קלפי צילום אורן זיו
קלפי צילום אורן זיו

"לצערי הבחנתי שהנושא החברתי אינו על סדר העדיפויות של המתמודדים"

הפרלמנט העירוני עונה על שאלה אחת בשבוע. והפעם: חמישה חודשים לבחירות, האם אתם מרוצים מרשימת המתמודדים לראשות העיר?

פורסם בתאריך: 2.6.18 19:19

קארי פכטר:

קארי פכטר. צילום: עזרא לוי

צילום: עזרא לוי

"ברעננה יש שבעה מועמדים לראשות העיר, ביניהם שני מועמדים חדשים. מבחינה של המועמדים לצערי לא הבחנתי כי הנושא החברתי הינו על סדר העדיפויות שלהם. כפעילה חברתית מדובר בנושא יש לתת לו משקל נכבד במצע של המועמדים. אני סבורה שכל אחד מהמועמדים היה צריך לקחת לצידו אדם עם ערכים הרוצה בטובת האנשים החלשים בחברה וזה היה מעיד כי אותו מועמד אכן רואה לנכון לקדם מטרות חברתיות בעיר. מאחר ואני פועלת מזה שנים רבות שלא מתוך עניין פוליטי, אינני תומכת במועמד זה או אחר. ראוי בעיני כפי שציינתי שבכל רשימה יוצבו אנשים שלא נמצאים במעמד כלכלי גבוה כמובן אנשים פעילים אשר מכירים קושי , רשימה בכלל אינה צריכה לעסוק בצד החינוכי, אלא לראות לנגד עיניה את אנשי השכונות. מי שלא חושב על החלש אז בטוח שלא יחשוב על החזק שיהיה בעבור העיריה קופה רושמת ותו לא גם אם רוצים להראות רעננה היא עיר לעשירים אבל כפי שציינתי באחוזים כמה חלשים יש ומהם לא ניתן להתחמק.

(קארי פכטר, תושבת רעננה, היא פעילה חברתית)

 

שלומי חננאל:

הפרלמנט- חננאל שלומי

י

"הרשימות המשתתפות ברעננה הן ללא מצע ברור, לא מוכרות ולא ידוע מה פעילותם במישור הציבורי ולטובת כלל התושבים. כמו כן ריבוי משתתפים במגזר הדתי יוצר ריבוי אפשרויות אשר יפגע במגזר הדתי אם לא יתאחד ויציג חזית אחת עם מצע ברור. מוטב שיציגו באופן ברור מי מתמודד לראשות העיר ומי מתמודד למועצה .כרגע כולם רוצים להיות ראש עיר הבא ויש אפשרות רק אחד/ אחת".
(חננאל שלומי, תושב רעננה, הוא הבעלים של בית הקפה אחוזת הלחם)

שני דימנט:

הפרלמנט- שני דימאנט

"אני בעד שוויון מגדרי ומברכת את הנשים שבוחרות להתמודד על תפקיד ראשות העיר. כיום ישנן שש ראשות עיר מתוך 257 רשויות מקומיות. אין בכלל ספק כי המדינה צמאה לשורה של מנהיגות חזקות שיובילו את השלטון המקומי. נשים מביאות לשולחן הדיונים נקודת מבט אחרת, האווירה שהן משרות היא אווירה נינוחה הגורמת לדיון להיות יותר ענייני ופחות כוחני. במהלך השנים האחרונות עסקתי באינספור פעילויות בעיר רעננה. פעילויות בכל תחומי החיים בעיר כאשר את כולן הובילו נשים כדוגמת סימה פרי אשר בתפקידה ביצעה שינויים ארגוניים, קידמה אמצעים טכנולוגיים, יצאה למכרזים שהוכיחו חיסכון והתייעלות תוך עמדה של מדיניות, ניהול וביצוע תקציב מאוזן. אחד הדברים שאני מברכת עליהם הוא המאבק שלה בהורדת הארנונה – ירידה של 6% ועם קבלות לא מתווכחים. צורת הניהול הינה משתפת ומרחבית ולא היררכית ו"פיקודית". נשים מבינות לא פחות ואף יותר בכל הקשור לנושאים המוניציפליים כגון חינוך, רווחה, איכול הסביבה, ואף ביטחון וטכנולוגיה מתקדמת . מיום ליום אני רואה ומבינה יותר ויותר כי העיר רעננה מוכנה לאישה כראשת העיר הבאה".

(שני דימנט, תושבת רעננה ופעילה במועצת הנשים של העיר)

 

הישארו מחוברים לכל הסיפורים החמים ברעננה:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר