תחנת רכבת רעננה דרום צילום רכבת ישראל
תחנת רכבת רעננה דרום צילום רכבת ישראל

עקב עיצומים של עובדי הרכבת: צפויים ביטולים ושיבושים בקווים

כבר ברכבות הראשונות שהחלו לפעול הבוקר, ביניהן רכבת בקו רעננה-באר שבע, החלו שיבושים וביטולים. עיכובים נוספים צפויים במהלך היום, הציבור מתבקש להתעדכן באתר ואפליקציית רכבת ישראל

פורסם בתאריך: 20.2.19 10:54

רכבת ישראל הודיעה הבוקר (20/02) על שיבושים וביטולים בקווי הרכבות ברחבי הארץ, ביניהם בקו רעננה-באר שבע (הרכבת של שעה 6:59 בקו זה יצאה מראש העין במקום מרעננה). השיבושים והעיכובים נגרמים כתוצאה מעיצומים בהם נוקט ועד עובדי הרכבת, בעקבות החלטת הרכבת ההנהלה להוסיף זמן נהיגה לכל נהג קטר. הבוקר הודיעו עשרות נהגי רכבת שלא יופיעו לעבודה כי הם חולים.

מרכבת ישראל נמסר: "בעומס הכבד המוטל כיום ממילא על רכבת ישראל הפועלת במלוא כוחה ובתפוסה ממוצעת של 160 אחוז, התנהלות כוחנית ולא ראויה שכזו הינה מיותרת. מוטלת על כתפי ההנהלה והעובדים אחריות גדולה לנוסעים ואנו מצפים מהנהגים, כמו כלל העובדים לנהוג במידת האחריות הראויה. אנו עדים הבוקר להתנהגות פראית ולא אחראית בהובלת הועד בהצהרות על חולי נהגים ופקחים באופן שפוגע בנוסעים. אנו מצרים על כך וקוראים לועד להתעשת". בוועד העובדים דחו את הטענות של ההנהלה.

ברכבת ישראל מוסרים בנוסף כי כדי להתעדכן בביטולים ובשיבושים נוספים במהלך היום, ניתן לקבל מידע שוטף במוקד השרות, באפליקציה ובאתר הרכבת.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר