רחוב הירדן
רחוב הירדן

בין הבתים הפרטיים ברחוב הירדן: שני בניינים בני שבע קומות

הועדה המקומית לתכנון ובניה אישרה בשבוע שעבר תכנית להפקדה ברחוב הירדן שמורכב ברובו מבתים פרטיים, במסגרתה מתוכננים לקום ברחוב שני בניינים בני שבע קומות שיכללו 54 יחידות דיור. היזם: "הבקשה מתאימה לתכנית המתאר העירונית"

פורסם בתאריך: 10.2.19 18:09

הוועדה המקומית לתכנון ובניה, אישרה להפקדה תכנית לתוספת של 28 יחידות דיור לתכנית קיימת שכבר כוללת 26 יחידות דיור, על קרקע ברחוב הירדן ברעננה. אם התכנית תאושר, צפויים לקום ברחוב הקטן שנושא אופי כפרי של בתים פרטיים, שני בניינים המתנשאים לגובה של שבע קומות (שש קומות מעל קומת קרקע) שכוללים בתוכם 54 יחידות דיור.

למרות שינוי הנוף הקיצוני שצפוי ברחוב בעקבות הבניה, היזם, מלאכי ריינר, אומר כי הבקשה תואמת לתנאי תכנית המתאר הכללית של רעננה. "הבקשה מתאימה לתכנית המתאר העירונית", אומר ריינר, "בתכנית המתאר מציינים מצד אחד בתים פרטיים ומצד שני בנייה גבוהה".

יש לציין כי תכנית המתאר של רעננה משרטטת קווים כלליים והגבלות שקובעים את אופי הבנייה בעיר, ואכן מאפשרת בנייה גבוהה לצד בתים פרטיים. למרות זאת, הקמת בניינים גבוהים ברחובות קטנים גורמת פעמים רבות להתנגדות עזה מצד התושבים, שנאבקים כדי לשמר את אופיו של הרחוב, ולמנוע תנועה כבדה ופקקים שנגרמים מתוספת של עשרות יחידות דיור. כך לדוגמא, נאבקו דיירי רחוב ביאליק בהחלטה להקים בניינים בני שש קומות ברחוב, וכמוהם נאבקו דיירי רחוב קלאוזנר בהחלטה להקים בניין בן שבע קומות ברחוב.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר