עדני דגן. צילום: עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל
עדני דגן. צילום: עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

ניצחון ראשון למכבי רעננה בכדורסל נשים: "כיף לנצח את האקסית"

אחרי שלושה הפסדים בפתיחת העונה, הקבוצה של עדני דגן רשמה ניצחון בכורה ועוד על קבוצתו לשעבר בני יהודה. בריה גוס רשמה בכורה נהדרת עם 20 נקודות: "כיף לחזור, מרגישה כאן כמו בבית"

פורסם בתאריך: 7.11.18 16:19

קבוצת הנשים בכדורסל של מכבי רעננה זכתה השבוע בשעה טובה בניצחון בכורה בעונה הנוכחית בליגת העל וקטעה רצף של שלושה הפסדים מתחילת העונה. הקבוצה של עדני דגן גברה בבית 80:92 על בני יהודה והעניקה למאמנה הוותיק ניצחון בכורה בקבוצתו החדשה דווקא מול האקסית.

רעננה נטלה את ההובלה מהרבע הראשון ולהפסקה ירדה ביתרון 34:41. האורחות מבית דני ניסו לנגוס מעט בהפרש במחצית השנייה, אבל רבע אחרון מצוין מבחינה התקפית, אותו ניצחה רעננה 23:29 הבטיח לה כאמור ניצחון ראשון בעונת 2018/19. שאקילה תומאס הייתה רמה אחת מעל כולן והציגה שורה סטטיסטית נפלאה של 31 נקודות (68% מהשדה) לצד 9 ריבאונדים, 5 חטיפות ולא פחות מ-36 נקודות מדד. בריה גוס, שהחליפה את קייטלין רמירז ושבה לקבוצה בה שיחקה בעבר קלעה 20 נקודות. עוד קלעו למנצחת: מאי דיין 17, אמבר אורנג' 10, ליאור גרזון 9, אופיר קסטן 3 ומורן ספיר 2.

"זה היה המשחק הראשון שלי וכיף לחזור, אני אוהבת את רעננה וישראל ומרגישה כאן כמו בבית", אמרה גוס. "אני אוהבת מאוד את החברות החדשות שלי לקבוצה ושמחה מאוד שזכינו בניצחון הזה". "תמיד כיף לנצח את האקסית", הוסיף עדני דגן. "הניצחון הזה היה חשוב לנו מאוד ואנחנו יוצאים בהרגשה טובה לפגרת הנבחרת. עשינו שינוי שהתברר כנחוץ, בריה הגיעה רק בשישי שעבר ונצטרך לשנות קצת את הסיסטם והסגנון שלנו, כך שהפגרה באה לנו בזמן. ננוח כמה ימים וניכנס בחזרה לעניינים". בקבוצה שמחו לשמוע כי ליאור גרזון זומנה השבוע לסגל הנבחרת.

ליגת העל יצאה כאמור לפגרה בת כשלושה שבועות, במהלכן תפגוש הנבחרת בחוץ את פורטוגל ויוון במסגרת קמפיין מוקדמות אליפות אירופה. ב-26 בחודש תשוב הליגה לפעילות ורעננה תנסה להמשיך במומנטום החיובי כשתשחק בחוץ מול הפועל ראשון לציון.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר