התכתבות החשוד. צילום באדיבות משטרת ישראל
התכתבות החשוד. צילום באדיבות משטרת ישראל

אישום: התחזה לאישה והוציא במרמה כספים מתושבים (וידאו)

החשוד, תושב קריית ביאליק, השתמש ע"פ כתב האישום בשיטת הונאה מתוחכמת, בה דרש מעשרות גברים להזמין עבורו משלוחי סושי ופיצה ממקומות פיקטיביים, כך השיג את פרטי האשראי שלהם וביצע רכישות באלפי שקלים. צפו ברגעי המעצר

פורסם בתאריך: 19.3.19 15:53

המשטרה הגישה אמש כתב אישום כנגד תושב קריית ביאליק, המכיל 30 אישומים בעבירות של קבלת דבר במרמה, הונאה בכרטיס חיוב בנסיבות מחמירות והתחזות לאחר. כמו כן הגישה אמש המשטרה בקשה לעצור אותו עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדו.

על פי כתב האישום, החשוד בן ה-37 נהג להתחזות לאישה בצ'אט של אתרי היכרויות שונים שם הכיר גברים מאזור השרון, בין היתר מרעננה, ושכנע אותם להזמין עבורו טלפונית משלוחי סושי ופיצה מחנויות פיקטיביות שנקב במספרי טלפון פיקטיביים, זאת כדי לבחון את מידת הרצינות שלהם בנוגע לקשר.

ע"פ החשד, בהסתמך על אותו מצג שווא, המתלוננים התקשרו אל החנויות והזמינו את המשלוח, תוך שמסרו את פרטי כרטיס האשראי שלהם, לצד פרטים מזהים נוספים כגון תעודת זהות וטלפון. בכל אותו זמן, המתלוננים לא ידעו שהם למעשה מתקשרים לחשוד בעצמו ומוסרים לו את כל הפרטים המזהים שלהם ואת פרטי כרטיס האשראי שלהם, מבלי שבאמת בוצעה הזמנה בפועל. בחלק מהמקרים, לאחר שהספיק לקבל את פרטי המתלוננים, חסם הנאשם את הגברים בווטסאפ.

התכתבות החשוד. באדיבות משטרת ישראל

התכתבות החשוד. צילום באדיבות משטרת ישראל

התכתבות החשוד. צילום באדיבות משטרת ישראל

עוד גילו חוקרי המשטרה כי החשוד עושה שימוש גם ביישומונים של חברות שונות, המציעות ללקוחותיה רכישה באמצעות שימוש ביישומון תוך הזנת פרטי כרטיס האשראי וקבלת קוד אימות לטלפון לצורך המשך שימוש ביישומון. תהליך ההרשמה מייתר את הצורך בהימצאות הכרטיס באופן פיזי, ומאפשר המשך קנייה בחנויות שונות רק דרך היישומון.

במשטרה מספרים כי בנוסף לפרטי כרטיס האשראי, החשוד אף הגיע לתעודות מזהות נוספות אצל הגברים איתם התכתב, כמו רישיון נהיגה. בהמשך, החשוד ביצע עשרות רבות של רכישות בחנויות השונות באמצעות אותם יישומונים בשווי מוערך של אלפי שקלים.

עוד התברר מחקירת המשטרה, כי החשוד הצטייד בכ-100 כרטיסי סים שונים בהם השתמש בכדי להתכתב עם הגברים השונים ולהזין את פרטיהם ביישומוני הקניות.

החשוד נעצר ב-26 בפברואר ומעצרו הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת, כאשר אתמול הוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר