ההצגה "גט" צילום אורלי גוטיק
ההצגה "גט" צילום אורלי גוטיק

רומנטיקה, גירושין ומשחקי הכס: מה עושים השבוע ברעננה

האופרות האהובות, שירה בציבור בסימן רומנטיקה והצגת היחיד "הגט" - ריכזנו בשבילכם במקום אחד את כל מה שקורה השבוע ברעננה

פורסם בתאריך: 25.11.18 17:27

יום שני: העיקר הרומנטיקה

הכינו את הסרעפת והזמינו בייביסיטר: היכל התרבות ביד לבנים יארח לערב אחד את מועדון הזמר לשירה מונחית בציבור של שירי האהבה הגדולים של המוסיקה הישראלית.
על הבמה: שלישיית רומנטיקה, אנה שפיץ, אהרלה סייקס, אבי חן ותזמורת "ביג זבנג" בת שבעה עשר הנגנים, בניצוחו של אלכס קנצברג. את הערב תנחה הזמרת הילה איתן. באירוע השירה יחכו לכם ביצועים מפתיעים וסוחפים של שירים מוכרים כמו: "לילה בחוף אכזיב", "הנשיקה הראשונה", "אנו נפגש", "קח לך אישה", "אינך יכולה", "בלדה לשוטר", "כשאת בוכה את לא יפה", "סרנדה", "אין כמו יפו בלילות" ועוד.

ערב הזמר יתקיים ביום שני (26.11) בשעה 20:30 בהיכל התרבות יד לבנים. מחיר כרטיס נע בין 90-110 שקלים, וניתן לרכוש כאן

יום חמישי: "הגט"

במסגרת יום המאבק הבינלאומי באלימות נגד נשים, תעלה השבוע ההצגה "הגט" באודיטוריום יד לבנים ברעננה. המחזה מבוסס על סיפורה של שרי דיסקינד, בתו של רב מקובל, אם חרדית לארבעה ילדים שנלחמה במוסד הרבנות במשך חמש שנים כדי לקבל מבעלה גט. דיסקינד החליטה לקחת את סיפור חייה ולצד המחזאי אלירן כספי, להעלות אותו על הבמה. נופר בוקר מגלמת את דמותה של דיסקינד בהצגת היחיד, שממחישה במשך קצת יותר משעה את מאבקן היום יומי של נשים רבות בסרבני גט, ואת הדרך מלאת המכשולים בה הן צועדות בכדי לצאת לחופשי ממוסד הנישואין בו הן כלואות בניגוד לרצונן. "ההצגה מגוללת את סיפור חיי", מספרת דיסקינד, "היא עוסקת בילד שגדלה בבית חרדי עם אבא רב, ובוחרת להתחתן עם אהוב ליבה אך מגלה כי חייה הפכו לגיהינום. במאבק לחירות היא עומדת מול בעלה הסרבן ומערכת שלמה שפועלת נגדה".

ההצגה תעלה ביום חמישי (29.11) בשעה 21:00 באודיטוריום יד לבנים. מחיר כרטיס הוא 30 שקלים, וניתן לרכוש כאן

יום שבת: אופרות כל הזמנים

פאברוטי זה כאן: המשכן למוסיקה ואומנויות ברעננה מזמין אתכם להצטרף למסע סוחף ומוסיקלי בעולם האופרה, ולהאזין ולצפות באופרות אהובות מכל הזמנים. מה מחכה לכם? הלהיטים האהובים והמוכרים, מ"חליל הקסם" ו"נישואי פיגרו" ל"ספר מסוויליה", "ריגולטו", "כרמן", "לה טרוויאטה" ועוד. המופע הוא בניהולה המוסיקלי של יעל קרת, ובהשתתפות סולניות האופרה הישראלית טל ברגמן, יעל לויטה, ענת צ'רני, אנסטסיה קלוואן וטלי קצף.

המופע יתקיים ביום שבת (1.12) בשעה 21:00 במשכן למוסיקה ואומנוית רעננה. מחיר כרטיס נע בין 90-180 שקלים, וניתן לרכוש כאן

אירועים נוספים:

יום ראשון (25.11) – "פוגשים השראה" – מפגש עיתונאי וספרותי עם טובה נווה, יתקיים בשעה 19:30 באודיטוריום יד לבנים. מחיר כרטיס הוא 25 שקלים וניתן להזמין כאן.

יום שלישי (27.11) – חיות וסיפורים עם אלי אופיר – פעילות לימודית חוויתית לילדים בגילאי גן חובה – כיתה ב'. יתקיים בשעה 17:00 בכיתה 1 באשכול פיס. מחיר כרטיס הוא 40 שקלים, וניתן להזמין כאן.

יום רביעי (28.11) – עולם המוסיקה הקלאסית עם רועי עלוני – הרצאות על מיטב המוסיקאים הקלאסיים ושילוב של קטעי נגינה. יתקיים בשעה 19:30 באודיטוריום יד לבנים. מחיר כרטיס נע בין 85-90 שקלים, וניתן לרכוש רק במוקד "קול טיקט" 8864*.

יום חמישי (29.11) – "רעננה על הבמה" – תחרות זמרים צעירים עם השופט אוהד שרגאי (עילי בוטנר וילדי החוץ). הכניסה חופשית לציבור הרחב, האירועי יתקיים בשעה 20:00 במועדון המרתף.

יום שישי (30.11) – "משחקי הכס" – הרצאה מפי עו"ד עידן אבוהב על מאבקי הכוח בין המערכת הפוליטית לבית המשפט העליון. ההרצאה תתקיים בשעה 11:00 באודיטוריום יד לבנים. מחיר כרטיס נע בין 80-100 שקלים, וניתן לרכוש רק במוקד "קול טיקט" 8864*.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר