פאנל שולחנות עגולים בשונא טלפונים חכמים
פאנל שולחנות עגולים בנושא טלפונים חכמים

באיזה בית ספר אסור יהיה להשתמש בסמרטפון? קבלו את הרשימה המלאה

בערב שולחנות עגולים שהתקיים בנושא שימוש בטלפונים חכמים בבתי הספר היסודיים, החליט כל בית ספר על המדיניות שיאכוף בשנת הלימודים הבאה. כנסו וגלו מה החליטו בבית הספר של ילדכם

פורסם בתאריך: 1.4.19 18:14

ביום רביעי האחרון התקיים ערב שולחנות עגולים בנושא שימוש נכון בטלפונים חכמים, אליו הוזמנו נציגי ועדי ההורים של בתי הספר היסודיים, מנהלי בתי הספר, מורים, ונציגים מאגף החינוך בעירייה, ביניהם דורית פרנקל, מנהלת מחלקת בתי הספר היסודיים באגף. לערב הגיע גם ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, במטרה להראות תמיכה ביוזמה.

מטרת הערב, פרי היוזמה המשותפת של הנהגת ההורים היישובית ושל אגף החינוך בעירייה, הייתה לגבש בכל בית ספר קווים מנחים למדיניות השימוש בסמרטפונים, אותה צפויים לאכוף בתי הספר היסודיים כבר בשנת הלימודים הקרובה.

ואלו ההחלטות שקיבלו בבתי הספר השונים: בבתי הספר בר טוב, אריאל, הדר ויבנה הוחלט על איסור גורף של שימוש בסמרטפונים בבתי הספר לכל הגילאים.

בבתי הספר זיו, מרחב, היובל, תל"י ויחדיו הוחלט על הגבלת הגיל לשימוש בטלפונים חכמים, אך טרם נקבע גיל ספציפי.

בבית הספר פעמונים הודיעו כי הם מחכים למדיניות מומלצת שתגובש על ידי העירייה והחליטו שלא לגבש מדיניות עצמאית בינתיים. בבית הספר שקד הודיעו כי אמנם לא יאסרו הכנסת פלאפונים חכמים לבית הספר, אך כבר החלו בתהליך של חינוך, הדרכה וליווי במטרה להטמיע שימוש נכון בפלאפונים חכמים בקרב התלמידים.

בבתי הספר דקל וביל"ו טרם החליטו על מדיניות, כאשר חלק מנציגי בתי הספר היו בעד איסור גורף על שימוש בטלפונים חכמים וחלק היו נגד.

נציגים של בתי הספר מגד ונועם לא הגיעו לערב השולחנות העגולים, כי בשני בתי הספר כבר התחילו גיבוש של מדיניות שימוש בטלפונים חכמים. בבית הספר נועם אין שימוש בטלפונים חכמים בכל הגילאים, ובבית הספר מגד השימוש הוא רק בכיתות הגבוהות, אך המדיניות אינה נאכפת על ידי בית הספר.

"בסוף הערב, עלו מספר החלטות", סיפר גולן בן צבי, יו"ר הנהגת ההורים היישובית שהנחה את הערב, "אחת מהעיקריות בהן הייתה שהוחלט בין כל בתי הספר כי יש צורך בתכנית חינוכית לשימוש נכון בסמרטפונים, אשר תועבר על פי מערכי שיעור שייכתבו על ידי מינהל החינוך ברעננה. כל ההורים הביעו סיפוק רב מהערב, ורואים בו התחלה של תהליך. כולם מצפים כעת להמשך, ולמעשה לביצוע ההחלטות שהתקבלו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר