אבי יוסף לצד משפחתו בטקס רוטרי. קרדיט: רפי צילום אירועים
אבי יוסף לצד משפחתו בטקס רוטרי. קרדיט: רפי צילום אירועים

איש השנה של רוטרי לשנת 2018: עו"ד אברהם יוסף

בטקס חגיגי העניק מועדון "רוטרי רעננה" את הפרס למייסד ומנהל פרויקט עמ"י, שעוסק בסיוע לימודי לתלמידים שמגיעים מרקע כלכלי קשה. ומי היו המועמדים הנוספים?

פורסם בתאריך: 11.3.19 20:07

אתמול (ראשון) התקיים טקס איש השנה לשנת 2018 של ארגון "רוטרי רעננה", בו נבחר תושב עו"ד אברהם יוסף לקבל את התואר הנכסף.

יוסף, שזכה בעקבות עבודתו בקרב הקהילה והקמת פרויקט עמ"י, פרויקט המספק שיעורים פרטיים לתלמידי חטיבות ביניים ותיכונים ברעננה שמגיעים ממשפחות עם קשיים כלכליים, אמר על זכייתו: "אני מודה למועדון רוטרי על הבחירה בי ועל ההוקרה בפרויקט עמ"י. זו באמת זכות גדולה. את הזכייה אני מקדיש לכל המתנדבים של פרויקט עמ"י על המסירות ועל והנתינה העצומה לתלמידים של הפרויקט. לא פעם, מתנדבים אלה הם האפשרות היחידה של אותם תלמידים לסיוע לימודי, ולא אחת החיבור איתם הוא בבחינת אירוע משנה חיים. בהזדמנות זאת, אני קורא לחברות וארגונים נוספים להצטרף אלינו לפרויקט כי "החינוך הוא הדרך, האדם – הוא המטרה"

סניף רעננה של ארגון "רוטרי" העולמי, שמעודד התנדבות ועזרה לקהילה, פנה כבר בתחילת חודש ינואר לציבור הרענני וביקש מהם להציע מועמדים לתואר הנכסף. המועמדים הסופיים ואיש השנה נבחרו על ידי ועדת שיפוט המורכבת מאנשי ציבור ועשייה. בין המועמדים היו שלמה אללוף, חיים בן דוד, איסיאס זאודה, ניר נאמן ואריה שיטראי. חלק מהמועמדים אף זכו לתעודות הוקרה מהארגון.

מלבד תואר איש השנה, הוענק גם פרס מפעל חיים לחניה שמיר, אשת חינוך שהייתה המנהלת של בית הספר העממי הראשון ברעננה – "מגד", שם גם למדה. שמיר, בת 94, ממשיכה עד היום בפעילותה בתוך הקהילה

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר