רחוב אחוזה צילום עזרא לוי
רחוב אחוזה צילום עזרא לוי

פרסום ראשון: תכנית הנת"צ תוקפא, אבל סיכוי גדול שהנת"צ יעבור באחוזה גם בתכנית החדשה

מעשית מדובר ככל הנראה בביטול התכנית הקיימת, ובהכנת תכנית חדשה על ידי העירייה. כך סוכם בפגישה שהתקיימה הבוקר בין מספר גורמים. בעירייה מדגישים שהתכנית החדשה תתחשב בצרכי התושבים ובעלי העסקים בעיר

פורסם בתאריך: 3.3.19 12:07

פרסום ראשון: תכנית הנת"צ הישנה תבוטל לגמרי, או לכל הפחות תוקפא, כך נקבע בישיבה הבוקר בין ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, לבין סמנכ"לית נתיבי איילון, טליה כהן וולף. על פי גורמים בכירים בעירייה, בפגישה עצמה טען ברוידא כי בשנים האחרונות לא התנהלה שקיפות כלל בנושא הנת"צ, וכי מקור הבעיה הוא לא בביטול פניות או הארכת רמזורים אלא בתכנית כולה, שלא מתוכננת לתת מענה לתושבי רעננה ובעלי העסקים ברחוב אחוזה. כמו כן טען ברוידא, כי העירייה לא תסכים לבצע או לעבוד על תכנית שלא נחשפו פרטיה עד הרגע האחרון ורוב המידע הוסתר מעיני הציבור וחברי המועצה.

בעקבות כך, סיכמו הצדדים על ביטול או הקפאת תכנית הנת"צ הישנה, ועל הצגת תכנית חדשה על ידי העירייה. לדברי אחד הגורמים שהשתתפו בפגישה, דובר על כך שגם בתכנית החדשה הנת"צ יעבור באחוזה. גורם אחר בעירייה טען שאין עדיין החלטה סופית לגבי מיקום הנת"צ בתכנית החדשה, וכל האפשרויות נבחנות. בעירייה אמרו היום שהתכנית החדשה תמלא את צרכי התושבים ובעלי העסקים בעיר. בפגישה נכחו גם מנהל אגף ההנדסה פרץ אוסנברג, סגני ראש העיר חיים גולדמן, איתן גינזבורג וניר קריסטל, וחבר המועצה יקי ודמני, שהיה מהוגי הרעיון של ביטול התכנית הישנה והצגת תכנית חדשה שמתוכננת על ידי העירייה.

את התכנית החדשה צפוי אגף ההנדסה להציג לראש העיר וסגניו כבר ביום חמישי הקרוב, ובשבוע הבא תציג העירייה את התכנית לחברת נתיבי איילון.

מנתיבי איילון נמסר: "כחלק משיתוף הפעולה עם עיריית רעננה, אנחנו פועלים לפי מדיניות העירייה ובשיתוף הציבור. העירייה מבקשת לבחון חלופות נוספות וגם בנושא זה אנחנו נמשיך ונסייע. החברה רואה בעיריית רעננה, חלק בלתי נפרד מהצלחתו של פרויקט 'מהיר לעיר'. מדובר בפרויקט מקיף לשדרוג מערך התחבורה הציבורית אשר ייתן לתושבי רעננה אלטרנטיבה איכותית לרכב הפרטי. וביחד עם העיירה אנחנו ממשיכים לפעול ולקדם את הפרויקט."


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר