הדמיה של פרויקט EVERGREEN של חברת מעוז דניאל. באדיבות: טרי דויזין
הדמיה של פרויקט EVERGREEN של חברת מעוז דניאל. באדיבות: טרי דויזין

חמישה חדרים ב-2.9 מיליון: אושר חלק נוסף בפרויקט EVER GREEN

חברת "מעוז דניאל" תבנה שני בניינים נוספים שיכילו 24 דירות בשכונת נווה זמר ברעננה. כל המחירים בפנים

פורסם בתאריך: 28.1.19 08:36

בשבוע שעבר קיבלה חברת "מעוז דניאל" את היתר הבנייה הנדרש להקמת שני בניינים נוספים בפרויקט "EVER GREEN" שבשכונת נווה זמר. שני הבניינים הנוספים יצטרפו לחמישה בניינים בפרויקט, שבימים אלו כבר נמצאים בשלבי גמר. בחברה מספרים כי עד כה נמכרו כ-70% מהדירות בפרויקט.

שני הבניינים הנוספים בפרויקט עתידים לכלול 24 יח"ד, כאשר כל בניין הוא בן שבע קומות ומכיל 12 דירות. תמהיל הדירות בפרויקט כולל דירות 4-5 חדרים, דירות גן 5 חדרים, דירות פנטהאוז מיוחדות ודופלקסים. לכל הדירות חניה בחניון התת קרקעי המשותף ומחסן. על התכנון האדריכלי הופקד האדריכל יגאל שמיע. אכלוס בשלושה מתוך שבעת הבניינים בפרויקט צפוי להתחיל כבר באביב הקרוב.

בחברת מעוז דניאל מספרים כי בין הדירות שנמכרו עד כה ניתן למצוא דירות 4 חדרים בשטח 92 מ"ר ועוד 14 מ"ר מרפסת שנמכרה במחיר של 2.5 מיליון שקל, דירת  5 חדרים בקומה החמישית בשטח 129 מ"ר ועוד 12 מ"ר מרפסת שנמכרה במחיר של 3.1 מיליון שקל ומיני פנטהאוז בן 4 חדרים בשטח 92 מ"ר ועוד 45 מ"ר מרפסת שנמכר במחיר של 2.7 מיליון שקל.

בין הדירות שנותרו למכירה בפרויקט ניתן למצוא:

דירות 5 חד' בשטח של כ-130 מ"ר ומרפסת של כ-14 מ"ר לאכלוס בקיץ הקרוב במחיר של החל מ- 2.9 מיליון שקלים.

4 דירות מיני פנטהאוז בלבד בנות 5 חד'. מיני פנטהאוז- 123 מ"ר בנוי ועוד 28 מ"ר מרפסת, בן 5 חדרים החל מ- 3.4 מיליון שקל.

2 מיני פנטהאוז צפוני עם הנוף של שמורת הטבע, שדות בצרה והים בשטח של 134 מ"ר ועוד 86 מ"ר מרפסת, 5 חדרים במפלס אחד- 4.1 מיליון שקל.

3 דופלקסים בלבד- 170 מ"ר ועוד מעל 200 מ"ר מרפסות בשני מפלסים, 6-7 חדרים מפרט עשיר לרבות מערכת "בית חכם" החל מ- 4.9 מיליון שקל.

דירת גן אחת בלבד של 5 חד'  אכלוס בקיץ הקרוב- 128 מ"ר ועוד 60 מ"ר גינה- 3.2 מיליון שקל.

לדברי איתמר מלכה, סמנכ"ל בחברת מעוז דניאל: "רעננה היא אחת הערים המבוקשות בארץ. שכונת נווה זמר נתפסת כשכונה חדשה ואטרקטיבית ועל כן, מושכת אליה אוכלוסייה איכותית ומגוונת השואפת לגור בסביבה טובה ונעימה. מיקומו של הפרויקט בחלקה הצפוני של השכונה הפונה לשדות הפתוחים בשילוב עם תכנון מוקפד של 2-3 דירות בקומה וכחברה מבצעת ששמה דגש רב על רמת ביצוע בסטנדרט גבוה ללא פשרות, מאפשר לנו להעניק לרוכשים את המוצר האיכותי ביותר בשכונה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר