צילום א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

"הדבר החשוב ביותר בנישואים, מעבר לאהבה, זה היכולת להתפשר ולוותר"

הפרלמנט העירוני עונה שאלה אחת בשבוע. והפעם: מה הדבר הכי חשוב בחיי נשואים?

פורסם בתאריך: 28.7.18 18:17

שלומי חננאל

הפרלמנט- חננאל שלומי

"לדעתי הדבר החשוב ביותר בנשואים, מעבר לאהבה,זה היכולת להתפשר ולוותר. לא תמיד בני זוג רואים עין בעין ומטבע הדברים חיים משותפים של שני בני אדם שונים יכולים להוביל לריבים וחיכוכים. לכן צריך לדעת לתת מעצמך ולוותר בשביל השני מתוך אהבה גדולה גם כשלא רוצים וכשלא מתאים. זה הסוד לנישואים בריאים וטובים".
(חננאל שלומי, תושב רעננה, הוא הבעלים של בית הקפה אחוזת הלחם)

קארי פכטר

קארי פכטר. צילום: עזרא לוי

צילום: עזרא לוי

"נישואים הם שיתוף של שני אנשים כאשר לפעמים מדובר על אנשים מתרבויות שונות ותפיסות שונות, שהדבר שאיחד אותם זו אהבה. אצל כל זוג מדובר בצורת אהבה אחרת. אהבה לא מבדילה בין אנשים ותרבויות. אני מציעה לזוגות לכבד תמיד את הצד השני, לא לחכות שהשני יגיד מילה טובה או יפה אלא להבין שמדובר בשיתוף, באמון ואהבה. חשוב להמעיט בויכוחים, להעריך את מה שיש, לזכור את הרגעים המיוחדים ולהיזכר למה החלטתם להתחתן. הדבר החשוב בעיני הוא הערכה לבן הזוג, לעולם לא להמעיט מערכו יתרה מכך תמיד לפרגן להעניק תמיכה אהבה חיבוק אוהב, למצוא את הדברים הטובים ולכל אחד יש. להראות את האהבה לא להסתיר אותה. אני משוכנעת שגם אם יש לפעמים חילוקי דעות מומלץ לדבר עליהם. לעולם לא לשכוח ימים מיוחדים כמו ימי נישואין, ימי הולדת ולהיות יחד כאשר אפשרי. עבודה ופרנסה הם לא הבסיס, הבסיס הוא הזוגיות והנישואין, לכן לא צריך לעבוד עוד שעה בעבודה אם לא הכרחי, עדיף להיות עם בין הזוג".

(קארי פכטר, תושבת רעננה, היא פעילה חברתית)

מרי פארי

מרי הלן פארי, בעלת משרד תיוון: מרי פארי שירותי נדל"ן

"כמי שנשואה הרבה מאוד שנים, ואוהבת את בן זוגי, אני יכולה לומר בוודאות שישנם מספר נושאים שמאוד חשובים כדי לקיים זוגיות טובה לאורך שנים. הראשון הוא כמובן אהבה, אחר כך פרגון, כבוד, חברות, אמון הדדי,ולדעת מתי לוותר על האגו ולהעניק לצד השני את החשיבות העליונה. דבר נוסף שמאוד חשוב כדי להמשיך ולקיים את הקשר הטוב הינו צמיחה אישית של כל אחד מבני הזוג כדי שהחיים יהיו תמיד מעניינים, וכדי שיהיו לנו נושאים משותפים שמעניינים אותנו ומובילים אותנו קדימה. התחתנתי לפני 38 שנים, וכבר אז גרנו ביחד למעלה משנה כדי לחוות את קשר הזוגיות שלנו, הנישואין היו אך ורק דבר פורמלי שלא העניק יותר מדיי משמעויות מבחינתנו. כמובן שבמסלול חיינו חווינו גם עליות וגם מורדות אבל תמיד אני שמה את בן זוגי לפניי בכל דבר וכך גם הוא. עברנו הרבה דברים נפלאים ביחד אך הקשיים הם אלה שחישלו אותנו, אני מקווה, לעוד הרבה שנים של ביחד".
(מרי פארי הלן, תושבת רעננה, היא בעלת משרד התיווך מרי פארי שירותי נדל״ן)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יוסי

    נישואין צריכים טיפוח ואהבה כמו גידול שתיל. עבודה מהנה ואין סופית. שני הצדדים צריכים להשקיע בטיפוח הזוגיות לא רק הגבר המחזר – גם האישה. כל אחד לפי יכולתו צריך לתרום לקשר ולשני.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר