השלט שצולם במרכז ברעננה, קרדיט הילה עוז סלומון
השלט שצולם במרכז ברעננה, קרדיט הילה עוז סלומון

"ענתי, ילדתי האהובה, שלא ראיתיך 28 שנים": תעלומת השלט מרעננה

שלט שצילמה הילה עוז סלומון על לוח מודעות במרכז רעננה, ריגש אנשים רבים והפוסט שהעלתה הפך לויראלי ברשת. "המשפחה יצרה איתי קשר, הם שאלו אם הבת פנתה אליי", מספרת הילה

פורסם בתאריך: 6.3.19 09:08

זה קרה בתחילת השבוע: הילה עוז סלומון מתל אביב, הבחינה בשלט שהודבק על לוח מודעות ברחווב אחוזה במרכז רעננה. "לענתי", נכתב בשלט, "ילדתי האהובה! שלא ראיתיך 28 שנים, מזל טוב ליום הולדתך היום. באהבה ובגעגוע. אבא שוקי".

תוכן השלט, שנכתב על ידי האב, נגע בעוז סלומון, שהחליטה לצלמו ולהעלותו לעמוד הפייסבוק שלה. תוך מספר ימים, השלט האנונימי הגיע לעשרות אלפי אנשים וזכה למעל אלף שיתופים. הוא פורסם גם בקבוצת הפייסבוק "פורום תושבים ברעננה".

"בסך הכל ראיתי שלט שהתוכן שלו ריגש אותי וצילמתי אותו", סיפרה עוז סלומון לצומת השרון, "לא ידעתי שזה יהפוך לויראלי ויתפרץ ככה דרך האינטרנט".

בעקבות הפרסום הרחב, הפוסט של עוז סלומון הגיע גם לבני משפחתו של שוקי, האב שכתב את המודעה. "המשפחה פנתה אליי ואכן אישרה שמדובר במקרה של ניכור הורי. הם שאלו אותי אם הילדה או האמא פנו אליי בעקבות הפרסום", אמרה עוז סלומון, "אבל לצערי זה לא קרה. המשפחה מצד האבא לא רוצה לצאת עם זה לתקשורת או להתפרסם. הם גם הופתעו מהחשיפה שזה קיבל".

בסביבתו של האב עדיין מביעים תקווה שהשלט יגיע לבתו של שוקי. "התרגשתי כשסיפר לי על המודעות שתלה ברחבי רעננה", סיפר אחד מחבריו של שוקי לאתר מאקו, "זאת בהנחה והיא אכן גרה שם, בשביל הסיכוי הקלוש שבתו ענת תראה אותן, ותשמח לרגע, ואולי אולי אפילו ידגדג לה ליצור קשר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר