הבית של בנג'י
הבית של בנג'י

בואו לסייע: הבית של בנג'י יקלוט חיילים בודדים נוספים וזקוק למתנדבים

הבית המוכר קולט חיילים בודדים נוספים ומחפש מתנדבים שיוכלו לסייע כמה שעות בשבוע בסידור חדרים, וכן משפחות שיסייעו בכביסה. שאול רורקה, מייסד הבית: "המתנדבים הם עמוד השדרה שלנו"

פורסם בתאריך: 17.3.19 14:43

"הבית של בנג'י", מהבתים המוכרים בארץ לאירוח חיילים בודדים, מחפש מתנדבים נוספים לאחר שבשבועיים האחרונים התווספו לבית כ-12 חדרי מגורים שנתרמו ע"י קק"ל, ומספר החדרים בבית עלה ל-87. בשבועות הקרובים צפויים לעבור לגור בחדרים החדשים חיילים בודדים נוספים. "בשבועות הקרובים אנחנו מתכוונים לקלוט אלינו עוד חיילים", אומר שאול רורקה, מייסד ומנהל המקום, "ולכן אנחנו יוצאים במבצע ומחפשים מתנדבים נוספים, כי הבית לא יכול להתקיים בלי מתנדבים. אמנם יש לי צוות מצוין, אבל המתנדבים הם עמוד השדרה שלנו".

איזה מתנדבים אתם מחפשים?

"הרעיון במקום שלנו הוא לתת לחיילים הבודדים בית אמיתי. כל התכנון והניהול שלנו מבוססים על מה חייל מקבל בבית של ההורים שלו, וזה מה שאנחנו מתכוונים לתת. בשל החיילים הנוספים שמצטרפים אלינו בשבועות הקרובים, אנחנו מחפשים אנשים שיגיעו באמצע השבוע ויעזרו לסדר ולארגן את החדרים של החיילים, ויסייעו בלתת הרגשה יותר ביתית ומקבלת לחיילים כשהם חוזרים מהצבא אלינו בסופי שבוע. בנוסף, אנחנו מחפשים גם משפחות כובסות – משפחות שלוקחות את הכביסה של החייל ומחזירה לו תוך 24 שעות. יש לנו מכבסה קטנה רק למצעים וכלי מיטה. הכביסות של החיילים מגיעות ליותר מ-1,000 קילו לשבוע, לכן אנחנו נעזרים במשפחות חיצוניות, גם כדי לתת לחייל הרגשה של משפחתיות".

הבית של בנג'י הוקם לפני כשש שנים לזכרו של רס"ן בנג'י הילמן ז"ל, תושב רעננה שנהרג במלחמת לבנון השניה. מאז, שימש המקום כבית למאות חיילים בודדים מהארץ והעולם, וכמרכז הכוונה לחיילים בודדים לאחר השחרור. למרכז מגיעים חיילים בודדים, ישראלים או צעירים שעלו מחו"ל כדי לשרת בצבא. המקום מקבל כ-200 בקשות בשנה לדיור מטעם חיילים בודדים, אך יכול לאשר רק עשרות בודדות.

המעוניינים להתנדב ב"בית של בנג'י" יכולים ליצור קשר עם דניאל בטלפון 052-827-9500.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר