איתן גינזבורג. צילום עזרא לוי
איתן גינזבורג. צילום עזרא לוי

גינזבורג נפרד: "אני מודה על הזכות הגדולה שהייתה לי לשרת את תושבי רעננה"

עם כניסת חיים ברוידא ללשכת ראש עיריית רעננה, מסיים איתן גינזבורג את תפקידו. "אמשיך לפעול כחבר מועצת עיר למען התושבים", הוא הבטיח

פורסם בתאריך: 4.12.18 08:02

חיים ברוידא נכנס הבוקר לתפקידו כראש עירייה תרעננה, מה שאומר שאיתן גינזבורג מסיים את תפקידו. גינזבורג בן ה-41 נבחר על ידי מועצת העיר למלא את מקומו של זאב בילסקי שעבר לכהן כראש מטה הדיור במשרד האוצר. גינזבורג גדל והתחנך ברעננה, הוא נבחר לראשונה למועצת העיר בשנת 2003 כשהיה כסטודנט, והיה אז לחבר המועצה הצעיר ביותר בתולדות העיר.
במהלך השנים ועד לתפקידו האחרון כראש העירייה, כיהן במגוון רחב של תפקידים, ביניהם סגן ומ"מ ראש העירייה, יו"ר ועדת המשנה לתכנון ובנייה והאחראי על התכנון והפיתוח העירוני. הוא יזם והוביל, בין השאר, את תוכנית המתאר הכוללנית לרעננה, פיתוח השכונות החדשות נווה זמר, נאות שדה ונאות עוזי, תכנון ובניית הספורטק החדש, קידום פרויקטים רבים של התחדשות עירונית, והביא את רעננה להיות העיר הגדולה הראשונה בישראל עם ועדה מקומית עצמאית ומוסמכת.
בהודעת העירייה נכתב כי גינזבורג פעל לפיתוח איזור התעשייה והבאת חברות מובילות, שדרוג שכונת רסקו, הובלת מהפכת התחבורה שכללה פיתוח תשתיות תחבורה, פתיחת כביש 531 לשני הכיוונים ופתיחתן של שתי תחנות רכבת בעיר. גינזבורג פעל לקידום תוכנית "כיכר העיר", הנגשות פיזיות לבעלי מוגבלויות, התקנת צגי שניות ברמזורים, תוכנית אב עירונית רב שנתית לסלילת רשת שבילי אופניים ברחבי העיר, לרבות בשכונות החדשות נאות שדה, נאות עוזי ונווה זמר, רחוב ויצמן, דרך הפארק, רחוב בן גוריון ועוד. בנוסף ליווה באופן אישי את פרויקט "מסך עולה" – תכנית העצמה אישית לבני נוער, אשר בו לקחו חלק מאות בני נוער לאורך השנים. גינזבורג גם פעל רבות למען בעלי החיים בעיר, כולל שדרוג ושיפוץ הכלבייה העירונית, הצבת מתקנים להאכלת חתולים, תוך כדי שיתוף פעולה פורה עם עמותות אשר פועלות למען בעלי החיים ברעננה.
בתקופת כהונתו של גינזבורג, החלה העירייה לשדר בשידור ישיר בפייסבוק את ישיבות מועצת העיר.

גינזבורג אמר: "בחרתי להקדיש את חיי לשליחות הציבורית למען העיר והקהילה שכל כך יקרים ללבי, מתוך אמונה אמיתית שזוהי הזירה שבה ניתן להשפיע ולעשות טוב למען החברה ולמען יצירת איכות חיים גבוהה. אני מודה על הזכות הגדולה שהייתה לי לשרת את תושבי רעננה כראש העיר בתקופת המעבר החשובה הזו. כחבר מועצת העיר, אמשיך לפעול למען התושבים, לקדם את נושא הדיור לצעירים, פתרונות לנושאי התחבורה והחניה ושיפור השירות.
אני מחויב לעיר ולתושביה ביחד עם חברי לסיעת לב ולשותפים נוספים במועצה״.

במכתב הפרידה ששלח גינזבורג לעובדי העירייה כתב בין השאר: "הייתי שותף להתוויית המדיניות העירונית ולפעילות השוטפת של העירייה ונחשפתי שוב ושוב לעשייה הענפה בכל תחומי החיים, שאתם, עובדי העירייה מבצעים מדי יום במקצועיות, במסירות אין קץ, באכפתיות ובגאווה במטרה לשרת את תושבי רעננה. פגשתי עובדים מסורים המשקיעים מעל ומעבר, חדורי תחושת שליחות, אשר יחד עם הנהגת העיר פעלו על מנת להעניק את רמת השירות הטובה ביותר״.

איתן גינזבורג ישא דברים במועצת העיר החגיגית שתתקיים ביום חמישי.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר