מפת רעננה. באדיבות עיריית רעננה
מפת רעננה. באדיבות עיריית רעננה

פרסום ראשון: רעננה תחולק לשישה רובעים

ששת הרובעים בעיר יהיה מחולקים על בסיס חלוקה גיאוגרפית, כך ששכונות צמודות יהיו ככל הנראה באותו הרובע. טרם נקבעה החלוקה הרשמית. לכל רובע ימונה מנהל, שיהיה עובד עירייה שיקודם לתפקיד

פורסם בתאריך: 21.2.19 15:01

פרסום ראשון: ל"צומת השרון" נודע כי ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, הודיע בישיבה בעניין תכנית הרובעים של רעננה על התחלה בתהליך חלוקת העיר לשישה רובעים, חלוקה שתתבצע בצורה גיאוגרפית, כך ששכונות הצמודות זו לזו ישתייכו ככל הנראה לאותו הרובע. הרובעים יחולקו בצורה הבאה: רובע צפון, רובע דרום, רובע מזרח, רובע מערב ושני רובעים במרכז. נציין כי התהליך רק החל באופן רשמי, וטרם נקבעה חלוקה סופית של הרובעים עצמם.

לכל רובע ימונה מנהל רובע, כאשר תפקידו יהיה להיות בקשר ישיר עם התושבים ולפתור בעיות ברובע שלו, להוות חוליה מקשרת בין תושבי הרובע לבין אגפי העירייה, לעדכן תושבים בפעילויות ועבודות תשתית ברובע, ולתאם פעילות ועבודה מול גורמי העירייה וגורמי חוץ כמו חברת החשמל ותאגיד המים. מנהלי הרובעים יהיו עובדי עירייה בשכר, ולשם כך ייבחרו שישה עובדי עירייה קיימים שיקודמו לתפקיד.

יש לציין כי תכנית ששת הרובעים הייתה חלק ממצע הבחירות של סגן ראש עיריית רעננה ניר קריסטל, שביקש להטמיע את התכנית בכדי לשדרג ולשפר את השירות הניתן לתושבים על ידי העירייה.

חלוקה לרובעים היא שיטה מוכרת שנעשתה בעבר בערים כמו פתח תקווה. למרות יתרונות השיטה, החלוקה לעתים גוררת סכסוכים בין שכונות שלא רוצות להיכלל באותו הרובע, כמו במקרה של שכונות קרול, נווה גן ושיפר בפתח תקוה, שם סירבו רבים מתושבי נווה גן החדשה יחסית, להיכלל באותו הרובע עם שכונות שיפר וקרול הוותיקות יותר.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ויקטור חסון

    סתמיותר. בסה"כ הדבר היחיד שייצא מזה זה העלאה במשכורות ואולי אף תוספת עובדים מיותרים בעירייה. לתושבי העיר לא ייצא מזה שום דבר נוסף מועיל. רק הוצאות נוספות בתקציב העירייה שגם ככה לא משהו….

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר