אילן כהן
אילן כהן

מהפך: אילן כהן נבחר ליו"ר סיעת הליכוד ורוצה להיות סגן ראש העיר

כהן גבר על רחלי בן ארי סקעת בקול אחד. בראיון הוא מספר כי הוא לא מתכוון לרוץ לראשות העיר אלא להמשיך את מורשת אחיו ולהיות סגן ראש עיריית רעננה

פורסם בתאריך: 13.6.18 11:59

אמש (12.6) זכה אילן כהן בבחירות ליו"ר סניף הליכוד ברעננה כאשר קיבל 34 קולות לעומת יו"ר הסניף הנוכחית, רחלי בן ארי סקעת, שקיבלה 33 קולות.  למרות ניצחונו, כהן אומר הבוקר כי הוא אינו מתכוון להיות המועמד מטעם הליכוד לראשות העיר, אלא ירוץ למועצה על מנת לכהן כסגן ראש העיר.

"הניצחון הוא מתוק, הוא היה מתבקש כדי לאחד את השורות ברעננה", אמר הבוקר כהן לצומת השרון, "לליכוד ברעננה יש פוטנציאל לארבעה מנדטים, הוא תמיד היה בשלטון, דאג לכל הבוחרים בכללם ולכל החלשים, כמובן זאת בזכותו של אחי עוזי כהן ז"ל. נאמרה פה אמירה בניצחון הזה. קיבלתי טלפונים וברכות מכל השרים. הניצחון שלי מעיר את כל סניפי הליכוד בארץ. רעננה הייתה המודל של כל הבחירות בארץ. לרעננה היה לב ונשמה ענקית בימי עוזי, ואני מתכוון להחזיר את זה".

אתה מתכוון לרוץ לראשות העיר או שרחלי תישאר נציגת הליכוד בבחירות 2018?

"אני עוסק רק במירוץ שלי, ובכל האנשים שתמכו בי. וגם מי שלא תמך בי אני קורא לו לתמוך בי. אני לא רץ לראשות העיר, אני לפחות יודע את מידותיי ואת הדרך שבה אני רוצה ללכת. אם יש אנשים שרוצים לרוץ לראשות העיר שיהיה להם בהצלחה. אין שום הסכם ביני לבין רחלי. היא צריכה לשנס מותניים ולעזור לי במירוץ למועצת העיר כדי שאגיע לכיסא של סגן ראש עיר ברעננה".

רחלי בן ארי סקעת אמרה היום:  "היה חסר לי קול אחד בלבד בשביל לנצח את הבחירות לרשימת סניף הליכוד רעננה, אבל אני מתחייבת – מזה אצא רק מחוזקת יותר! ממחר בבוקר אני והצוות הנפלא שלי, ממשיכים בתוכניתנו להסתער על הבחירות לראשות העיר, רק שהפעם אנו למודי לקח חשוב: כל קול נחשב,  כל קול יכול להכריע, ואני אלחם על כל קול בעיר! אני מודה לכם חברים שהשתתפתם בבחירות ונתתם בי את אמונכם, אך זיכרו – המערכה האמיתית רק התחילה".

רחלי בן ארי סקעת. צילום פרטי

רחלי בן ארי סקעת. צילום פרטי

כזכור אילן כהן הוא אחיו של עוזי כהן ז"ל, שכיהן 18 שנה כסגן ראש עיריית רעננה מטעם הליכוד, ואף מספר חודשים ספורים כראש עיריית רעננה לאחר פרישתו של בילסקי ב- 2005.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר