יום הניקיון הבינלאומי צילום עיריית הרצליה
יום הניקיון הבינלאומי צילום עיריית הרצליה

הפרלמנט העירוני חושב שהעיר לא מספיק נקייה. ואתם?

הפרלמנט העירוני עונה על שאלה אחת בשבוע. והפעם: האם העיר נקייה מספיק?

פורסם בתאריך: 31.3.18 20:09

לימור גוטהולץ

הפרלמנט- עו"ד לימור גוטהולץ

"נושא הניקיון ברעננה צריך לקבל יותר דגש לדעתי. ישנם לא מעט אזורים שמתבצעות בהן עבודות בנייה ועבודות חיזוק מבנים אזורים אלו וסביבה שלהם הרבה פחות נקיים. לעיתים העבודות נמשכות שנים ובאזורים מסוימים כבר ממש התרגלנו לראות פיגומים זרוקים ופסולת בניה שמושלכת גם מחוץ לאתר באופן קבוע. בהחלט יש אזורים בעיר שאינם מספיק נקיים ויש עוד מה לעשות בנושא".
(לימור גוטהולץ, תושבת רעננה, היא עורכת דין ומגשרת)

מרי פארי הלן

מרי הלן פארי, בעלת משרד תיוון: מרי פארי שירותי נדל"ן

"כתושבת רעננה, אכפת לי מאוד שהעיר תהיה נקייה ומטופחת, ואני רואה גם אחריות אישית שלי. לכן כשאני רואה ליקויים בתחום נקיון ו/או תחזוקה, ו/או גינון אני פונה באופן ישיר לאגף חזות העיר ולכל בעיה שאני מציגה, עד היום תמיד נמצא פתרון. בעבר הייתי חברה בוועדת שפ"ע והפנמתי כי העוסקים בדבר עושים מאמצים רבים כדי שהעיר תהיה מטופחת. לדוגמה, אני יכולה להתייחס לאזור מסוים במרכז העיר בו ראיתי מפגע עירוני והדבר הציק לי מאוד. פניתי למוקד מספר פעמים והשיבו פניי ריקם, אבל לא התייאשתי והמשכתי לבקש פתרון עד אשר הטו לי אוזן קשבת, וסימה פרי, האחראית על אגף חזות העיר הגיעה לפגישה איתי, הקשיבה ונמצא פתרון לבעיה. אני מרוצה מהניקיון של הרחובות, ופחות מרוצה מכך שעושים שימוש במשאיות עם המים והצינור שמשפריץ על המכוניות באיזור ולעיתים מאוד מלכלך את המכוניות. המשאיות מאוד מרעישות ותופעלו בשעות מאוד מוקדמות. הרבה לפני השעה שש בבוקר. התרענו על כך, ואני תקווה כי העניין טופל".
(מרי פארי הלן, תושבת רעננה, היא בעלת משרד התיווך מרי פארי שירותי נדל״ן)

קארי פכטר

קארי פכטר. צילום: עזרא לוי

צילום: עזרא לוי

"נקיון הוא חלק חשוב מכל עיר מתפתחת, הוא משפר את האווירה, את חזות העיר וכמובן שומר על הגיינה ובריאות הציבור. אני רואה שיפור ברמת הנקיון בעיר, יחד עם זאת יש מקומות שיש צורך להשקיע עוד. בכלל נקיון לעולם לא אמור להסתיים. נקיון זה לשטוף רחובות, להכניס רכב שמטאטא לעיתים קרובות יותר. נקיון זה שמירה על בעלי החיים בעיר, על העצים והגינות. העירייה יכולה וצריכה לצאת למבצעים משותפים לציבור, לצאת בהסברה על חשיבות הנקיון. חשוב לשמור על רמה נאותה של נקיון גם ברחובות וצמתים לא מרכזיים. העירייה חייבת לשמור על רמת נקיון גם בבתי הספר גני הילדים וכל מקומות הציבור".
(קארי פכטר, תושבת רעננה, היא פעילה חברתית)

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר