דנית בראל ז"ל
דנית בראל ז"ל

בית המשפט קבע: פיצוי בסך 145 אלף ש"ח למשפחה של דנית בראל ז"ל

הפיצוי ניתן בגין תביעה שנוהלה על ידי משפחתה של דנית ז"ל וישולם על ידי ה"פול" חברת הביטוח לביטוחי אופנועים אשר ביטחה את האופנוע שעליו רכב שי קלדרון בעת התאונה

פורסם בתאריך: 7.6.18 08:04

בית משפט השלום בכפר סבא פסק פיצוי נוסף של 145 אלף שקלים למשפחתה של דנית בראל ז"ל, שנהרגה בתאונת הקטנוע עליו רכב בן הזוג שלה – שי קלדרון. שי ודנית נסעו יחד על הקטנוע, לאחר שהקטנוע עליו רכבו השניים התנגש בעץ ברחוב ירושלים ברעננה, דנית נהרגה במקום ושי נפצע באורח קל. קלדרון, שנהג שיכור, הורשע בגרימת מוות ברשלנות ונידון לתשעה חודשי מאסר ולקנס של 3,000 ש"ח, וכן פיצויים של כ10,000 ש"ח למשפחה של דנית. נוסף על כך, לפני כשלוש שנים, קלדרון הורשע באי מניעת פשע בפרשת רצח יפתח גריידי במועדון ברעננה, לאחר שהוביל לקטטה שגרמה לרצח החייל.

הפיצוי ניתן בגין תביעה שנוהלה על ידי משפחתה של דנית. בכתב התביעה נכתב אודות הקושי הרב של המשפחה לחזור למסלול החיים בעקבות מותה של דנית. עקב כך, הם ממשיכים להזדקק לטיפולים נפשיים וסובלים מתופעות קשות. הפיצוי יינתן על ידי ה"פול" חברת הביטוח לביטוחי אופנועים אשר ביטחה את האופנוע שעליו רכב שי קלדרון בעת התאונה. בכתב התביעה גם מתואר הקושי שבעקבותיו לא הצליחה האם להתעורר לעבודתה, ואף נזקקה לכדורים באופן שגרם לה להתמכר להם. עוד סיפרה האם, על ניסיונות רבים להביא ילד לעולם למרות גילה המבוגר באמצעות טיפולי פוריות במשך קרוב לשנתיים.

הישארו מחוברים לכל הסיפורים החמים ברעננה:

 

"כמה בלתי אנושי להעלות על הדעת את הנזק הנפשי במקרה כזה", אומרת עו"ד ענת קאופמן , שניהלה את התיק עבור בני המשפחה, "הפיצוי שניתן למשפחה, הוא כמובן בנוסף לכל פיצוי אחר. מבחינת הסכום, מדובר בסכום שנחשב גבוה במונחים של מקרים ונסיבות כאלה. עם זאת, כמובן שהתחושה היא שבישראל עדיין מדברים בסדרי הגודל הלא נכונים. שהרי נזקים נפשיים כה קשים מטרגדיה כל כך קשה הם באמת בעוצמות אחרות. הפסיקה הזו מחדדת ומעבירה שוב את המסר החשוב: גם בני משפחה של נפגע ישיר יכולים להיות זכאים. יש עדיין קושי רב בסוגיה הזו ומעט מאוד פסיקות. רק לאחרונה, נוצר תקדים בתיק שנוהל על ידי לפיו הוכרה נכותו הנפשית של בן משפחה בשיעור של 15%".

עו"ד ענת קאופמן

עו"ד ענת קאופמן

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר