בית יד לבנים רעננה. צילום עזרא לוי
בית יד לבנים רעננה. צילום עזרא לוי

למה עיריית רעננה לא מארגנת פעילויות לילדים בחול המועד פסח?

הורים לילדים מתלוננים כי בחול המועד הקרוב עיריית רעננה לא ארגנה שום פעילות לילדים. "זאת הוכחה לעיר שאף אחד לא מגדל בה את הילדים", אומרת אחת האמהות

פורסם בתאריך: 28.3.18 09:50

בחול המועד, ילדי רעננה יהיו בחופשה ארוכה מבתי הספר וגני הילדים והורים רבים ברעננה מנסים למצוא תעסוקה עבור הילדים. השנה יתקיימו ברעננה פעילויות לילדים בקניון רננים והורים רבים מתלוננים שעיריית רעננה לא מציעה פעילויות עירוניות בזמן חול המועד.

אוריה עמרני, אם חד הורית רעננה, אומרת שחוסר הפעילויות ברעננה זה לא דבר חדש עבורה, "גם בשנה שעברה היה בדיוק אותו סיפור", היא אומרת, "זה רגיל שברעננה אין כל כך פעילויות לילדים. אני כל פעם נודדת וצריכה לחפש בערים בשכנות. אני נוסעת להרצליה ששם באמת מאוד משקיעים בילדים ויש להם הפעלות בפארק הגדול, או לכפר סבא, לתל אביב ונתניה. רעננה היא עיר עשירה, עם חתך סוציו אקונומי מאוד גבוה ועל זה בונים בעירייה, שההורים יוציאו כסף ויממנו את הפעילויות של הילדים בחול המועד. זה רק אספקט אחד של כל ההתנהלות של עיריית רעננה כלפי ההורים, הם חושבים שלהורים ברעננה יש כיס עמוק, אני אומרת את זה בתור חד הורית, ויש מספיק כמוני שפשוט קורסים תחת הנטל".

גם מעיין נהרי, תושבת העיר ואם לילדה, אומרת שעצוב לה שבעיר אין פעילויות לילדים, " זאת הוכחה לעיר שאף אחד לא מגדל בה את הילדים", היא אומרת, "אני אצטרך למצוא פעילויות במקומות אחרים ואני אצא מרעננה בגדול".

 

מעיריית רעננה נמסר: "עיריית רעננה מארגנת פעילות עירונית עשירה לאורך כל השנה.במהלך כל  חופשת הפסח מתקיימת מידי יום פעילות ענפה לנוער, עד השעות הקטנות של הלילה. בנוסף, הספרייה והגלריה העירונית פתוחות לקהל במהלך כל שעות הבוקר.תכנון הפעילות מתבסס על נתוני היצע וביקוש הנבדקים באופן שוטף, על מנת להבטיח שימוש מיטבי במשאבים. יצוין כי בפעמים בהם נערכו ניסיונות לקיים אירועים בתקופת חול המועד, נרשמה השתתפות דלילה".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר