותפים נאמנים, המגשימים הלכה למעשה את ייעודם של משרתי הציבור – לפעול ליצירת מציאות טובה יותר לתושבי העיר. ראיתי מידי יום את תרומתכם ומסירותכם למען העיר ותושביה, את הירתמותכם להגשמת החזון שלנו להפוך את רעננה לעיר מובילה בכל תחומי החיים העירוניים ואת שיתוף הפעולה המיוחד עם הנהלת העירייה ואיתי".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יונתן

    חבל שהוא עוזב כי יש עוד הרבה מה לעשות בשביל רעננה. אין מספיק מקומות בילוי ומבנה העיר "קופסתי" ונותן תחושת מחנק. כדי לשדרג את העיר צריך לייצר עוד כמה רחובות כמו אחוזה.עיר שרוצה לגדול ל 120,000 תושבים צריכה לחשוב כמו רמת גן ותל אביב ולא כמו עיירה אמריקאית של פעם.אני אישית גר ברעננה מאז 1985 :שמחתי ואני שמח שבילסקי היה ראש העיר.אני אישית חושב שאורי קידר הכי מתאים להחליפו ואני חושש שמר ברוידא יחזיר את העיר לימי העיירה הקטנה של לפני עידן בילסקי .מה זה השטות הזאת של לא לבנות בנייני מגורים מעל 8 קומות? במה זה מוריד את איכות החיים??? מדובר בגיבובי שטויות של אנשים מתוסבכים.בהוד השרון איכות החיים ירדה?בכפר סבא איכות החיים ירדה בגלל בנייה של מגדלים?הבל הבלים של אנשים מקובעים וחסרי מעוף שרק יבריחו אנשים כמוני מרעננה.בגלל שלישראל שטח קטן חייבים לבנות לגובה ואין לנו את הלוקסוס שיש לארה"ב,שוודיה וקנדה לבנות עיירות ציוריות עם בתים צמודי קרקע בעלי גגות אדומים.מה לעשות המנטליות הישראלית גם שונה מהם והיא אוהבת אווירה תוססת והמונית כמו שיש בתל אביב.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר