רחלי בן ארי סקעת ואילן כהן. צילום עזרא לוי
רחלי בן ארי סקעת ואילן כהן. צילום עזרא לוי

לקראת בחירת היו"ר: סערה בסניף הליכוד ברעננה

יו"ר סניף הליכוד בעיר, רחלי בן ארי סקעת, הגישה עתירה נגד אילן כהן שמתמודד לתפקיד, בטענה שגרם נזק לסיעה. כהן בתגובה: "רחלי אוהבת לפתוח מלחמות ומזימות"

פורסם בתאריך: 7.5.18 08:45

ביום שלישי (22.5) יתקיימו בחירות לתפקיד יו"ר סיעת הליכוד ברעננה. רגע לפני הבחירות מתחוללת סערה בין המתמודדים לתפקיד היו"ר כאשר, יו"ר הסיעה המכהנת ומי שמתמודדת לקדנציה נוספת, רחלי בן ארי סקעת, הגישה עתירה לבית הדין של הליכוד, נגד אילן כהן, אחיו של עוזי כהן ז"ל שמתמודד גם הוא על התפקיד. בעתירה טענה בן ארי סקעת כי בכך שכהן הקים בבחירות האחרונות רשימה עצמאית שרצה למועצת העיר, הוא גרם נזק לסניף ולכן הוא לא יכול להתמודד לתפקיד. ביום א' דחה היועץ המשפטי את העתירה וטען בחוות הדעת שלו שבגלל שהרשימה העצמאית של כהן לא גרמה לירידה במספר הבוחרים דין העתירה להידחות. ביום ג' הקרוב זומנו בן ארי סקעת וכהן לדיון בבית הדין של הליכוד.

"הגשתי נגד אילן עתירה בעקבות הנזק שהוא גרם לליכוד", אומרת בן ארי סקעת, "הוא הפסיד בבחירות לתפקיד היו"ר בסיעת הליכוד בבחירות האחרונות והקים רשימה עצמאית שרץ איתה למועצת העיר. את העתירה הגשתי כי הוא לא יכול להיות משויך לכמה מקומות. אין לי בעיה שאילן כהן יהיה בליכוד אבל רק שייצמד לחוקים ויהיה נאמן לתנועה. בעיני מה שהוא עשה זה העדר נאמנות".

את חושבת שאילן יכול לשמש כיו"ר טוב?

"עוזי כהן עשה את עבודתו נאמנה ולעוזי אין תחליף. התפקיד שלו לא בא בירושה ואנחנו מנהלים פה מסע בחירות דמוקרטי. אני נבחרתי באופן דמוקרטי וראוי שחבריי לסניף יכבדו את הבחירה הזו. אני חושבת שזה לא נעשה על ידי משפחת כהן שרואים בזה ירושה ועל זה אני מצרה".

את מתכוננת להתמודד לראשות העיר בבחירות באוקטובר?

"אני עדיין לא הצהרתי על התמודדות. בעזרת השם אני רוצה להיות במקום שאני אוכל באמת להשפיע. מאוד מקווה שבקרוב מאוד אני אצא עם בשורה טובה והצהרה לציבור. אני לא מתייחסת לסקרים בפורומים בפייסבוק שבעיני לא מייצגים את כל הציבור לגבי הבחירות של הציבור לראשות העיר, ולנו יש את הסקרים שלנו".

 

אילן, רחלי טוענת שאתה לא מקבל את העובדה שהיא נבחרה ליו"ר סיעת הליכוד.

"רחלי הגישה נגדי עתירה כי היא מרגישה שהאדמה בוערת מתחתיה. בעתירה היא טוענת שאני חבר בשתי מפלגות אבל היא לא מכירה את החוק. בקדנציה הקודמת רצתי ברשימה עצמאית בסיעת עוז וברגע שאתה לא עובר את אחוז החסימה הסיעה חדלה מלהתקיים. רחלי עושה כל מיני מניפולציות נגד ראש העירייה, היא אוהבת לפתוח מלחמות ומזימות".

אתה חושב שתזכה בתפקיד היו"ר?

"אני אנצח אותה זה ברור. אחי עוזי שירת את הציבור מעל עשרים שנה ואת שומעת בעיר כמה מתגעגעים אליו. אני יכול להביא לפחות חלק מהדברים שאחי הביא. אני חושב שמה שהיא עושה זה קנטרני כי היא יודעת שהיא הולכת להפסיד".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר