צוות Right Hear עם קרינה, אחת מהמשתמשות בשירות צילום חברת RIGHT HEAR
צוות Right Hear עם קרינה, אחת מהמשתמשות בשירות צילום חברת RIGHT HEAR

גאווה מקומית: חברת RIGHT HEAR זכתה בפרס בכנס יוקרתי בוושינגטון

החברה שקיימת כבר כשלוש שנים, התחילה את דרכה במתחם "האבננה" במנהלת העסקים ברעננה, ופיתחה מערכת עזר להתמצאות עיוורים ולקויי ראייה במרחב הציבורי

פורסם בתאריך: 19.6.18 12:38

חברת RIGHT HEAR הרעננית הביאה גאווה מקומית מעבר לים, כאשר המוצר שלה, מערכת עזר להתמצאות עיוורים ולקויי ראייה במרחב הציבורי, זכתה בפרס חביבת הקהל בכנס יוקרתי בוושינגטון.

 ה מיזם עסקי המאפשר לסטרט-אפים צעירים מרחב עבודה ומספק להם כלים להתפתחות, ועשתה חיל כשזכתה בשבוע שעבר בכנס הM-Enabling הבינלאומי לנגישות בוושינגטון, בתואר חביבת הקהל לשנת 2018, ובכך גברה על עשרות חברות בינלאומיות בתחום הנגישות, ביניהן מספר נציגות מישראל.

"בגדול פיתחנו בעצם פיתרון שמאפשר הימצאות והכוונה במרחב הציבורי לאנשים עיוורים או עם לקויות ראיה", מספרת נציגת החברה, חן כץ, "המערכת שלנו בעצם מורכבת מהאפליקציה החינמית למשתמשים שלנו שבה יש חיישנים שאנחנו מתקינים בבתי עסק ומבנים שונים, ומממשק לניהול תוכן, בו אנחנו יכולים להזין את התכנים שמושמעים, בהתאם לבית העסק. המשתמש שומע הכוונות מהרגע בו הוא מחליט לצאת מהבית לכיוון בית העסק, לדוגמא: 'הכניסה לקניון היא שלושים מטר מולך', כך הוא יודע איפה נמצא כל דבר ובאיזה מרחק וכיוון, וככה הוא יכול להתנייד. בנוסף קיימת אפשרות להתקשרות לנציג מקומי וקריאה לסיוע בעת הצורך. הפתרון מוטמע כיום במאות מוסדות בישראל ובעולם ולאחרונה הסתיים בהצלחה פרויקט הנגשת סניפי שופרסל ברחבי הארץ. בנוסף לכך, הטמענו את המערכת בסניפי מקדונלדס בכל הארץ, אוניברסיטאות שונות ועוד המון מקומות".

קרינה, לקוית ראייה שמשתמשת בשירות RIGHT HEAR, מספרת על השינוי שחל בחייה בעקבותו: "אני משתמשת בזה כבר כמה חודשים. קיבלתי הרבה יותר עצמאות בעזרת החברה, אני יכולה ללכת למקומות שלא יכולתי להגיע אליהם לפני. להסתובב איפה שאני רוצה בלי לבקש עזרה מאנשים. זה כאילו שקיבלתי את העיניים שלי בחזרה. אני מקווה שהרבה יותר בתי עסק ישתמשו בשירות וינגישו את עצמם לעיוורים ולקויי ראייה, כי כך אנחנו בסופו של דבר בוחרים לאן ללכת".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. בני סדן

    תמיד משמח לראות חברות טכנולוגיות ישראליות מצליחות בעולם, ועוד מדהים יותר כמה השאיפה של הישראלים לעזור לזולת באה לידי ביטוי. לא פלא שגם מה שהחבר'ה האלה עושים וגם מה ש https://www.orcam.com/ עושים זה פשוט להקדיש את חייהם ללעזור לעיוורים. מרגש אין מה להגיד…

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר