מטס יום העצמאות צילום מוטי מילרוד
מטס יום העצמאות צילום מוטי מילרוד

"אאחל שממשלת ישראל תהיה קשובה לעם ולצרכיו": הפרלמנט העירוני חוגג יומולדת למדינה

הפרלמנט העירוני עונה על שאלה אחת בשבוע והפעם: מה תאחלו למדינת ישראל לרגל יום הולדתה ה-70?

פורסם בתאריך: 20.4.18 09:05

מארי פארי הלן

מרי הלן פארי, בעלת משרד תיוון: מרי פארי שירותי נדל"ן

"לציון 70 שנה למדינת ישראל, הייתי רוצה לאחל לנו האזרחים, שתהיה לנו מדינה שנוכל  להמשיך להתגאות בה, לחיות בה בשלום, בשלווה ובנחת. בלי מלחמות מחוץ ומלחמות מבית. פעמים רבות אני שומעת את המושג "אמריקה" – אז כאן בארצנו זו אמריקה, ושם זה ארה"ב.  אני רוצה לאחל לכולנו שכנות טובה ואכפתיות כלפי האחר, שנכבד את דור הזקנים שנתנו את חייהם להקמת המדינה, שיחיו את חייהם בגאווה ולא בפחד מפני החסר. אני מאחלת לנו שמערכת הבריאות תבריא ותשגשג ושנדע לשמור את הדור הצעיר כאן בארץ  כדי שיוכלו להתפתח ולעבוד והתפרנס כאן בכבוד. אני מאחלת לנו שיוקר המחייה ירד ושנטל המיסוי שרובץ בעיקר על העצמאים והעסקים הקטנים יתחלק באופן שווה בין כל  התאגידים והטייקונים שרק מקבלים תספורות כל הזמן. אני מאחלת לנו שוויון דתי, מגדרי ותעסוקתי. היום יותר מפעם, נשמע קולם של החילונים שדורשים להישמע ורוצים לקיים את אורח חייהם לפי הבנתם. אני מסתכלת בגאווה גדולה סביב, ומאחלת לנו שנמשיך לצמוח ושנהיה מקור השראה לכל העולם".

 

 

שני דימנט:

הפרלמנט- שני דימאנט

"יש לנו במה להתגאות! אנו , היהודים הנרדפים, אלו שהנאצים ביקשו להשמידנו, שמדינות העולם ראו בנו תושבים נחותים, הקמנו פה מדינה לתפארת! מדינה מובילה בהתפתחות טכנולוגית, בחקלאות, במדע ובכלכלה. מדינה שממנה צמחו טייסי הקרב הטובים ביותר אך גם אנשי רוח, סופרים ואמנים מהוללים, זוכי פרס נובל ומדענים מפורסמים. אנחנו חוגגים 70 שנה את קיבוץ הגלויות הפלאי של כל עם ישראל מכל קצוות תבל ואת המרקם החברתי הישראלי שמתגבש לו אט אט. אאחל למדינת ישראל שתשגשג ותתפתח. אאחל שממשלת ישראל תהיה קשובה לעם ולצרכיו. אני גאה להיות אזרחית במדינה לגדל את בתי בגאווה ואמונה שכל אדם חייב לתרום למען החברה מתוך אהבת חינם. מדינה יקרה, שתשכילי להגיע למצב שלא יהיו עניים במדינה ושלכולם יהיה בסיס קיומי סביר. שלא יהיה אף ילד רעב בתחומייך ושכל אחד עם אמונתו יחיה באושר שמחה ובריאות  איתנים. ישראל היקרה שלי את בת 70 וצעירה ויפה כבת 20. אין לי ארץ אחרת ולא הייתי רוצה אחרת ,אוהבת אותך אתמול ,היום  ומחר".

 

קארי פכטר:

קארי פכטר. צילום: עזרא לוי

צילום: עזרא לוי

"אני מאחלת למדינת ישראל שתמשיך לצמוח, שיימצאו תרופות לכל המחלות ונהייה חברה שיוויונית וטובה יותר. חשוב שנזכור שאנחנו חזקים כאשר אנחנו יחד. אחים לכל דבר, זו לא קלישאה, כולנו ערבים זה לזה. עלינו לדעת לוותר, להעניק ולתמוך . אני מאחלת לעם ישראל ולתושבי המדינה חיים מלאי סיפוק והעצמה חיים מלאי שמחה אושר והצלחה בעבודה בלימודים. אני מאחלת להורים לגדל את ילדיהם לחינוך וערכים. למדינת ישראל אני מאחלת ימים טובים ומלאי ששון ועוצמה לא רק צבאית אלא עוצמה חברתית".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר