משה בן צור ז"ל
משה בן צור ז"ל

"זו בושה וחרפה להתנהג ככה להורה שכול"

בתו של אב שכול, שמתנייד על כסא גלגלים, ביקשה מהעירייה חנייה מול בית העלמין הצבאי ביום הזיכרון, בעירייה סירבו לתת בטענה כי המקום שמור לבעלי תו נכה ולה ולאביה אין

פורסם בתאריך: 16.4.18 14:47

איריס בן צור, אחותו של משה בן צור ז"ל שנפל לפני 34 שנה במלחמת שלום הגליל, כתבה השבוע פוסט כאוב בפייסבוק על התמודדות המשפחה שלה ביום הזיכרון מול עיריית רעננה שלא מאשרת לה לחנות בחניית בית העלמין הקרובה לשער הכניסה בגלל שאין לאביה תו נכה. "ההורים שלי הם אנשים מבוגרים", אומרת היום בן צור לצומת השרון, "אבא שלי בן 85 וקשה לו להתנייד לבד. אם הוא צריך ללכת למרחקים, הוא צריך כיסא גלגלים. ביקשתי מהעירייה לחנות בחנייה הקרובה לבית העלמין אבל הם אמרו לי שאני אצטרך להוריד את אבא שלי בכניסה לבית העלמין, כמה שיותר קרוב למחסום, להשאיר אותו שם, ללכת לחפש חנייה בחניון בית העלמין היותר מרוחק, לרוץ מהר לאבא שלי ולהביא אותו לקבר של אחי".

בן צור מספרת שבכל שנה משטרת ישראל מציבה מחסום בכניסה לבית העלמין כדי שאנשים לא יתקרבו לכיוון החלקה הצבאית, אך אין חניות בקרבת מקום. "צריך להגיע מאוד מוקדם בשביל חנייה קרובה, לכן ביקשתי מהעירייה שיתנו לנו חניה ממול בית העלמין. בשנה שעברה אכן אישרו לנו את זה אבל השנה החליטו שלא לאשר זאת".

בן צור מספרת שהוריה עוברים ימים לא קלים בשבוע של יום הזיכרון, במיוחד בגילם המבוגר, "חורה לי ההתעלמות הזאת מצד העירייה, את אף אחד זה לא מעניין, זו בושה וחרפה להתנהג ככה להורה שכול".

מעיריית רעננה נמסר: "למשפחת בן צור, כמו לכל המשפחות השכולות המבקשות לעלות לקברי יקיריהם ביום הזיכרון, ניתנה האפשרות להוריד את בני המשפחה המוגבלים בניידות בשער הכניסה לבית העלמין, ולאחר מכן לחנות בחניות המוסדרות במקום. בסיום הטקס, יוכלו להיכנס ולאסוף את בני המשפחה משער בית העלמין. החניון בחזית בית העלמין שמור לבעלי תו נכה בלבד".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר