רחלי בן ארי סקעת ואילן כהן. צילום עזרא לוי
רחלי בן ארי סקעת ואילן כהן. צילום עזרא לוי

טענות לליקויים בתהליך הבחירות בסניף הליכוד ברעננה

איומים והפעלת לחצים, אלו הן הטענות שמעלה רחלי בן ארי סקעת נגד אילן כהן ופעיליו בערר שהגישה על תוצאות הבחירות. כהן בתגובה: "אני עסוק בעשייה ולא באכלו לי שתו לי" 

פורסם בתאריך: 8.7.18 16:53

בבחירות של סניף הליכוד ברעננה, שהתקיימו ב-12 ביוני, גבר המועמד אילן כהן על רחלי בן ארי סקעת, היו"ר המכהנת, בקול אחד. לפני כשבועיים הגישה בן ארי ערר לבית הדין של הליכוד וטענה כי יש פגם בתוצאות. בערר שהגישה נכתב: "בהתאם לפניות שקיבלתי מחבריי במועצת הסניף אשר הביעו חרטה והודו בפניי כי הופעל עליהם לחץ לא סביר ולאחר סופ"ש מלא ברגשות אשמה ותסכול החליטו לספר לי על ההתנהלות ולבדוק כיצד ניתן לתקן את ההצבעה".

אחד מחברי הסניף שפנו לסקעת הוא עובד עירייה שבחר להישאר בעילום שם מחשש למקום עבודתו. בתצהיר שהגיש הוא טען להפעלת לחצים ועל שינוי ההצבעה ברגע האחרון מחשש לאובדן  מקום עבודתו. "במשך שבועיים פנו אלי מספר גורמים וביקשו ממני  לתמוך באילן כהן", נכתב בתצהיר, "חלק מן הגורמים שייכים למקום עבודתי ובשל הלחץ הפסיכולוגי והנפשי שהפעילו עליי והחשש למקום עבודתי פעלתי שלא על פי צו מצפוני והצבעתי לאילן כהן, הדבר גרם לי לעוגמת נפש ואני מבקש לפסול את עצמי".

אישה נוספת שהגישה תצהיר עבור בעלה, חבר סניף הליכוד, לו היא משמשת אפוטרופוס, טוענת שכשהלכה עם בעלה להצביע, תומכי אילן כהן החליפו את הטופס שהיה בידו ולחצו עליו להצביע לכהן. "טרם כניסת בעלי להצבעה בקלפי, הקיפו את בעלי ואותי תומכי אילן כהן והתקיפו אותו מילולית בצעקות ואיומים תוך שחטפו מידי בעלי את פתק ההצבעה שהגיע איתו", נכתב בתצהיר, "במהלך חודש מאי 2018 ועד למועד הבחירות התקשרו לבעלי פעילים מטעמו של כהן והודעתי להם שבעלי מצביע עבור המועמדת רחלי ותומך בה כבר במשך שנים. במהלך ההצבעה בקלפי פנה המועמד אילן כהן אל בעלי וצעק לעברו:  'אתה חולה ואסור לך להצביע'. לאור האיומים  בעלי קיבל טופס חדש והצביע לכהן".

מטעם אילן כהן נמסר: "אני עסוק בעשיה הציבורית אין תגובה לאכלו לי שתו לי".

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר