סניף מחנות העולים. צילום: דוברות מחנות העולים
סניף מחנות העולים. צילום: דוברות מחנות העולים

מזגנים חדשים והחלפת חלונות: סניף של מחנות העולים יעבור שיפוץ נרחב

בשיתוף פעולה בין עיריית רעננה והנהגת תנועת הנוער, מתוכנן שיפוץ אשר יביא לשיפור התנאים במחנה כבר בפעילות הקיץ הקרובה. בנוסף למזגנים והחלונות ישופץ האולם הגדול, ויוחלפו כל הדלתות

פורסם בתאריך: 29.5.18 09:32

בשיתוף פעולה בין עיריית רעננה והנהגת המחנות העולים, מתוכנן שיפוץ אשר יביא לשיפור התנאים במחנה כבר בפעילות הקיץ הקרובה. במחנה יוחלפו החלונות ומסילות החלונות, יותקנו מזגנים בכל חדרי הפעילות, ישופץ האולם הגדול, ויוחלפו כל הדלתות והמשקופים.

המחנה המדובר של תנועת הנוער מחנות העולים נמצא ברחוב קלאוזנר 29 והוא הוותיק מבין שלושה מוקדי הפעילות של המחנות העולים ברעננה. המבנה בן שלוש הקומות, נבנה ע"י התנועה בשנות ה-90י  ולדברי הנהגת התנועה המקום זקוק לשיפוץ כבר מספר שנים.

"כבר זמן מה ברור לכל כי המקום זקוק לשיפוץ", אמרו בהנהגת התנועה, "הנהגת התנועה בשיתוף פעולה עם עיריית רעננה, לקחו על עצמם את הפרויקט לשדרג את המחנה, לשפצו, ולתת לבני הנוער הנמצאים שם כל השנה, תנאים נוחים יותר".

 

צעירים החברים בתנועה מתרגשים לקראת השינוי. יוחאי מרנין, בן 16, מדריך במחנה, אמר: "אני אוהב את המחנה ואת התנועה וזה ממש הבית השני שלי! אבל בימים החמים בקיץ מאד קשה לעבור פעילות ללא מזגן – אני שמח מאד לשמוע שיותקנו מזגנים ומחכה לספר לחניכים שלי בכיתה ו' את הבשורות הטובות!".

 

חברים בוועד הורי המחנות שבעי רצון משיתוף הפעולה עם העירייה. מיכל פורמן, חברה בוועד, אמרה: "תנועות הנוער בישראל לא מקבלות תקציב לשיפוץ ואחזקת מבנים. בתהליך שעשינו יחד עם התנועה למען שיפור תנאי הפעילות, הבנו שיש לנו 2 חלופות, האחת להגדיל תשלומי הורים והשנייה להזמין את העירייה לשיתוף פעולה. אני מודה למקבלי ההחלטות בעירייה שהבינו את הצורך ובחרו להשקיע בילדים ובנוער של רעננה ובחיזוק תנועת המחנות העולים".

 

תנועת המחנות העולים היא התנועה הכי ותיקה בעיר ופועלת ברעננה כבר 87 שנים. בפעילות התנועה לוקחים חלק מאות ילדים ונערים בעיר המשתתפים בטיולים, סמינרים ופעילויות בסניפי התנועה י.ל פרץ 29, בקריית שרת וברחוב קלאוזנר  29 (ליד בית הספר זיו).

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר