ניידת משטרה. צילום: זאב שטרן
ניידת משטרה. צילום: זאב שטרן

פקח התלונן על תקיפה נגד תושב: "הוא בא לי עם אגרופים לפנים"

הפקח מספר כי הותקף בזמן שניסה לתת דו"ח לתושב שכלביו מסוג פיטבול היו משוחררים. "חשבתי שהוא הורג אותי", הוא מספר. החשוד נחקר ושוחרר בתנאים מגבילים

פורסם בתאריך: 14.3.19 08:32

פקח עיריית רעננה, מיכאל בניאן, הגיש ביום חמישי האחרון (7 במרץ) תלונה נגד תושב רעננה למשטרת כפר סבא בגין תקיפת עובד ציבור ואיומים. לדברי בניאן, המקרה אירע סמוך לגינת כלבים ברחוב לוי אשכול כאשר הוא ניסה לתת לתושב העיר דו"ח כשהבחין שכלביו אינם קשורים ברצועה כנדרש בחוק.

"זה קרה בשעות אחר הצהריים", סיפר בניאן לצומת השרון, "הגעתי במסגרת העבודה עם עוד שני פקחים לגינת הכלבים, אני עומד על המדרכה מחוץ לגינה ופתאום אני רואה שני פיטבולים רצים לי בין הרגליים, ככה על הכביש לא קשורים. על פי החוק אסור לשחרר כלב אלא בגינת כלבים. בנוסף לכלבים לא היה רסן או מחסום כנדרש. הוצאתי את הפלאפון כדי לצלם את הכלבים, אני ניגש לבעלים לבקש תעודת זהות, פתאום הוא התחיל לקלל אותי ולאיים עליי: 'מי אתה שתצלם, אני אזיין אותך', בא אליי עם אגרופים לפנים, זה היה מפחיד. 'אני מבטיח שאני אהרוג אותך בקרוב' הוא אמר לי. הביא לי פצצה לכתף, הביא לי עוד אחת לפנים אבל הלכתי אחורה והתפלק לו. הפלאפון שצילמתי את הכלבים איתו נפל והוא ניסה לשבור אותו אבל לא הצליח".

איך הגיבו הפקחים שהיו איתך?

"ניסו לרסן אותו, תפסו אותו אחד מכל צד הוא עשה להם סקי בקושי הצליחו לרסן אותו. חשבתי שהוא הורג אותי עכשיו. קראנו למשטרה במוקד, איך שהוא שמע משטרה הוא נבלם, לקח את הפיטבולים מהר, נכנס לאוטו ונסע. ידעתי את הכתובת שלו כי בעבר הוא קיבל ממני דו"חות על פיטבולים משוחררים אחרים ליד הבית שלו, מסרתי למשטרה את הכתובת שלו ולקחו אותו לתחנה. אני הגעתי גם להגיש תלונה על איומים ותקיפת עובד ציבור והפקחים שהיו איתי הגיעו לתת עדות. בעקבות המעצר, התקשרו אליי תושבים שאני מכיר, בעלי חתולים וכאלה שמאכילים חתולי רחוב, ואמרו לי שזה לא מפתיע אותם ושטוב שהתלוננתי, כי הם מכירים אותו בגלל שהוא נוהג לשסות את הכלבים שלו בחתולים שלהם". בעקבות התלונה, נחקר החשוד ושוחרר בתנאים מגבילים, ביניהם צו הרחקה מהפקח.

ממשטרת ישראל נמסר כי הוגשה תלונה ונסיבות האירוע נבדקות.

החשוד סירב להגיב.

סייע בהכנת הכתבה יוסי גולן, מנהל "פורום תושבים ברעננה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר