אורי זרחי מבעלי המסעדה וחמדה לוי מפקחת צהר פיקוח מזון
אורי זרחי מבעלי המסעדה וחמדה לוי מפקחת צהר פיקוח מזון

מהפכת הכשרות מגיעה לרעננה: עסק ראשון הצטרף למיזם הכשרות של ארגון רבני צהר

מסעדת לאנץ' בוקס אינדיה, הצטרפה למיזם הכשרות של ארגון רבני צהר. "אנחנו מזמינים את קהל שומר הכשרות להנות מאוכל הודי", אומר אורי שלום זרחי מבעלי המסעדה

פורסם בתאריך: 3.9.18 07:34

מסעדת לאנץ' בוקס אינדיה ברעננה, הצטרפה לאחרונה למיזם הכשרות של ארגון רבני צהר, והופכת לבית העסק הראשון בעיר שהצטרף למיזם.

"צהר פיקוח מזון" הינו מיזם של ארגון רבני צהר הנותן אלטרנטיבה לרבנות הראשית ומעניק שירותי פיקוח מזון למסעדות ובתי עסק בתחום ההסעדה. כיום, מיזם הכשרות האלטרנטיבי נותן שירות לכ- 100 מסעדות,בתי מלון ובתי עסק ברחבי הארץ. בניהם רשתות מובילות כמו ארומה ת״א , רשת "מיץ מרק" ו"פסטה בסטה".

"כאשר הקמנו את המסעדה לפני כחודשיים רצינו להיות כשרים ולכן בחנו את האפשרויות העומדות בפניהם והחליטו לשכור את שירותיהם של 'צהר פיקוח מזון'", אומר אורי שלום זרחי, מבעלי המסעדה,"התרשמו מרמת השירות הגבוה ומהאכפתיות של אנשי הארגון מבלי לפגוע ברמת הכשרות כלל. אנחנו מזמינים את הקהל שומר הכשרות ואוהבי הסביבה להגיע ליהנות מאוכל הודי משובח".

מארגון צהר נמסר: "צהר פיקוח מזון גאה על המסעדה הראשונה שקיבלה את כשרות ברעננה והיא הסנונית הראשונה לבקשות רבות נוספות מרעננה בפרט ומאזור השרון בכלל.  רעננה היא עיר מרכזית בשרון, איזור המהווה בסיס חשוב להצלחת המיזם ולהגדלת הכשרות בישראל".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. חב״ד

    באתר צהר

    https://www.tzohar.org.il/?page_id=21278

    כתוב –

    על התעודה של צהר וההבדל בינה לבין תעודת כשרות מהרבנות

    האם צהר מעניקה תעודת כשרות?
    חשוב להבהיר בראש הדברים שארגון רבני צהר אינו מעניק תעודת כשרות למסעדות ולבתי עסק. לא מדובר בתעודת כשרות אלטרנטיבית, וזאת מכיוון שעל-פי חוק מותר רק למועצת הרבנות הראשית (או רב שהיא הסמיכה) לתת תעודת כשרות לבתי עסק בארץ. אסור למסעדות שהן בפיקוח צהר להשתמש במונח ״כשר״ או במונחים הלכתיים כגון ״מהדרין״, ״תעודת הכשר״ וכד׳. אין להשתמש במונחים אלו במסעדה, או מחוצה לה, במודעות או באתרי אינטרנט.

    זה מה שהם כותבים

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר