איתן גליק
איתן גליק

איתן גליק הודיע על פרישה מהמרוץ לראשות העיר

גליק אומר היום לצומת השרון: "קיבלנו החלטה מושכלת לחשב מסלול מחדש ולהתמקד אך ורק בריצה למועצת העיר וזאת עקב הסיכונים הטמונים לריצה במרחב רב מתמודדים"

פורסם בתאריך: 17.5.18 13:30

ראש מטה יש עתיד ברעננה ואחד מהמועמדים לראשות העיר, איתן גליק, מודיע היום כי הוא לא ירוץ לתפקיד ראש העיר בבחירות 2018. "ברצוני להודיע על כך שהחלטתי להסיר מועמדותי לריצה לראשות העיר ועל ההחלטה לרוץ בראש רשימת יש עתיד למועצת העיר. הייתי הראשון להכריז על כניסה למירוץ לראשות עיריית רעננה, בתמיכת מפלגת יש עתיד וח"כ יאיר לפיד שמאד מאמין ברעננה ובתושביה. מאז הכרזתי, מר בילסקי החליט לעזוב אותנו, ושבעה מועמדים נוספים הכריזו על כניסתם למירוץ. בימים האחרונים קיימתי סידרת פגישות עם בכירי יש עתיד במטרה לבחון את המצב הפוליטי הקיים ברעננה (כידוע אני ראש מטה יש עתיד ברעננה מזה כחמש שנים). הריצה לראשות עיר כמו רעננה עולה כסף רב מאד, והסיכוי לסיבוב שני גדול מאד, דבר שגם ידרוש תקציב נוסף. ההסטוריה מלמדת שבכמות כזו של מתמודדים, כשליש מהמועמדים עלולים להפסיד  את כל, או מירב כספם. קיבלנו החלטה מושכלת לחשב מסלול מחדש ולהתמקד אך ורק בריצה למועצת העיר וזאת עקב הסיכונים הטמונים לריצה במרחב רב מתמודדים כפי שקיים היום".

גליק מוסיף כי ההחלטה לפרוש אינה פשוטה איל הוא בטוח שיש עתיד תיהיה רשימה מרכזית וחשובה במועצת העיר הבאה. "ההחלטה לפרוש אינה פשוטה, כי אני מאד אוהב את רעננה עירי, בה גידלתי את שלושת ילדי וידעתי שיש לי את היכולת להביא שינוי.  למפלגת יש עתיד תמיכה מאד רחבה ברעננה, ויש מקום לערכי המפלגה גם בהנהגת המדינה וגם בהנהגת רעננה. יש עתיד תהייה רשימה מרכזית וחשובה במועצת העיר הבאה של העיר.  אני יחד עם אנשים טובים נוספים, תומכי המפלגה, שירוצו איתי ברשימת יש עתיד, נהיה שם במועצת העיר בכדי לייצג את התושבים ולוודא שמי שלא יבחר לתפקיד ראש העיר הבא של רעננה, יקפיד להביא  את מה שכה דרוש לעיר, שקיפות, פתיחות, חדשנות, ומקצועיות. בקרוב נקבל החלטה במי יש עתיד ברעננה תתמוך לראשות העיר. מי שלא ייהיה ראש העיר הבא של רעננה יפגוש אותנו במועצת העיר כרשימה גדולה, חזקה ומרכזית, וייהיה חייב להקשיב לסדר היום שלנו , לערכינו, ולתפיסתינו".

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר