ראש העיר חיים ברוידא ועופר בן דור. קרדיט: אורנה ראובני
ראש העיר חיים ברוידא ועופר בן דור. קרדיט: אורנה ראובני

חבר המועצה עופר בן דור, מספר 2 של ברוידא, התפטר ממועצת העיר

"בימים האחרונים נוצרו נסיבות חדשות בחיי, נסיבות פורצות דרך ומרגשות", הסביר בן דור. במקומו ייכנס רחמים שלום, שאומר: "אני גדלתי על עוזי כהן, אני ממשיך דרכו"

פורסם בתאריך: 15.1.19 12:27

חבר מועצת העיר, עופר בן דור, הודיע הבוקר (שלישי) על התפטרותו ממועצת העיר. בן דור, איש עסקים רענני ויזם של מספר פרויקטים חברתיים, כיהן כמס' 2 ברשימתו של ראש עיריית רעננה חיים ברוידא. מיד לאחר שהגיש את התפטרותו לראש העיר, שלח בן דור הודעה לתקשורת, ובה כתב:

"בסוף חודש ספטמבר האחרון נעתרתי לבקשתו של חברי חיים ברוידא והחלטתי להצטרף אליו כמספר 2 ברשימה", נכתב בהודעה, "לקראת ההתמודדות בבחירות ברעננה. ההערכה הרבה שלי לחיים והאהבה והאכפתיות שלי לעירי רעננה היו גורם משמעותי בהחלטה. זו הייתה לי הזכות להיות שותף מלא לניצחון בבחירות ולהכתרתו ההיסטורית של חיים ברוידא כראש העיר החדש של רעננה. בתום מסע מורכב ומאתגר הצלחנו גם להרכיב קואליציה רחבה. לבקשתו של ראש העיר הסכמתי לקבל על עצמי את תפקיד המשנה לראש העיר, כולל אחריות על תחומים רחבים ומשמעותיים. מראש הודעתי שאמלא את התפקיד בהתנדבות מלאה".

"ב-20 השנים האחרונות מילאתי תפקידים בכירים בהם הובלתי מערכות גדולות, עסקיות וחברתיות. היתה לי הזכות להבריא ארגונים גדולים, לנהל חברות ענק, ליזום פרוייקטים כלכליים, להקים ולעמוד בראש חברות בארץ ובחו"ל הפעילות גם בימים אלה. במקביל, היתה לי הזכות ליזום ולהקים (ביחד עם משפחתי ועם אחרים ) מיזמים חברתיים פורצי דרך – ביניהם , ארגון "180 מעלות" (פעילות ספורטיבית לילדים ובוגרים עם מוגבלויות) , מיזם "אכפת לי ממך" (להשרשת תרבות של אכפתיות בחברה הישראלית), מיזם חברתי "מסעי" ( לשיקום נערות במצבי מצוקה וסיכון), הקמת קבוצת ריצה לאנשים עם פוסט טראומה, הובלת משלחות של אנשים עם מוגבלויות לטיפוס אל פסגות ההרים הגבוהים, ועוד. בכל פעילויותיי עמד ועומד תמיד לנגד עיניי החזון שלי לעשות את העולם הזה טוב יותר: עולם ערכי, אנושי, אכפתי. עולם שבו עשייה למען הזולת היא חלק מהשיגרה. עולם שבו ניתן להרוויח ולהצליח כשפועלים בהגינות וביושר".

עופר בן דור

עופר בן דור

"בימים האחרונים נוצרו נסיבות חדשות בחיי. נסיבות פורצות דרך ומרגשות המאפשרות לי להגשים מטרות חברתיות וכלכליות שברצוני להגשים. לאחר התלבטויות לא פשוטות, הגעתי למסקנה, שלאור המצב החדש שהתהווה, המימוש האופטימלי של יכולותיי ושל פוטנציאל התרומה החברתית והכלכלית שלי יהיה במרחבים שמחוץ למערכת המוניציפאלית. מהר מאוד הבנתי שמימוש ההזדמנויות החדשות – בנוסף לתפקידיי בראש הארגונים השונים – לא יוכל להתקיים באופן אפקטיבי לצד תפקידיי במועצת העיר. לכן , פניתי הבוקר לחברי, ראש העיר חיים ברוידא, וביקשתי להשתחרר מתפקידיי במועצת העיר רעננה. חיים נכנס לתפקידו עם מוטיבציה אדירה להפוך את רעננה לעיר המובילה בישראל. אני משוכנע שמנהיגותו וכישוריו , לצד הצוות המוביל שבחר , אכן יניבו את ההישגים המרשימים להם התחייב. אמשיך לסייע לחיים ולעיר רעננה ככל שאוכל – גם במקביל לעיסוקיי האחרים. אני מאחל לראש העיר שלנו הצלחה ענקית בקדנציה המרגשת שלפניו ושולח את תודתי וברכותיי לחבריי במועצת העיר, לעובדי עיריית רעננה ולכל תושבי העיר".

מי שייכנס למועצה הוא רחמים שלום, מספר 4 ברשימת "חיים ברעננה" של חיים ברוידא. שלום, 61, הוא תושב רעננה ומועסק כיום על ידי עיריית רמת גן כמנהל לוגיסטיקה ואחזקה ומכהן כגזבר ארגון עובדי העירייה. "אני אשמח  לשרת את העיר נאמנה", אמר שלום לצומת השרון בעקבות התפטרותו של בן דור, "ולהיות אוזן קשבת לעובדים ולתושבים, ולעשות את העבודה שעוזי כהן היה עושה. אני גדלתי על עוזי כהן, אני ממשיך דרכו".

רחמים שלום, חבר המועצה הנכנס. קרדיט: יהודית הופמן

במסגרת ההסכמים הקואליציונים, בן דור קיבל על עצמו את תפקיד ממונה על תחומי האסטרטגיה, הסברה, עיר חכמה ודיגיטלית ואחראי על מנהלת העסקים וכמו כן מונה לאחראי על מנהל הנדסה. בנוסף מונה בן דור לתפקיד משנה לראש העיר. מטעם חיים ברוידא נמסר כי רחמים שלום לא יקבל על עצמו את כל התפקידים בהם בן דור כיהן – תיק הממונה על תחום האסטרטגיה ותיק הממונה על מנהל ההנדסה יישארו אצל ברוידא, ולגבי שאר התפקידים טרם התקבלה החלטה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר